Opinie użytkownika (5)

Fajna sprawa, jeśli...
Fajna sprawa, jeśli chcecie coś załatwic szybko bez użerania się z pracownikiem tepsy to polecam strony www. więcej informacji, nikt nie robi wody z mózgu, wybierasz na spokojnie i nie musisz patrzec jak obsługujący wywraca oczami bo prosisz o powtórzenie raz jeszcze oferty. obiecane upominki za pozostanie przy wybranej usłudze w ciągu kilku dni dostarcza kurier

Anetka

29.09.2010
Nie zgadzam się (10)
Personel niezadowolony,często piszące...
Personel niezadowolony,często piszące smsy, jeżeli jest wśród klientów osoba znająca ekspedientkę to na środku sklepu potrafią rozmawiac a poproszone do stoiska z mięsem robią urażoną minę, dwie osoby na jednej zmianie, jeżeli chcesz coś ze stoiska mięsnego musisz szukac ekspedientki, wybór towaru zadowalający, brak alkoholu ale nie jest to jakiś problem, duży wybór napojów, mały słodyczy. Sa miejsca parkingowe

Anetka

27.09.2010

Groszek

Placówka

Niedrzwica Kościelna, Krakowska 72

Nie zgadzam się (10)
Wygląd stacji pozytywny,...
Wygląd stacji pozytywny, dostęp do dystrybutorów dobry, oznakowanie dobre, stacja należy do typu samoobsługowych i obsługiwanych przez personel. Po personel trzeba iśc do lokalu - długi czas oczekiwania na zatankowanie. Przy płaceniu rachunku żadnych pytań, propozycji produktów dodatkowych proponowanych na stacji. Nie przyjmują pieniędzy przy dystrybutorze, trzeba ponownie pójśc do kasy. Jeśli chodzi o tankowanie gazowe to czas oczekiwania nawet do pół godz - personel nie interesuje się dystrybutorem gazowym, brak dzwonka powiadamiającego dla klienta. Personel powolny, smutny, brak podstawowych zwrotów typu " dzień dobry, dziękuję do widzenia"

Anetka

27.09.2010

ORLEN

Placówka

Niedrzwica Kościelna, Niedrzwica Kościelna 1

Nie zgadzam się (6)
Pomimo dobrego dostępu...
Pomimo dobrego dostępu o każdej porze to czas oczekiwania na reklamację wydłuża się niemalże do 3 tygodni od momentu zgłoszenia do momentu otrzymania odpowiedzi. Odpowiedź zawsze przychodzi listownie.Osoby rozpatrujące reklamacje maja różne kompetencje - najniższe, zaś przekazywanie odpowiedzi na reklamację jest porażające - pomimo wyraźnych zapytań - brak uzasadnień.

Anetka

27.09.2010

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Duża powierzchnia sklepu,...
Duża powierzchnia sklepu, fajnie wyeksponowane promocje, przeceny, nowe kolekcje, często zmieniany wystrój na witrynach, bogaty wybór towarów. Brak zainteresowania ze strony personelu, jeśli chodzi o klientów, jeżeli chcesz zada pytanie o konkretny fason butów, należy przejśc do kasy. Kasjerka nie sprawdza obuwia zakupowanego - sprawdza ilośc sztuk w pudełku, zaś rozmiar nie interesuje jej - zatem z autopsji- można kupic dwa buty z tej samej nogi zaś w innym rozmiarze. Bez okazania paragonu można dokonac reklamacji i wymienic towar na właściwy.

Anetka

27.09.2010

CCC

Placówka

Nie zgadzam się (8)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi