Fajna sprawa, jeśli chcecie coś załatwic szybko bez użerania się z pracownikiem tepsy to polecam strony www. więcej informacji, nikt nie robi wody z mózgu, wybierasz na spokojnie i nie musisz patrzec jak obsługujący wywraca oczami bo prosisz o powtórzenie raz jeszcze oferty. obiecane upominki za pozostanie przy wybranej usłudze w ciągu kilku dni dostarcza kurier
Personel niezadowolony,często piszące smsy, jeżeli jest wśród klientów osoba znająca ekspedientkę to na środku sklepu potrafią rozmawiac a poproszone do stoiska z mięsem robią urażoną minę, dwie osoby na jednej zmianie, jeżeli chcesz coś ze stoiska mięsnego musisz szukac ekspedientki, wybór towaru zadowalający, brak alkoholu ale nie jest to jakiś problem, duży wybór napojów, mały słodyczy. Sa miejsca parkingowe
Wygląd stacji pozytywny, dostęp do dystrybutorów dobry, oznakowanie dobre, stacja należy do typu samoobsługowych i obsługiwanych przez personel. Po personel trzeba iśc do lokalu - długi czas oczekiwania na zatankowanie. Przy płaceniu rachunku żadnych pytań, propozycji produktów dodatkowych proponowanych na stacji. Nie przyjmują pieniędzy przy dystrybutorze, trzeba ponownie pójśc do kasy. Jeśli chodzi o tankowanie gazowe to czas oczekiwania nawet do pół godz - personel nie interesuje się dystrybutorem gazowym, brak dzwonka powiadamiającego dla klienta. Personel powolny, smutny, brak podstawowych zwrotów typu " dzień dobry, dziękuję do widzenia"
Pomimo dobrego dostępu o każdej porze to czas oczekiwania na reklamację wydłuża się niemalże do 3 tygodni od momentu zgłoszenia do momentu otrzymania odpowiedzi. Odpowiedź zawsze przychodzi listownie.Osoby rozpatrujące reklamacje maja różne kompetencje - najniższe, zaś przekazywanie odpowiedzi na reklamację jest porażające - pomimo wyraźnych zapytań - brak uzasadnień.
Duża powierzchnia sklepu, fajnie wyeksponowane promocje, przeceny, nowe kolekcje, często zmieniany wystrój na witrynach, bogaty wybór towarów. Brak zainteresowania ze strony personelu, jeśli chodzi o klientów, jeżeli chcesz zada pytanie o konkretny fason butów, należy przejśc do kasy. Kasjerka nie sprawdza obuwia zakupowanego - sprawdza ilośc sztuk w pudełku, zaś rozmiar nie interesuje jej - zatem z autopsji- można kupic dwa buty z tej samej nogi zaś w innym rozmiarze. Bez okazania paragonu można dokonac reklamacji i wymienic towar na właściwy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.