Biedronka jest sklepem dostępnym wszędzie, ale ma to do siebie, że w różnych lokalizacjach bardzo odbiegają od siebie wyglądem jak i asortymentem. Mam swoją ulubioną Biedronkę, do której zawsze jadę na zakupy i to ją ocenie. Wyróżnia ją to, że mimo tych palet stojących pomiędzy regałami, to jest zawsze czysto. Ma też ladę mięsną, co jest ogromnym plusem. Mięso zawsze jest świeże i jak przyjadę zbyt późno na zakupy to wszystko mają wykupione. na pieczywo zazwyczaj trafiam świeżo wypieczone. Zawsze znajdę w tym jednym sklepie to co potrzebuję do ugotowania swoich wymyślnych dań.
Jedyny minus to mały parking, oraz brak większej ilości personelu, przez co swoje trzeba odstać w kolejce do kasy.
Orlen od dłuższego czasu zyskał moją sympatię dzięki temu, że zawsze jest na miejscu osoba do pomocy przy tankowaniu samochodu. Mam auto na gaz i często pojawia się problem z założeniem węża. Zazwyczaj trafiam na Panów, którzy od razu biorą się za zatankowanie i zawsze jest nalane tyle paliwa o ile proszę.
Ponadto uważam, że Orlen ma najlepsze jedzenie w swojej ofercie, pod względem jakościowym jak i cenowym, często jestem w trasie i zawsze to u nich zatrzymuję się by coś przegryźć i napić się dobrej kawy.
Ceny gazu od dwóch miesięcy również są najtańsze w porównaniu do innych stacji.
Z usług Orange korzystałam przez około 6 lat. Posiadałam u nich zarówno abonament jak i światłowód. Wszystko było w porządku do czasu, gdy się przeprowadzałam i chciałam przenieść światłowód w nowe miejsce zamieszkania. Konsultant poinformował mnie, że nie będzie z tym najmniejszego problemu oraz że nie zostanę obciążona żadnymi dodatkowymi kosztami oraz rozwiążą umowę za porozumieniem stron jeśli przeniesienie usługi nie będzie możliwe z ich winy. Niestety okazało się, że nie ma możliwości przeniesienia światłowodu do nowej lokalizacji a Orange mimo to nie chciało rozwiązać umowy. W dalszym ciągu były wysyłane do mnie rachunki za usługę z której nie miałam możliwości korzystać. Za każdym razem składam reklamację zarówno telefoniczną jak i w placówce i jedną z odpowiedzi Orange było to, że rozmowy z konsultantem nie są wiążące! Łącznie złożyłam 8 reklamacji i dopiero wtedy udało mi się rozwiązać umowę a wszelkie koszta na mnie nałożone zostały anulowane.
Po tej sytuacji nigdy już do sieci nie powrócę i też nikomu ich usług nie polecę.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z firmą Black Red White. Większość mebli w moim domu pochodzi z tego salonu. Obsługa była profesjonalna pod każdym względem, zaczynając od sprzedawcy kończąc na dostawcy towaru. Mimo wprowadzania kilku zmian w zamówieniu nie było problemu z jego realizacją. Okres oczekiwania był nawet krótszy niż mnie uprzedzono, co było miłą niespodzianką.
Niektóre meble przyszły uszkodzone, zgłosiłam na nie reklamację, ale tu też firma nie zawiodła i bezproblemowo zostały wymienione.
Szczególnie mogę polecić krzesła tapicerowane, welurowe do jadalni, są bardzo wygodne i bardzo łatwe w czyszczeniu, szczególnie kociej sierści.
Polecam BRW pod każdym względem
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.