Ubezpieczenie to znalazłem w banku WBK. Siedziba banku była była bardzo duża a co za tym idzie wiele czynnych stanowisk do obsługi dzięki czemu nie musiałem stać w kolejce. Od pani ze stanowiska dowiedziałem się wszystkich niezbędnych informacji o tym ubezpieczeniu. Okazało się ono być bardzo dobrą ofertą z racji ubezpieczenia poza granicami państwa oraz szeroką gamą zniżek w różnych sklepach na terenie Polski. Po krótkiej dyskusji zdecydowałem się na ubezpieczenie się w Euro26, z czego jestem teraz bardzo zadowolony.
Wchodząc do pizzerii zostałem powitany ciepłymi słowami przez samego właściciela oraz jego kelnerki co było bardzo miłym gestem. Sama pizzera ma swój urok - tylko kilka stolików, dość ciasno, świeczki na stole, jednak właśnie to sprawiło że ta pizzeria ma swój niepowtarzalny urok. Obsługa na dużym poziomie. Podano mi i mojej partnerce karty menu.Ceny nie były szczególnie wygórowane. Muszę przyznać, że pizze serwują na prawdę smaczne. Była to jedna z lepszych jakie jadłem. Po konsumpcji przyniesiono nam rachunek, a przy wyjściu równie pożegnano przez właściciela restauracji.
Ten serwis mnie zaskoczył pozytywnie. Widać że dbają o klienta i chcą przy tym zarobić. Jako właściciel sklepu zarejestrowałem się w ich portalu nie wypełniając do końca wszystkich danych. Po 2 tygodniach odezwała się do mnie telefonicznie konsultantka prosząc o dane dodatkowe abym podesłał w wolnym czasie. Powiadomiła mnie też o błędach jakie zrobiłem w formularzu. Ogólnie bardzo miła rozmowa. Od Pani dostałem jeszcze maila potwierdzającego zmiany i transakcja doszła do skutku.
Niestety wizyta bardzo niemiła. Bardzo mi zależało na czasie, dlatego szybko włożyłem co trzeba do koszyka. Niestety dochodząc do kasy zauważyłem kilometrowe kolejki i tylko 4-5 otwartych kas. Poprosiłem więc w dziale obsługi klienta czy można uruchomić dodatkową kasę. Niestety usłyszałem jedno krótkie "NIE" bez żadnego wyjaśnienia. Zniesmaczony porzuciłem zakupy i wyszedłem z marketu.
Sklep jak zwykle na poziomie. Produkty najlepszej jakości i Panie które zawsze są chętne do pomocy. Przyszedłem w poszukiwaniu bielizny dla dziewczyny i takową szybko mi polecono. Nie było też problemów z dopasowaniem rozmiaru i koloru. W 5 minutek wyszedłem ze sklepu uradowany z zakupu.
W salonie zostałem przyjęty pomimo tego, iż za 20 minut miał być on zamknięty. Zostałem obsłużony dość szybko(jakieś 5 minut musiałem poczekać). Strzyżenie trwało jakieś 15 minut. Obsługujący mnie pan strzygł tak jak mu nakazałem. Jedynym minusem był brak nowego sprzętu. Maszynka do strzyżenia była stara i ciągnęła nieznacznie za włosy jednak nie przejmowałem się tym zbytnio ponieważ mi się spieszyło. Fryzjer nie użył też żadnych kosmetyków. Cena za usługę była do zaakceptowania(18zł)
Wchodzą co supermarketu od razu rzuca się w oczy ogrom klientów biegających po całym sklepie oraz stojących w ogromnych kolejkach do kas, co jest zrozumiałe zważywszy na lokalizację. Produkty są na prawdę tanie, jednak jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Tak na prawdę nikt nie wie w tej sieci supermarketów gdzie są umieszczone odpowiednie ceny do danych produktów. Czasem ich po prostu nie ma. Można coś wybrać z półki na "chybił trafił" i mieć na dzieję że produkt ten jest na pewno tani albo spróbować zapytać kogoś z obsługi ile co kosztuje - co zazwyczaj i tak kończy się brakiem informacji ze względu na niewiedzę pracowników. Towar leży bez żadnego większego ładu w kartonach, brak jest odpowiednich na nie półek i wyróżnionych działów. Warto też przyjść przed południem aby uniknąć braku towarów na półkach. Jeżeli chodzi o obsługę przy kasie to kasjerki uwijają się jak mogą, jednak i tak są zawsze duże kolejki ze względu na brak kas bądź brak pracowników obsługujących kasy.
Zakupy przebiegły w miłej atmosferze. Sklep bardzo duży z dość dobrym rozmieszczeniem towarów. Znalazłem interesujący mnie towar i szybko zostałem obsłużony w kasie bez kolejki. Jakość obsługi na wysokim poziomie.
Sklep bardzo duży i dobrze rozmieszczony. Odpowiednio wyróżnione działy nie sprawiały problemu znalezienia interesującego mnie towaru. Dość mała przebieralnia w której nie mogłem się zmieścić oraz w której brakowało chodnika. Wielkim plusem jest to że pani za kasą zgodziła się przechować towar przez 2 dni gdyż zapomniałem portfela. Po powrocie do sklepu za kilka dni, towar dalej czekał na mnie pod ladą.
Rozmieszczenie stanowisk obsługi klienta w oddziale jak dla mnie jest całkowicie niepoprawne, dzięki czemu utworzyła się całkiem długa kolejka osób, które to w dodatku czekały zdezorientowane nie wiedząc w którym stanowisku zostaną obsłużone. Jednej pani z obsługi ewidentnie nie przeszkadzała ciągle powiększająca się kolejka (obsługiwała klienta dobre 45min, mam wrażenie że to był jej jakiś znajomy albo po prostu mężczyzna z którym flirtowała). Ogólnie nastrój u klientów był fatalny - jeden nawet zrobił awanturę czemu to tak długo trwa oraz czemu nie może być obsłużony w okienku do spłaty kredytów, które akurat było wolne. Jedyny plus jest taki, że jedna z osób pracujących w tym banku robiła ludziom kawę na bieżąco z ekspresu. Pytała poszczególnych osób kto chce i komu jeszcze dolać więc sam skorzystałem. Gdy w końcu swoje wyczekałem zostałem obsłużony w 3 minuty ale tylko dlatego, iż chciałem się dowiedzieć dlaczego nagle pojawiło mi się saldo ujemne na kocię i to na sporą kwotę. Po szybkim sprawdzeniu okazało się że to był "błąd w systemie" i że szybko to naprawią przywracając mi środki na konto. Ogólnie masę nerwów mnie kosztowała ta wizyta, zważywszy jeszcze na to iż poszedłem do tego oddziału tylko i wyłącznie przez ich własny błąd.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.