Opinie użytkownika (14)

Lubię robić zakupu...
Lubię robić zakupu w sklepie Auchan przy Hetmańskiej. Jak zauważyłam klientów z roku na rok jest coraz więcej. Widoczni stali się też doradcy klienta szczególnie tam gdzie są potrzebni najbardziej tj. w dziale RTV AGD. W dziale z odzieżą też zdarza się spotkać kogoś z personelu ,kogoś kompetentnego. Nie podobał mi się jedynie dział z owocami. Z owoców do wyboru klient miał głównie jabłka. Najwięcej jednak zastrzeżeń budzi fakt braku przechowalni bagażu. Dokonane wcześniej zakupy można jedynie zafoliować i z takim pakunkiem wejść na teren sklepu. Z tego co wiem jest to kłopotliwe nie tylko dla klientów, ale także dla pracowników Auchan.

Anna_2174

07.10.2010

Auchan

Placówka

Białystok, Hetmańska 16

Nie zgadzam się (27)
W grudniu 2008...
W grudniu 2008 roku nabyłam w sklepie Real odtwarzacz DVD marki Manta. Do zakupu zachęcał estetyczny wygląd towaru i to, że odtwarzacz posiadał wejście USB. Od początku sprzęt pracował bardzo "kiepsko". W roku 2009 trzykrotnie przekazywałam go do naprawy do Punktu Reklamacji sklepu Real. Za każdym razem sklep wysyłał sprzęt do Warszawy, do Serwisu Centralnego Manty i trwało to miesiąc. Nie wiem na czym polegała ta naprawa, ale ja nie widziałam żadnej różnicy w działaniu sprzętu. Po raz czwarty oddałam go do naprawy 25 września tego roku prosząc o zwrot gotówki. Tym razem Serwis zrezygnował z naprawy i po miesiącu mogłam odebrać pieniądze. Jestem wyjątkowo cierpliwą osobą, ale moja cierpliwość się już wyczerpała. Historia ta zniechęciła mnie skutecznie do zakupów w sklepie Real, a także do marki MANTA. Wiem teraz jak SERWIS CENTRALNY MANTY w Warszawie dba o renomę swojej firmy i jak dba o klienta. Podobnie sklep Real nie ma sobie nic do zarzucenia.

Anna_2174

07.10.2010

Real

Placówka

Białystok, Miłosza 2

Nie zgadzam się (22)
Opinie na temat...
Opinie na temat naszej publicznej telewizji z reguły są negatywne. Okres wakacji, kiedy na ekranie widzimy prawie wyłącznie powtórki seriali zmusza nas do wyłączenia odbiorników. Podobnie złości nas jeżeli jakiś wartościowy program publicystyczny lub film nadawany jest w późnych godzinach nocnych. Ograniczamy się wtedy do obejrzenia serwisów informacyjnych, które równie dobrze możemy znaleźć w internecie. W tej sytuacji przeciętny widz nie widzi potrzeby opłacania abonamentu radiowo-telewizyjnego. Jest jednak coś za co należy się ogromna pochwała dla naszej TVP. Ja osobiście bardzo jestem wdzięczna za wszystkie relacje dotyczące katastrofy w Smoleńsku, transmisji z lotniska wojskowego w Warszawie, a także z ceremonii pogrzebowych. Podobnie teraz w czasie powodzi wdzięczna jestem za relacje TVP Info z rejonów zalanych. Wydaje mi się, że obecnie nasza publiczna telewizja stara się być obiektywna.

Anna_2174

18.06.2010

TVP

Placówka

Nie zgadzam się (18)
Witam. Chcę powiedzieć,...
Witam. Chcę powiedzieć, że nie mam zastrzeżeń odnośnie jakości obsługi w tym właśnie sklepie. Była godzina 13.00 więc nie zauważyłam zbyt wielu klientów. Kolejek do kas też nie było, a pracownice zajmowały się głównie wykładaniem towaru na półki i robieniem porządków. Jednak jest coś co nie daje mi spokoju. Mianowicie karta stałego klienta ( CLUBCARD ) , którą otrzymałam w kasie. Program lojalnościowy jest zadziwiający. Otóż o ile dobrze rozumiem muszę wydać na zakupy w Tesco 600 złotych, aby otrzymać bon 3 złotowy. To się nazywa: "Kupuj taniej w Tesco"! Nie omieszkam wyrzucić otrzymanej karty do kosza.

Anna_2174

18.06.2010

Tesco

Placówka

Białystok, 27 lipca 2

Nie zgadzam się (28)
Od pewnego czasu...
Od pewnego czasu jestem stałą klientką apteki "Polonia" na Warszawskiej. Trafiłam tam przypadkowo. Personel apteki to ludzie kompetentni, posiadający dużą wiedzę, a przy tym bardzo sympatyczni, mili i uśmiechnięci. Zawsze doradzą, wyjaśnią np. sposób użycia leku, poszukają zamiennika jeśli trzeba i nie są przy tym zniecierpliwieni. Jeżeli kolejka jest większa natychmiast ją rozładowują otwierając wszystkie okienka. Ceny leków też są przystępne na każdą kieszeń. Polecam wszystkim tą placówkę.

Anna_2174

17.06.2010

Apteka Polonia

Placówka

Białystok, Warszawska 81

Nie zgadzam się (19)
Mały, osiedlowy sklep...
Mały, osiedlowy sklep głównie spożywczy, ponieważ artykułów przemysłowych jest naprawdę niewiele, a szkoda bo czasami w poszukiwaniu jakiegoś artykułu trzeba wybierać się gdzieś dalej. Bardzo dobra obsługa w stoisku mięso-wędliny-sery. Panie ekspedientki przemiłe. Brak promocji artykułów nabiałowych zniechęca do zakupów. Lody znajdujące się w lodówce skrzyniowej" proszą" o obniżkę cen, bo inaczej będą czekały do lata. Szybka , może nawet zbyt szybka obsługa przy jednym z dwóch stanowisk kasowych powoduje, że płacę za jeden z artykułów podwójnie. Przekonuję się o tym dopiero po powrocie do domu. Wracam do sklepu i otrzymuję zwrot gotówki.Tracę czas i denerwuję się. Obiecuję sobie, że następnym razem po odejściu od kasy przeanalizuj ę paragon.

Anna_2174

18.03.2010

Chorten Max

Placówka

Białystok, Dolistowska 23

Nie zgadzam się (14)
Przy okazji pobytu...
Przy okazji pobytu w Galerii Białej zdecydowałam się na zrobienie podstawowych zakupów spożywczych w sklepie Real. Jest on przestronny, podzielony na działy i stoiska , które z łatwością można znaleźć i swobodnie przemieszczać się alejkami. Jak zawsze musiałam się rozejrzeć w dziale RTV. Zastanawiałam się nad kupieniem płyt DVD, ale nie mogłam zdecydować się. Pan z obsługi zajmujący się wykładaniem towaru nie kwapił się do udzielenia mi jakiejkolwiek porady. Ogólnie w tym hipermarkecie trudno liczyć na pomoc personelu, wykluczając oczywiście stoiska z obsługą tradycyjną (sprzedaż art. spożywczych na wagę). Idąc w stronę kas zauważyłam jak zwykle duży bałagan w pojemnikach z bielizną męską. W związku z niewielką liczbą klientów otwarte były tylko 3 kasy. Pani kasjerka była bardzo nieprzyjemna (może zmęczona?).Ale to nic nowego.Ostatnio jak tu byłam cena towaru w kasie okazywała się niespodzianką , a chleb policzony miałam dwukrotnie. Wypadałoby dokładnie przeanalizować paragon.

Anna_2174

10.03.2010

Real

Placówka

Białystok, Miłosza 2

Nie zgadzam się (21)
Wnętrze lokalu mimo,...
Wnętrze lokalu mimo, że niewielkie , jednak dobrze zorganizowane. Zaraz po wejściu widzimy gabloty z modelami aparatów telefonicznych do kupienia. Pani widząc moje zainteresowanie natychmiast zaoferowała mi pomoc. Korzystając z internetu podała mi dane techniczne dotyczące wybranego przeze mnie modelu. Przekazała mi też wykaz dostępnych aparatów w mixplusie , abym się mogła spokojnie zastanowić w domu nad ofertą. Pani potrafiła dostosować się do poziomu mojej wiedzy na temat współczesnej telefonii komórkowej. Jeżeli chodzi o ofertę sieci Plus uważam , że ceny większości aparatów są nieadekwatne do ich jakości, są zbyt wygórowane.

Anna_2174

09.03.2010

PLUS

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (20)
Po wczorajszej wizycie...
Po wczorajszej wizycie w placówce Euro Banku w Galerii Białej , bardzo pragnę ją wyróżnić. Widać, że oddział ten jest otwarty na klienta, który ma do dyspozycji jedno z dwóch stanowisk obsługi. Podobnie jak w trakcie mojej poprzedniej wizyty w tym miejscu, miałam do czynienia z profesjonalistką. Była to młoda pani, która sprawnie załatwiła wszystkie sprawy formalne dotyczące prowadzenia mojego konta i odpowiedziała wyczerpująco na wszystkie moje pytania. Można stwierdzić, że w tej placówce rzeczywiście " najważniejszy jest klient". Jedyne co mi przeszkadzało to miejsce przeznaczone do siedzenia w formie "stołka barowego".

Anna_2174

09.03.2010

Euro Bank S.A.

Placówka

Białystok, Czesława Miłosza 2

Nie zgadzam się (21)
Z myślą o...
Z myślą o swojej śwince morskiej, weszłam wczoraj do sklepu zoologicznego KAMELEON. Lokal jest umiejscowiony blisko ruchliwej ulicy Sienkiewicza, jest bardzo dobrze zaopatrzony w przeróżne akcesoria dla naszych małych przyjaciół. Myślę, że nie narzeka na brak klientów.Ale nie o tym chcę napisać. Otóż weszłam do sklepu, wzięłam koszyk i skierowałam się do klatek z gryzoniami. Klatki były dosyć czyste, zwierzęta też. Dwie młode panie ekspedientki zajęte były najpierw klatką z myszami , a potem sobą. W trakcie mojej 10-minutowej wizyty w ogóle się do mnie nie odezwały. Poczułam się dziwnie jakby niewidoczna, zlekceważona i odechciało mi się robienia zakupów w tym sklepie.Widać te dwie młode panie wcale nie są zainteresowane sprzedażą. Myślę, że nieprędko tam wrócę.

Anna_2174

02.03.2010

KAMELEON

Placówka

Białystok, Ryska 1

Nie zgadzam się (25)
Od lat korzystam...
Od lat korzystam z usług Eurobanku , ale ostatnio okazało się, że potrzebuję numer swojego konta poprzedzić kodem SWIFT, IBAN. Niewtajemniczonym powiem, że są to kody umożliwiające dokonywanie przelewów zagranicznych. Poszukiwałam tych danych w internecie, jak zauważyłam nie tylko ja. Byłam pewna, że Eurobank nie oferuje takich usług. Wystarczyło jednak zatelefonować do CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA i bardzo miła pani wyjaśniła, że owszem tego typu przelewy dokonywane są za pośrednictwem innego banku , mianowicie BANKU ZACHODNIEGO WBK. Nie wiem jak na tym wychodzi klient, ale może należałoby tą procedurę uprościć i podać właściwe informacje na stronie eurobank.pl. Wszystko po to , żeby zwiększyć" grono zadowolonych klientów".

Anna_2174

02.03.2010
Nie zgadzam się (16)
Zgodnie z informacją...
Zgodnie z informacją umieszczoną na stronie internetowej szkoły, IV LO od lat jest jednym z najbardziej obleganych "ogólniaków" w Białymstoku. W 2009 roku szkoła zdobyła tytuł " Szkoła na medal" . Szkoła przedstawia swoją bazę materialną , kadrę pedagogiczna i osiągnięcia m.in. w olimpiadach przedmiotowych . Z punktu widzenia ucznia tej szkoły wygląda to trochę inaczej. Szkoła nie uprzedza o tym , że: -jest "przepełniona" -pracuje na 2 zmiany; zajęcia kończą się nieraz po godz.18 -zbyt krótkie przerwy 15-minutowe nie pozwalają na spokojne i bezpieczne spożycie obiadu w stołówce szkolnej -pełnowymiarowa sala gimnastyczna nie jest nigdy w pełni udostępniana- lekcje wf odbywają się przeważnie na korytarzu szkolnym , ewentualnie w zależności od pogody na boisku szkolnym - przedmiot rozszerzony jakim jest informatyka w klasie o profilu informatycznym prowadzony jest przez pana S. w taki sposób , że klasa siedzi "jak na tureckim kazaniu".strata czasu. o warsztatach informatyczno-matematycznych uczeń może sobie pomarzyć. o związaniu swojej przyszłości z informatyką także. Reasumując. Gdybym teraz miała dokonać wyboru szkoły na pewno nie wybrałabym IV LO w Białymstoku.

Anna_2174

01.03.2010

IV Liceum Ogólnokształcące w Białymstoku

Placówka

Białystok, Zwierzyniecka 9A

Nie zgadzam się (30)
Jeden z wielu...
Jeden z wielu osiedlowych sklepów ogólnospożywczych, ale takich w których zakupy robi się z przyjemnością. Personel stara się jak może , aby zadowolić klienta.Wszystkie towary dostępne na półkach czy też w lodówkach są zawsze świeże. Kierowniczka sklepu dba o promocje, wyprzedaże towaru z krótkim terminem ważności. Dużym minusem jest jednak zbyt mała powierzchnia sklepu. Zauważamy to zaraz po wejściu do sklepu.Wózki powinny być stamtąd usunięte , bo tylko utrudniają wejście do sklepu.W zupełności wystarczą koszyki. Powierzchnia sklepu objęta jest monitoringiem. Pani kierownik czuwa nad całością i myślę, że w ten sposób mobilizuje personel do bardziej wytężonej pracy.

Anna_2174

28.02.2010

Chorten Max

Placówka

Białystok, Dolistowska 23

Nie zgadzam się (13)
Auchan , hipermarket...
Auchan , hipermarket spożywczy mieści się w niedawno zbudowanej , niedużej galerii handlowej. Lubię robić tam zakupy ze względu na niewielką odległość od centrum miasta i stosunkowo niskie ceny, i częste promocje. Powierzchnia sklepu z matematyczną dokładnością rozplanowana. Przy każdej kolejnej wizycie klient coraz sprawniej porusza się między poszczególnymi działami , które są dobrze oznakowane. Personel jest jednak mało widoczny. Doradcę klienta można jedynie zauważyć w dziale rtv. Sprzedawca " złapany " w biegu niewiele potrafił powiedzieć o wybranym przeze mnie produkcie z "drobnego agd". Z tego co widziałam personel zajmuje się głównie rozkładaniem towaru na półkach i z reguły osoby te nie lubią jak się im w tych czynnościach przeszkadza. Jednym słowem:" kliencie radź sobie sam".Nie mam natomiast żadnych zastrzeżeń co do pracy pań kasjerek. Pracują ciężko, rzetelnie i z uśmiechem.

Anna_2174

28.02.2010

Auchan

Placówka

Białystok, Hetmańska 16

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi