Opinia użytkownika: Anna_2373
Dotycząca firmy: Triumph
Treść opinii: Sprzedawca na wejściu z uśmiechem wita klienta.Sklep jest czysty, uporządkowany. Sprzedawca jest schludnie uczesany i ubrany. Po chwili przeglądania towaru podchodzi i nietarczywie, w sposób bardzo miły pyta czy moze w czymś pomóc. Odpowiada na kazde pytanie. Stara się pomóc. Zacheca do przymierzenia. Poleca krój odpowiedni do sylwetki, udziela Cennych porad doboru kostiumu.Pokazuje podobne kroje, szuka rozmiaru. W trakcie przymiarki pyta czy rozmiar się zgadza, czy podać inny rozmiar do porównania. Przy kasie informuje mnie o promocjach i karcie stałego klienta. Odpowiada bez żadnych problemów na moje pytania dotyczące nowej kolekcji. Rozmowa przechodzi na tematy mody, nowych trendów. Po odejściu od kasy uśmiech i ponowne zaproszenie do wizyty w sklepie. Byłam jedyną klientką w tym czasie co pewnie miało wpływ na poświęcenie sprzedawcy. Jednak wiedza produktowa, znajomość trendów oraz podejście do klienta na najwyzszym poziomie!Jedyne zastrzeżenie mam do ilości fasonów oraz przebranej rozmiarówce co można tłumaczyć porą roku.