Opinie użytkownika (4)

W sklepie mało...
W sklepie mało klientów, mniej niż w weekend, dwie kasy czynne, przy obu po około dwóch klientów. udaje się w kierunku działu z płytkami, nie moge namierzyć kartonów z wybranym przez siebie wzorem, w sklepie albo panuje straszny bałagan albo celowo towar jest układany tak aby do zakupu potrzebny był doradca. idę do punku ale nie ma tam konsultanta, szukam go więc na własna rękę. konsultantów łatwo namierzyć mają ubranie robocze. niestety sprawa nie jest prosta. wracam do punktu włączam hałaśliwy dzwonek. zjawia sie konsultant, nie używa on żadnych zwrotów grzecznościowych w ciszy podchodzimy do wybranych przeze mnie kafelek, pan wskazuje mi miejsce i tyle. kolejka przy kasie mała, j3eden klient przede mną. Pani ksjerce nie chce sie wstać więc każe podac sobie jeden karton, nie psrawdza czy nie ma czegoś między kartonami, kobieta chyba już żuje świętemi. przy pubkcie obsługi stroi czterech pracowników którzy rozmawiają ze sobą zamiast pomóc klientom. nie uzyskałam żadnej informacji na temat towaru jaki zakupiłam możliwości jego zwrotu ani reklamacji.

Anna_3466

10.04.2012

OBI

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty i...
Sklep czysty i przestronny, łatwo zauważalna obsługa, panie noszą koszulki dla personelu, sklep podzielony tematycznie, łatwo odróżnić starą kolekcje od nowej. Przy wejściu do przymierzalni jest pracownik obsługi, pracownice są bardzo pomocne, chętnie i z usmiechem na twarzy pomoga szukać rozmiarówki. Panie biegle mówią po angielsku, towar uzupełniany jest na bieżąco, na pólkach panuje porządek. Przy kasie kolejka, obsługuja dwie pani i jedna im asystuje. Panie zachęcają w subtelny sposób do zakupu produktów ustawionych na ladzie, chyba perfumy, w każdym razie flakony. informują w jakim czasie można zwrócić lub wymienić towar oraz na jaki czas produkt jest objęty gwarancją.

Anna_3466

10.04.2012

Zara

Placówka

Nie zgadzam się (0)
sklep samoobsługowy, nie...
sklep samoobsługowy, nie zdarzyło się żeby ktoś zapytał czy może w czymś pomóc, trudno namierzyć kogoś do pomocy. obsługa nie wyróżnia się, choć można odnaleźć po identyfikatorze, który jest mało widoczny. Brakuje obsługi przy przymierzalni, później zauważyłam, ze jest osoba do tego wyznaczona, ale jednoczesnie podchodzi do klientów i odnosi ciuchy. obsługa nie jest miła i skora do pomocy, w sklepie panuje bałagan, ciuchy nie są na miejscach, brakuje pełnej numeracji na wieszakach, chociaż jest na zapleczu. przymierzalnia jest damsko - męska. stosunkowo mała powierzchnia sklepu, pani przy kasie niedokładnie zarejestrowała kod, przez co miałam nieprzyjemności usiłując wyjść ze sklepu. Plusy: niska cena i ciekawy asortyment.

Anna_3466

10.04.2012

Reserved

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Długa kolejka w...
Długa kolejka w Banku. Czynne jedno okienko, podczas kiedy istnieją cztery. Trzy Panie w obszarze strefy personelu ale żadna nie decyduje się obsłużyć klienta. Proste pytanie przy okienku kasowym jest problemem, Pani nie odpowiada na żadne pytanie, odsyła do punktu obsługi. Wypłata z konta trwa około 12 minut. Panie wyglądają na zmęczone pracą, są nieprzyjemne. Obsługa konta jest droga. Bank ma brzydkie wnętrze.

Anna_3466

03.04.2012

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
07.06.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi