Opinia użytkownika: Anna_3466
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: W sklepie mało klientów, mniej niż w weekend, dwie kasy czynne, przy obu po około dwóch klientów. udaje się w kierunku działu z płytkami, nie moge namierzyć kartonów z wybranym przez siebie wzorem, w sklepie albo panuje straszny bałagan albo celowo towar jest układany tak aby do zakupu potrzebny był doradca. idę do punku ale nie ma tam konsultanta, szukam go więc na własna rękę. konsultantów łatwo namierzyć mają ubranie robocze. niestety sprawa nie jest prosta. wracam do punktu włączam hałaśliwy dzwonek. zjawia sie konsultant, nie używa on żadnych zwrotów grzecznościowych w ciszy podchodzimy do wybranych przeze mnie kafelek, pan wskazuje mi miejsce i tyle. kolejka przy kasie mała, j3eden klient przede mną. Pani ksjerce nie chce sie wstać więc każe podac sobie jeden karton, nie psrawdza czy nie ma czegoś między kartonami, kobieta chyba już żuje świętemi. przy pubkcie obsługi stroi czterech pracowników którzy rozmawiają ze sobą zamiast pomóc klientom. nie uzyskałam żadnej informacji na temat towaru jaki zakupiłam możliwości jego zwrotu ani reklamacji.