Opinia użytkownika: Aneta_69
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Obserwacja dotyczy próby uzyskania informacji o sposobie odzyskania omyłkowo przelanych środków na konto Pekao SA. Nie jestem, nie byłam i chyba nie zostanę klientką tego banku. Dzwoniąc pod numer wskazany na stronie www.pekao.com/kontakt jako Biuro Reklamacji, gdzie jak sam bank podaje można uzyskać "Informacje o sposobie składania i rozpatrywania reklamacji w Banku Pekao S.A."- przedstawiłam mój problem. Niestety, Pani odesłała mnie do swojego baku, gdyż prawdopodobnie bedzie on musiał uczestniczyć w całej sprawie, gdyż tylko on może zidentyfikować mnie, jako właściciela konta. Jest to dla mnie dość dziwne, gdyż moim zdaniem po interwencji, wystarczyłoby przelać środki z powrotem na konto, z którego przyszły. Najbardziej jednak zbulwersował mnie fakt niejednoznacznej sugestii, iż jest to tylko moja wersja sprawy i bank po otrzymaniu pisma musi to przeanalizować. Rozumiem fakt analizy, ale sugestii jakobym chciała wyłudzić jakieś środki z baku jest dość absurdalny. Pani nie umiała również jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, czy w takich sytuacjach (gdy faktycznie środki zostaną błędnie przelane) jest możliwość ich odzyskania. Odniosłam wrażenie, że zależy to od banku. Moim zdaniem zupełny brak profesjonalizmu i kompetencji, tym bardziej, że z pewnością nie jestem jedyną osobą, która borykała się z tego typu problemem i dzwoniła na ogólnokrajowy numer reklamacyjny.