Opinie użytkownika (11)

Jestem stałą klientką...
Jestem stałą klientką tej sieci. Korzystam z ich usług w całej Polsce a w Krakowie odwiedziłam chyba wszystkie ich punkty. Kawiarnia o której mowa działa w tym miejscu od niedawna i jest usytuowana w samym centrum miasta. Tym bardziej zdziwiła mnie jakość obsługi, która pozostawia wiele do życzenia. Sam proces sprzedaży był badzo miły, obsługujący Pan pomógł mi wraz z pozostałymi osobami z personelu wybrać określony rodzaj kawy, w trakcie rozmawiałam telefonicznie z osobą dla której również kupowałam kawę. Ruch w tych godzinach jest niewielki. Zamówiłam, zapłaciłam zostawiając napiwek i upewniłam się u sprzedawcy, że powiedziałam iż kawy mają być na wynos. Po sporządzeniu napojów (niestety nie usłyszałam za pierwszym razem, gdyż siedziałam w w drugim pomieszczeniu za ścianą) podeszłam po odbiór. Kawy stały w otwartych kubkach z bitą śmietaną na ok. 1,5 cm ponad kubki. Powiedziałam, że przecież zamawaiałam na wynos. Powiedziano mi, że za mną są plastikowe nakrycia. Byłam zaskoczona i zapytałam czy już nie pakują na wynos i wtedy dopiero cała trójka osób personelu z wyraźną niechęcią i jakby zagubieniem zaczęła szukać torebki i podstawki aby zapakować kawy. Dodam, że sama musiałam nakładać nakładki przy czym oczywiście bita śmietana się wylała. Uważam dla firmy, która zbudowała już swój wizerunek na rynku i wdrożyła pewne standardy a kawa i nich przecież nie należy do tanich, taka jakość obsługi jest niedopuszczalna.

Aneta_69

26.08.2009

coffeeheaven

Placówka

Kraków, Floriańska 57

Nie zgadzam się (21)
Obserwacja dotyczy próby...
Obserwacja dotyczy próby uzyskania informacji o sposobie odzyskania omyłkowo przelanych środków na konto Pekao SA. Nie jestem, nie byłam i chyba nie zostanę klientką tego banku. Dzwoniąc pod numer wskazany na stronie www.pekao.com/kontakt jako Biuro Reklamacji, gdzie jak sam bank podaje można uzyskać "Informacje o sposobie składania i rozpatrywania reklamacji w Banku Pekao S.A."- przedstawiłam mój problem. Niestety, Pani odesłała mnie do swojego baku, gdyż prawdopodobnie bedzie on musiał uczestniczyć w całej sprawie, gdyż tylko on może zidentyfikować mnie, jako właściciela konta. Jest to dla mnie dość dziwne, gdyż moim zdaniem po interwencji, wystarczyłoby przelać środki z powrotem na konto, z którego przyszły. Najbardziej jednak zbulwersował mnie fakt niejednoznacznej sugestii, iż jest to tylko moja wersja sprawy i bank po otrzymaniu pisma musi to przeanalizować. Rozumiem fakt analizy, ale sugestii jakobym chciała wyłudzić jakieś środki z baku jest dość absurdalny. Pani nie umiała również jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, czy w takich sytuacjach (gdy faktycznie środki zostaną błędnie przelane) jest możliwość ich odzyskania. Odniosłam wrażenie, że zależy to od banku. Moim zdaniem zupełny brak profesjonalizmu i kompetencji, tym bardziej, że z pewnością nie jestem jedyną osobą, która borykała się z tego typu problemem i dzwoniła na ogólnokrajowy numer reklamacyjny.

Aneta_69

26.08.2009

Pekao SA

Placówka

Nie zgadzam się (30)
Obserwacja dotyczy kontaktu...
Obserwacja dotyczy kontaktu telefonicznego z pracownikiem PZU Życie SA. Sprawa dotyczyła błędnie przelanych środków z tytułu ubezpieczenia na życie inne konto PZU. Pani z którą rozmawiałam pomogła wyjaśnić i ustalić przyczynę błędnego przelewu środków, ustalić dalszy sposób postępowania w celu zwrotu błędnie właconych pieniędzy (podała formę załatwienia tj. złożenie pisma o wskazanej treści osobiście lub pocztą, podała adres i miejsce złożenia oraz wskazała umiejscowienie odpowiedniej jednostki PZU właściwej do załatwienia sprawy). Obsługa była kompetentna, chętna do pomocy i przede wszystkim skuteczna, co po tygodniowym wyjaśnianiu sprawy z bankiem w którym konto na które przelano środki - niestety się nie udało.

Aneta_69

26.08.2009

PZU

Placówka

Chrzanów, Słowackiego 2

Nie zgadzam się (20)
W godzinach szczytu...
W godzinach szczytu udałam się w celu zakupienia 2 produktów. Niestety kasa do 5 artykułów była nieczynna i musiałam stać w kolejce z innymi ok.pół godziny. Poza tym waga z automatycznymi wydrukami z wagą produktów źle drukowała i kasjerka musiała biegać aby ponownie zważyć towar.

Aneta_69

26.02.2009

Carrefour

Placówka

Zduńska Wola, Żeromskiego 20/24l

Nie zgadzam się (25)
Po wejściu szybko...
Po wejściu szybko zorientowałam się w rodzajach świadczonych usług w poszczególnych 3 stanowiskach. Potrzebowałam dostarczyć szybko i pewnie przesyłkę, zaproponowano mi usługę POCZTEX za 25 zł, która polega na śledzeniu przesyłki od momentu nadania do dostarczeniu (do 24h). Przy moich wątpliwościach co do terminowości przesyłek Pani w okienku zapewniała, że odkąd usługa ta została wprowadzona, nie było przypadku zagubienia czy opóźnienia w ich dostarczaniu.

Aneta_69

26.02.2009

Pocztex

Placówka

Zduńska Wola, Kilińskiego 7-11

Nie zgadzam się (13)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu szybko można zorientować się w asortymencie oraz jego przeznaczeniu (podział na stoiska damskie, męskie i dziecięce). Fachowa obsługa nie stwarzajaca problemów przy "grymaszeniu" oraz zmianach przy decyzjach co do ostaecznych zakupów i zorientowana w rodzaju i rozmiarach dostępnego asortymenu. No i oczywiście sprzedaż została zaewidencjonowana na kasie fiskalnej a paragon został zapakowany razem z towarem w firmowej reklamówce, za którą nie trzeba płacić.

Aneta_69

26.02.2009

Gatta

Placówka

Zduńska Wola, Szadłowska 4/6

Nie zgadzam się (30)
W lokalu można...
W lokalu można dość dobrze zjeść, obsługa jest dyskretna i miła. Jakość dań nie odbiegała od opisu kelnerów i przedstawienia w menu. Ocena na +3 jest spowodowana tym, iż zamawiając pizzę - nawet siedząc samotnie - przy stoliku dwu osobowym, ma się problemy z pomieszczeniem talerza, sosów itp. no i za wyczuwalny kuchenny zapach w lokalu - nie powinno go być.

Aneta_69

11.11.2008

Pod Drewnianym Bocianem

Placówka

Chorzów, ul. Dworcowa 1

Nie zgadzam się (22)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie związana była z potrzebą zakupu nici w dwóch zbliżonych do siebie odcieniach. Bardzo dobra, pomocna obsługa, zaangażowana. Przy okazji zakupiłam jeszcze kilka innych rzeczy, gdyż doceniłam fachowość i dobre rady. Pozytywna ocena jest w pełni uzasadniona. Praca w pasmanteriach wymaga dużo cierpliwości, co naprawdę w pełni doceniam.

Aneta_69

11.11.2008

Pasmanteria

Placówka

Chorzów, Wolności 7

Nie zgadzam się (21)
Tuż przed zamknięciem...
Tuż przed zamknięciem sklepu zostałam obsłużona. Bez problemu podawano mi różne fasony i rozmiary obuwia. Bardzo miło i profesjonalnie, przy tym bez odczucia, że trzeba wyjść, bo wszyscy się śpieszą.

Aneta_69

30.10.2008

Sklep obuwniczy Firma Pagacz/Pagacz S.C.

Placówka

Chrzanów, Al.Henryka 33

Nie zgadzam się (19)
Do sklepu udałam...
Do sklepu udałam się w celu przymiarki konkretnych butów. Od razu je odnalazłam, towar jest w sposób przestronny eksponowany. Przy kasie stały 4 ekspedientki rozmawiając i niezbyt interesując się klientami. Podeszłam z butem z wystawy, poprosiłam o mój rozmiar i lewego buta, z wyraźnym ociąganiem jedna z Pań zdecydowała się mnie obsłużyć przynosząc ... całe wielkie pudło z konkretnym butem. Jakież było moje zdziwienie, tym bardziej, że jedną rękę miałam zajętą. W końcu otrzymałam swojego buta, przymierzyłam, odniosłam do kasy nie kupując i mówiąc do widzenia w eter wyszłam ze sklepu.

Aneta_69

29.10.2008

CCC

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (22)
W sklepie brak...
W sklepie brak było dostatecznej ilości personelu - zarówno na sklepie i nie mogłam zapytać jak i przy kasie, gdzie tylko jedna kasjerka obsługiwała stoisko męskie i damskie. Z reguły przy kasie sprawdzane są dostępne rozmiary ale w dniu dzisiejszym takie pytanie poza kolejką byłoby żle widziane przez te osoby, które właśnie w niej stoją. Poza tym obsługa przy kasie była miła, zaproponowała aktualne promocje.

Aneta_69

29.10.2008

Reserved

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi