Obsługa była szybka lecz dość chaotyczna. Jedna Pani przyjmowała zamówienie, druga kasowała i podawała kawę. Miałam wrażenie, że łatwo o pomyłkę przy zamówieniu. Kasjerka powitała mnie lekko podenerwowana lecz uprzejma. Było dużo klientów więc w pewnym stopniu jest to usprawiedliwienie. Właściwie wszystko przebiegało bez nieprawidłowości, lecz zbyt szybko bez chwili zastanowienia dla klienta. Czułam się obsługiwana "na czas".
Sklep był czysty i uporządkowany. Półki były dobrze zatowarowane. Na działach z warzywami i owocami oraz na dziale z pieczywem były dostępne jednorazowe woreczki. Nie było problemu ze znalezieniem cenówki. Alejki były przejezdne dla wózków sklepowych. Obsługa była zajęta pracą lecz chętnie i uprzejmie odpowiadała na pytania i pomagała w znalezieniu produktu. Dużo otwartych kas powodowało, że praktycznie nie stałam w kolejce. Kasjer przywitał się ze mną i zaprosił na kolejne zakupy.
Sklep był bardzo czysty i uporządkowany. Były dostępne wózki na zakupy oraz koszyczki (czyste, bez śmieci i paragonów). Półki były dobrze zatowarowane. produkty miały widoczne i prawidłowe cenówki w listwach półek. Na dziale warzyw i owoców bardzo czysto (brak liści, błota i nieświeżych produktów). Obsługa miła i uprzejma. Na dziale mięsnym pracownice miały wszystkie zabezpieczenia (czapki, rekawiczki jednorazowe). Szybko i uprzejmie odpowiadały na moje pytania o mięso i ryby. Ilość kas dostosowana do ilości klientów. Maksymalnie 5 osób przy kasie. Miła obsługa przy kasie. Pracownik witał się i zapraszał na następne zakupy. Przed kasowaniem pytał czy chciałabym zakupić reklamówkę.
Sklep przyciąga uwagę oryginalna stylizacją, mimo usytuowania w centrum handlowym. Posiada bardzo estetyczną witrynę, na której znajdują się towary szcególnie atrakcyjne (cenowo lub pod względem unikalności).
Po wejściu do sklepu sprzedawca, pomimo obsługiwania innych klientów, miło się wita. Jest w tym momencie jedyną osobą z obsługi.
Uwagę zwraca równe,estetyczne ułozenie butelek.Wina są poukładane wedłóg kraju z którego pochodzą, wedłóg pólki cenowej oraz rodzaju.Po obsłuzeniu klientów podchodzi i pyta się czy może pomóc w wyborze. Dokładnie pyta o przeznaczenie szukanego wina. Pyta o składniki potrawy do której zostanie ono podane. W sposób grzeczny pyta o półkę cenową. Dokładnie opisuje każde wskazane wino. Porównuje między sobą. Po dokonaniu wyboru i skierowaniu sie do kasy, w trakcie pakowania (zabezpieczenie butelki papierem, firmowa torebka), wyjaśnia jak podać wino (temperatura, czas otwarcia przed spozyciem). Po obsłudze dziękuje i zaprasza ponownie.
Po opuszczeniu sklepu klient ma kompletną informacje na temat zakupionego towaru.
Sklep czysty i uporządkowany. Widać braki na stanie. Szczególnie na dziale warzyw i owoców bardzo pusto. Dobrze oznaczone promocje. Opisy i cenówki dobrze widoczne.
Brak personelu na powierzchni sprzedaży. Na sklepie widać tylko dwie kasjerki, które są za kasą. Brak jednolitych koszulek firmowych oraz identyfikatorów. Nie widać ochrony.
Kasjer wita się z klientem. Transakcja przebiega w najlepszym porządku. Kasjer nie zna aktualnych promocji. Nabija złą cenę za owoce (cenę standardową zamiast promocyjnej). Nie podaje darmowej reklamówki. Nie sprawdza niepodpisanej karty kredytowej mimo, że autoryzacja jest na podpis.
Sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Pełne półki. Tower ułozony równo. Czysto. Widać pracowników na powierzchnii sklepu zajmujących się wykładaniem towaru, sprzątających. Warzywa i owoce świeże, brak pustych przegródek. Czytelne i kompletne cenówki.
Na kazdym z działów personel. Każdy posiada schludne koszulki firmowe i czytelny identyfikator. Bardzo chętnie i z uśmiechem pomagaja odnaleźć produkt na sklepie.
Niestety bardzo długie kolejki do kasy. Kasjerzy zdają się być nieprzygotowani do pracy. Nie maja drobnych pieniędzy do wydawania reszty. Rozmieniaja pieniadze między sobą blokując kolejkę na obu kasach. Podchodzą do innych kas po rozmiankę, reklamówki, kody na produkty itp. Zupełny brak wsparcia ze strony kierownictwa.
Nie widać ochrony.
Z zewnatrz sklep wyglada dobrze. Wyraźnie widać wszytkie informacje na temat aktualnej promocji. Wewnatrz widać już mały bałagan ( 20 minut przed zamknięciem sklepu). Kolekcje w pewnym stopniu wymieszane. Bałagan na części wyprzedażowej. Wyraźnie i estetycznie zaznaczona nowa kolekcja. Czysto.
Personel nie podchodzi do klienta. Nie wita się. Dopiero po zapytaniu z mojej strony. Udziela odpowiedzi. Doradza. Spieszy sie w odpowiedzi. Nie posiada wiedzy na temat bieliźniarstwa. Zaprasza do przymierzalni. Wyraźnie daje się odczuć pośpiech przed zamknięciem.Ekspedientki rozmawiają ze sobą na tematy prywatne. Nie doradzają przy przymierzalni. Przy kasowaniu i po odejściu od kasy nie przerywają rozmowy.
Personel ubrany w koszulki z logo. Posiada czytelne identyfikatory.
Z zewnatrz Apteka wygląda bardzo dobrze. Zawsze aktualne promocje i przeceny. Duże przejrzyste plakaty z nazwą leku oraz ceną. Na drzwiach wyraźny komunikat na temat godzin otwarcia oraz aptek dyżurnych.
Po wejściu niestety widać dość spore luki na półkach. Sprawia to wrażenie braku towaru w aptece. Niepełne zestawy dermokosmetyków. Ogólnie czysto i schludnie.
Personel rzadko wita się z klientem. Zawsze posiada czysty fartuch. Często brak identyfikatorów. Porady farmaceutów często są bardzo szybkie bez wnikliwej analizy problemu.
Niskie ceny.
Na samym poczatku bardzo trudno znależć wejście do siłowni w centrum handlowym. Brak oznaczeń. Wiele korytarzy. Po przekroczeniu progu wita mnie usmiechnięta recepcjonistka. Informuję, że to moja pierwsza wizyta w tej placówce. Natychmiast pomaga mi wybrać odpowiedni dla mnie karnet, informuje o najdogodniejszej i najtańszej dla mnie opcji. Pyta o karte gimnaziony z innej placówki, status studenta, kartę multi sport... Pyta w jakich godzinach bedę przychodzić. Grzecznie i z uśmiechem odpowiada na każde pytanie. Informuje o zasadach panujacych na sali i w szatni. Pokazuje regulamin.
Szatnia jest bardzo czysta i nowocześnie wyposażona.
Sala ćwiczeń również bardzo czysta i dobrze klimatyzowana. Nowoczesny sprzęt, zaprojektowany specjalnie dla kobiet. Dostosowany do treningu wszystkich grup mięśni.Jednak maszyny pojedyncze do każdego ćwiczenia. Instrukcja obsługi i kolejności wykonywania ćwiczeń na ścianie. Mało maszyn do ćwiczeń kardio. Ogólnie mała siłownia.
BRAK INSTRUKTORA!!! Pojawia się od czasu do czasu (brak ubrania treningowego?). Instruktor nie podchodzi do mnie mimo tego, że obserwuję sprzęt nie wiedząc jak się nim posłuzyć. Udziela mi szczegółowych informacji po moim zapytaniu i to odnośnie pojedynczych maszyn, o które pytam.
Prysznice bardzo czyste i pachnące. Jednak po odsunięciu zasłonki spada na mnie drążek rozporowy. Naprawiam usterkę:) Delikatnie dotykam zasłony ponieważ grozi ponownym zsunieciem.
Toaleta higienicznie czysta.
Cały obiekt nowoczesny.
Na wyjściu słyszę miłe "do widzenia". Zostaję zaproszona ponownie.
Nastepnie zawiła droga do wyjścia. Brak oznaczeń.
Na wejsciu pracownik wita mnie uśmiechem i "dzień dobry". Po skierowaniu się na dział Małe AGD zauważam brak pracownika na dziale. Przez czas około 20 minut przeglądam interesujący mnie sprzęt. Towar ekspozycyjny jest dość wybrakowany, niekompletny oraz zabrudzony. Przez ten czas nikt do mnie nie podchodzi. Sugerujaco rozglądam sie po sklepie. Żadnej odpowiedzi ze strony pracowników innych działów, którzy widzą moje zachowanie i rozmawiają między sobą. Nikt nie dzwoni po pracownika działu. Szukam interesującego mnie sprzętu na półkach. Po ok. 10 minutach znajduję nieco dalej od ekpozycji. Nadal brak obsługi. Z towarem w ręku chodzę po sklepie i rozglądam się. Nic. Podchodzę do kasy. Kasjerka wita mnie z usmiechem, kasuje i podaje głośno kwotę do zapłaty. Nastepnie nie przyjmuje niepodpisanej karty. Przyjmuje drugą podpisaną. Kasuje i z usmiechem dziękuje zapraszając ponownie. Wskazuje na bezpłatne reklamówki. Widać tylko jednego ochroniarza przy kasie.
Pierwsze wrażenie niezbyt dobre. Po wejściu nie słyszę odpowiedzi na "dzień dobry". Szukam pomocy- nie mogę znależć nikogo z obsługi. Na sklepie jest jedynie kasjerka i ochroniarz. Podchdzę do interesującego mnie działu lekarstw bez recepty i witamin. Dużej ilości towaru nie ma. Puste miejsca po asortymencie są widocznie zakurzone. Wracam na inne działy. Towar jast niezabezpieczony, niepodokładany. Nadal brak obsługi. Podchodzę do kasy. Kasjerka słownie nie podaje mi kwoty słownie. KASUJE PARAGON NIE SPRAWDZAJĄC PODPISU NA KARCIE KREDYTOWEJ (NIEPODPISANEJ). Po dokonaniu zakupu kasjerka nie podaje ani nie poleca mi darmowej gazetki reklamowej. Nie odpowiada na "do widzenia".
Sprzedawca na wejściu z uśmiechem wita klienta.Sklep jest czysty, uporządkowany. Sprzedawca jest schludnie uczesany i ubrany. Po chwili przeglądania towaru podchodzi i nietarczywie, w sposób bardzo miły pyta czy moze w czymś pomóc. Odpowiada na kazde pytanie. Stara się pomóc. Zacheca do przymierzenia. Poleca krój odpowiedni do sylwetki, udziela Cennych porad doboru kostiumu.Pokazuje podobne kroje, szuka rozmiaru. W trakcie przymiarki pyta czy rozmiar się zgadza, czy podać inny rozmiar do porównania. Przy kasie informuje mnie o promocjach i karcie stałego klienta. Odpowiada bez żadnych problemów na moje pytania dotyczące nowej kolekcji. Rozmowa przechodzi na tematy mody, nowych trendów. Po odejściu od kasy uśmiech i ponowne zaproszenie do wizyty w sklepie. Byłam jedyną klientką w tym czasie co pewnie miało wpływ na poświęcenie sprzedawcy. Jednak wiedza produktowa, znajomość trendów oraz podejście do klienta na najwyzszym poziomie!Jedyne zastrzeżenie mam do ilości fasonów oraz przebranej rozmiarówce co można tłumaczyć porą roku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.