Sklep usytuowany w pawilonie handlowych przy ulicy Łojewskiej. Przy sklepie parking na samochody, możliwość zaparkowania roweru. Bardzo blisko przystanek autobusowy. W sklepie spory wybór wędlin, serów. Osoba sprzedająca umie doradzić i z chęcią odpowiada na pytania np. odnośnie składu danego produktu. Prócz artykułów spożywczych możliwość zakupienia alkoholi. Sklep posiada własną kartę lojalnościową.
Mimo, że zakupy robione były w niedzielę brak długich kolejek do kas co na pewno jest sporym plusem. Niestety koszyki brudne, z papierami, foliami. Mała ilość torebek foliowych przy warzywach. Bak możliwości znalezienia pracownika, który mógłby pomóc odszukać produkt. Osoba w dziale serowych ma małe pojęcie o towarze jaki sprzedaje (nie potrafiła powiedzieć ile tłuszczu znajduje się w danym serze). Wędliny pakowane w kiepskiej jakości papier. Po powrocie do domu, należy przepakować wędlinę. Duży wybór wód mineralnych z podziałem na gazowane i niegazowane.
Apteka godna polecenia ponieważ można samemu brać produkty do ręki i bez problemu zapoznawać się z ich składem. Liczne promocje zachęcają do zakupów. Możliwość skorzystania z porad osób pracujących. Czas oczekiwania w kolejce bardzo krótki.
Do drogerii udałam się celem zakupu odżywki do paznokci oraz do włosów. Ekspedientka pokazała mi kilka produktów i zasugerowała który będzie mnie najlepszy. Podkreśliła, że sama stosuje te kosmetyki i na pewno będę zadowolona z efektu. Niestety odżywka do paznokci nie do końca spełnia moje oczekiwania. Sprzedawca powiedział, że można stosować ją na pomalowane paznokcie ale od producenta dowiedziałam się, że musi być ona stosowana na czystą płytkę. Sklep duży z masą wielu produktów w różnych cenach. Na pewno jeszcze nie raz będę w nim robić zakupy.
Jedzenie bardzo dobre, duży wybór dań, ceny przystępne. Możliwość skorzystania z darmowej kawy dla posiadaczy karty Ikea. Niestety kolejny raz zakupiony łosoś był zimny. Restauracja bardzo duża, możliwość wyboru wielu miejsc do siedzenia poczynając od stołu kończąc na wysokich stołkach. Nie wszystkie automaty do kawy czynne.
Duży wybór szafek wiszących. Niestety brak możliwości skorzystania z pomocy przy załadunku towaru. Szukanie pracownika zajęło mi z 10 minut i efekt był taki, że szafki nie kupiłam. Nie każdy produkt ma przyczepioną karteczkę z napisem - ekspozycja. Przy kasie dowiedziałam się, że zakup latarenki nie jest możliwy ponieważ nie jest ona na sprzedaż. Długa kolejka przy kasie mimo, że wiele stanowisk było otwartych.
Sklep duży, towar na wieszakach nie był ściśnięty, spory wybór rzeczy przecenionych oraz możliwość dokonania zakupu ubiorów z nowej kolekcji. Przestronne przymierzalnie z dużym lustrem. Obsługa przy kasie miła, uśmiechnięta, zachęcająca do korzystania z rabatu. Sklep, który warto odwiedzić. Personel młody i chętny do udzielania odpowiedzi na różne pytania nie tylko te związane z ubraniami.
W sklepie bardzo ciasno, duża ilość kartonów porozstawiana przy regałach z owocami. Ciężko dostać się do pieczywa - miejsce zastawione koszami. Mała ilość warzyw i owoców w porównaniu z innymi sklepami biedronkowymi. Długie kolejki do kasy. Atutem jest możliwość płacenia kartą. Bankomat na terenie sklepu.
W zakupach grupowych dokonałam zakupu kursu estetyki i wizażu, który to organizowała firma Europejskie Centrum Kształcenia Perfectum. Podczas kursu, prowadzonego w formie wykładu, prezentacji multimedialnej oraz pokazu technik makijażu, można nauczyć się podstaw wizażu i poznać triki stosowane przez najlepszych profesjonalistów do spraw urody. Kurs prowadzi Anna Mazurek, absolwentka warszawskiej szkoły wizażu i stylizacji Art House oraz szkoły Laurel z zakresu stylizacji fryzur. Anna Mazurek jest współautorką licznych kampanii wizerunkowych dla takich marek, jak m.in. DZ Bank, Kraft, Empik, Teva, Yves Rocher i Zelmer. Stylistka współpracuje z agencjami reklamowymi, agencjami fotograficznymi oraz TVP1, TVP2 i TVN przy sesjach zdjęciowych i projekcjach filmowych. Reklama była ciekawa a ja chętna do wzięcia udziału w kursie. Niestety dzwoniłam kilka razy celem umówienia się na na kurs, ale ciągle słyszałam, że nie ma jeszcze zebranej grupy i mam oczekiwać na kontakt, który niestety ze strony firmy nie nastąpił. Szkoła dla mnie nie solidna.
Biuro oceniam tak sobie. Byłam dwa razy. Za pierwszym razem obsługiwała mnie Pani kierownik. Miła, chętna do pomocy, aczkolwiek sama od siebie nic nie zaproponowała. Wydrukowała oferty, dała wizytówkę i powiedziała, że w razie pytań prosi o kontakt mailowy. Napisała dokładnie czego szukam, ale do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi. Mimo takiej sytuacji, celem weryfikacji oferty znalezionej w internecie udałam się w to samo miejsce drugi raz. Tym razem obsługiwał mnie Pan z którym miałam przyjemność rozmawiać 4 lata temu. Pan był zaangażowany, z chęcią odpowiadał na moje pytanie i utwierdził mnie w przekonaniu, że wybrałam dobry hotel. Biuro ok w zależności na kogo się trafi.
Od kilku dni szukam wyjazdu na urlop. Stronę mogę polecić bez dwóch zdań. Pozostawiłam info z prośbą o telefon; zadzwoniono w przeciągu kwadransa. Doradztwo zarówno przez telefon jak i mail. Pani Wioletta Lewandowska przedstawiał bardzo dobrze oferty, wyszukiwała hotele zgodnie z moimi sugestiami i oczekiwaniami. Same plusy. Szybkie odpowiedzi na maile. Oferta przygotowana w ekspresowym tempie; możliwość zrobienia rezerwacji. Dużym plusem jest możliwość wykupienia ubezpieczenia. Wszystkie dokumenty przesyłane są na maila. Bez wychodzenia z domu można dokonać zakupu wycieczki. Na stronie znajdują się opinie ludzi oraz działa forum. Polecam i na pewno na tą stronę wrócę.
Salon mieście się w bloku w części usługowo-handlowej. W pobliżu konkurencyjny salon fryzjerski. W salonie Edyta panuje prostota w meblach. Dwa stanowiska pracy, jedna myjka, miejsce na oczekiwanie z możliwością poczytania czasopism. Baniak z wodą, możliwość płacenia kartą. Obsługa uprzejma, miła aczkolwiek mało rozmowna. Obcinałam włosy, mimo, że wcześniej umawiałam się na farbę. Zabrakło mi porad dotyczących używania kosmetyków fryzjerskich. Mycie włosów również mogłoby być bardziej delikatne i trwać dłużej.
Obsługiwana byłam przez kierownika salonu. Miły, uprzejmy, uśmiechnięty, chętny do pomocy. Odpowiadał na wszystkie moje pytania, służył radą i pomógł wyszukać idealną ofertę. Spotkanie było bardzo owocne. Czas spędzony zaliczam do udanego. Idealna pomoc mailowa w postaci otrzymywanych informacji w formie zrzutów morza, informacji o lokalizacji. Gorąco polecam. Minus - kiepskie godziny wylotu jeśli chodzi o ofertę którą byłam zainteresowana.
Kilka dni temu sklep nazywał się "U braci" teraz jest to "Groszek" sieć małych sklepów spożywczych. Niestety personel w dalszym ciągu mało obrotny; panie mają minę jak wiecznie byłyby zmęczone. Chleb niestety nie jest w żaden sposób zakryty, siadają na nim muchy. Zamrażarka z lodami nie domyka się do końca. Brak wiedzy personelu na temat np. zawartości procentowej mięsa w wędlinie. Ceny ciut wysokie. Plusem możliwość płacenia kartą oraz brak kolejek.
Kolejny raz mam przyjemność być w tym lokalu i mimo małej ilości klientów czas oczekiwania wynosi od chwili złożenia zamówienia do jego otrzymania średnio 8 minut (zamawiane tylko piwo). Lokal przyjazny dla oka z możliwością siedzenia w ogródku w którym można palić papierosy. Zachętą do odwiedzania miejsca jest ciekawa promocja na piwo, która obowiązuje tylko w tygodniu, tj. od poniedziałku do czwartku. Personel czysto ubrany ale niestety mało obrotny i aby otrzymać zamówienie należy uzbroić się w cierpliwość. W okolicy przystanek autobusowy, park. Miejsce przyjemne i na pewno nie raz tam wrócę aczkolwiek ceny za pizzę mogłyby być bardziej przystępne.
Przychodnia mieści się blisko przystanku autobusowego. Na tyłach przychodni istnieje możliwość zaparkowania samochodu, aczkolwiek często brakuje miejsc mimo iż są one wyznaczone dla klientów przychodni. W lokalu znajduje się spora poczekalnia, waga na której można zważyć zwierzaka. Oprócz standardowych usług można wykonać strzyżenie zwierzaka po uprzednim umówieniu się, RTG, USG oraz zabiegi chirurgiczne, które świadczone są przez lekarza zewnętrznego. Istnieje również możliwość zakupienia karmy weterynaryjnej w przystępnych cenach. Przychodnia czynna 7 dni w tygodniu. Szkoda, że nie jest otwierana od godziny 8, tylko od 9tej. W weekend również godziny mogłyby być inne (11-16). Personel ma pozytywne podejście do pacjentów i stara się im pomóc na wszystkie możliwe sposoby. Pracownicy są uśmiechnięci,chętni do pomocy, kompetentni.
Firma oferuje profesjonalne zabiegi medycyny estetycznej: depilacja laserowa, masaże, zabiegi odchudzającej, zabiegi medycyny estetycznej itp.Jak dla mnie ideał. Długie godziny otwarcia - do godziny 22. Przypomnienie o wizycie w formie maila i SMSa. Sympatyczna obsługa w recepcji. Personel przeszkolony, miły, uprzejmy, kompetentny; odpowiadające na pytania, potrafiący doradzić jaki zabieg jest dla danej osoby odpowiedni. Lokal mieście się na terenie osiedla mieszkaniowego, bardzo ładnie urządzony, elegancka łazienka, hal w którym można poczekać na kanapie na swoją wizytę, napić się kawy i poczytać czasopisma. Gabinet mały, ale funkcjonalnie urządzony, aczkolwiek miejsce w którym rozbieramy się jest bardzo małe.Sympatyczna obsługa sprawia iż w gabinecie byłam 4 razy. W ramach urodzin można otrzymać upominek w formie prezentu. Organizowane różne akcje promocyjne.
Sklep, który należy omijać szerokim łukiem. W prezencie otrzymałam bransoletkę, która była dla mnie za duża; chciałam ją wymienić, ale okazało się, ze potrzebny jest paragon. Podarunek był prezentem bożonarodzeniowym o czym poinformowałam sprzedawców. Po zdobyciu rachunku od darczyńcy okazało się, że mogę towar wymienić na inny; krótsza bransoletka nie wchodzi w grę ponieważ takiej samej nie mają. Wybór produktów mały ze względu na wysprzedany towar. Po 20 minutach dokonałam wyboru. Panie były nieuprzejme, z łaską pokazywały towar.
Przesympatyczna obsługa z chęcią pomoże znaleźć właściwy rozmiar. Zakup produktu z wystawy nie jest problemem co jest bardzo dużym plusem. Panie uśmiechnięte, rozmowne, z chęcią udzielają odpowiedzi na pytanie odnośnie użytkowania towaru. Sklep do którego chce się wracać i zakupy sprawiają bardzo dużą przyjemność.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.