Opinia użytkownika: Andrzej_94
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wchodzą co supermarketu od razu rzuca się w oczy ogrom klientów biegających po całym sklepie oraz stojących w ogromnych kolejkach do kas, co jest zrozumiałe zważywszy na lokalizację. Produkty są na prawdę tanie, jednak jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Tak na prawdę nikt nie wie w tej sieci supermarketów gdzie są umieszczone odpowiednie ceny do danych produktów. Czasem ich po prostu nie ma. Można coś wybrać z półki na "chybił trafił" i mieć na dzieję że produkt ten jest na pewno tani albo spróbować zapytać kogoś z obsługi ile co kosztuje - co zazwyczaj i tak kończy się brakiem informacji ze względu na niewiedzę pracowników. Towar leży bez żadnego większego ładu w kartonach, brak jest odpowiednich na nie półek i wyróżnionych działów. Warto też przyjść przed południem aby uniknąć braku towarów na półkach. Jeżeli chodzi o obsługę przy kasie to kasjerki uwijają się jak mogą, jednak i tak są zawsze duże kolejki ze względu na brak kas bądź brak pracowników obsługujących kasy.