Opinia użytkownika: Andrzej_94
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Rozmieszczenie stanowisk obsługi klienta w oddziale jak dla mnie jest całkowicie niepoprawne, dzięki czemu utworzyła się całkiem długa kolejka osób, które to w dodatku czekały zdezorientowane nie wiedząc w którym stanowisku zostaną obsłużone. Jednej pani z obsługi ewidentnie nie przeszkadzała ciągle powiększająca się kolejka (obsługiwała klienta dobre 45min, mam wrażenie że to był jej jakiś znajomy albo po prostu mężczyzna z którym flirtowała). Ogólnie nastrój u klientów był fatalny - jeden nawet zrobił awanturę czemu to tak długo trwa oraz czemu nie może być obsłużony w okienku do spłaty kredytów, które akurat było wolne. Jedyny plus jest taki, że jedna z osób pracujących w tym banku robiła ludziom kawę na bieżąco z ekspresu. Pytała poszczególnych osób kto chce i komu jeszcze dolać więc sam skorzystałem. Gdy w końcu swoje wyczekałem zostałem obsłużony w 3 minuty ale tylko dlatego, iż chciałem się dowiedzieć dlaczego nagle pojawiło mi się saldo ujemne na kocię i to na sporą kwotę. Po szybkim sprawdzeniu okazało się że to był "błąd w systemie" i że szybko to naprawią przywracając mi środki na konto. Ogólnie masę nerwów mnie kosztowała ta wizyta, zważywszy jeszcze na to iż poszedłem do tego oddziału tylko i wyłącznie przez ich własny błąd.