Bardzo okrojony personel. Zakupy robiłam w poniedziałek, około godziny 20-tej. Sklep obsługiwały tylko dwie ekspedientki, pomimo, że klientów było sporo. Jedna osoba zajmowała stanowisko przy kasie, druga udzielała informacji na sali sprzedaży. Co chwilę kilka osób prosiło o pomoc w znalezieniu i doborze odpowiedniego obuwia.Ekspedientki były uśmiechnięte, uprzejme, udzielały informacji zgodnie ze swoją wiedzą, proponowały rozwiązania alternatywne - inny model, sprowadzenie określonej pary obuwia z innego salonu CCC.Proponowały produkty dodatkowe: skarpety, wkładki, kosmetyki do obuwia.
Personel uprzejmy, pracownice zapytane o produkt czy jego lokalizację udzielają natychmiast informacji. Prowadzą klienta, aby trafił po interesujący go produkt. Doradzają przy wyborze mięs, wędlin czy wyrobów garmażeryjnych. Przy towarach zawsze są odpowiednie i czytelne ceny. W sklepie panuje porządek i czystość. Kasjerki zawsze witają klientów i polecają produkty promocyjne.
Personel jest zawsze uprzejmy, wita klientów zwyczajowym "dzień dobry", z uśmiechem obsługuje. Ekspedientki znają swoich klientów i pamiętają ich upodobania oraz przyzwyczajenia. Udzielają pomocy przy odnajdywaniu produktów oraz sprawdzaniu cen. Rotacja personelu niewielka. Pracownice zazwyczaj trafnie doradzają przy wyborze wędlin czy ciast. Często sprawdzają terminy przydatności towaru na półkach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.