Opinie użytkownika (7)

Udało się do...
Udało się do banku PKO SA w celu odebrania portfela dla firmy żeby móc zrobić wpłatę do baku a że jest to duża kwota jest to robione przez konwojentów .Udałam się do okienka dla klientów bez transakcyjnych czekam ...5min,10min, 20min, nikt nie podchodzi ,stanowisko zostało opuszczone bez żądnej informacji dla klientów. Udałam się do okienka obok i pytam czy ten dział jest przez którąś z pan obsługiwany usłyszałam odpowiedz cytuje "nie ,a co Pani chciała "odpowiadam czy była by Pani tak uprzejma i podała mi portfel nr xyz ,usłyszałam po raz kolejny NIE ,więc mowie ze widzę ,że Pani jest wolna więc chyba nie stanowi problemu podać mi ten portfel,usłyszałam odpowiedz ze Pani nie zamierza mi go podać i mam się udać do kasy.To jest żenujące obsługa siedzi przy stanowiskach bez zajęcia i odsyłają do drugiego okienka zaznaczę zęby podać portfel nie trzeba mieć jakiś uprawnień bo to może zrobić każda z pań która pracuje w banku .Przy kasie też czekałam kolejne 20 min. Zostałam zignorowana przez obsługę.To Bank jest dla nas a nie my dla Banku .Po tym incydencie zrezygnowałam z obsługi ,i świadczeń banku PKO SA.

Agnieszka_860

08.11.2010

Pekao SA

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Witam, pragnę zwrócić...
Witam, pragnę zwrócić Państwu uwagę na jakość obsługi w salonie CCC . Kilka dni temu wybrałam się kupić buty, bardzo mi się spodobały jedne, ale przed podejściem do kasy zauważyłam , że jeden but posiada skazy, mianowicie przetarcie przy zamku, oraz przy obcasie. Wada nie była duża, ale widoczna, a buty kosztowały 150zł. Zapytałam sprzedawcę, czy jest jeszcze jedna para, otrzymałam odpowiedź negatywną, więc grzecznie zapytałam czy przysługuje jakaś obniżka przy uszkodzonych butach (które nie podlegały wcześniejszym przecenom). Sprzedawca udzielił mi odpowiedzi, że w tym salonie nie udziela się żadnych obniżek (zaznaczę, że od wejścia wzrok przykuwają wielkie banery- rabat 30% 50% 70% !!!). Podziękowałam i odłożyłam obuwie na miejsce, po czym wychodząc usłyszałam wielki śmiech za placami. Dwie sprzedawczynie po prostu wyśmiały mnie. Nie wiemy co jest śmiesznego w tym, że dowiadujemy się czy towar niepełnowartościowy podlega obniżce. Z resztą jestem zdziwiona , że nie, skoro wszystkie sklepy zawsze proponują upusty byle sprzedać.Nie wspomnie już o promocjach jakie przykuwają uwagę o obniżce np.-70% a na pudełku widnieje poprzednia cena przy kasie rabaty nie są uwzględniane .Zapewniam Państwa, że nigdy już nie kupimy w tym salonie żadnych butów, również uprzedzę swoich znajomych co ich może tam czekać. Firma z dobrą renomą, obuwie markowe, ale obsługa beznadziejna...

Agnieszka_860

24.07.2010

CCC

Placówka

Olsztyn, Sikorskiego 2B

Nie zgadzam się (29)
Z powodu kolizji...
Z powodu kolizji i wypadków drogowych firma PZU wypłaca każdego roku setki tysięcy odszkodowań. Na wysokość odszkodowania ma wpływ przede wszystkim rozmiar i rodzaj szkód poniesionych z powodu wypadku. Sama doznałam wypadku zgłosiłam szkodę do PZU .Moja szkoda została przyjęta bardzo szybko profesjonalnie do realizacji.Miły kontakt czułam ,że chcą mi pomóc .Wiemy doskonale ,że każde towarzystwo ubezpieczeniowe woli nie wypłacać odszkodowania dlatego zaczynają się problemy.Ja jestem zadowolona PZU ma komórki organizacyjne zajmujące się likwidacją szkód w pojazdach samochodowych. Likwidatorzy dokonują oględzin uszkodzonego auta oraz sporządzają protokół, w którym opisują uszkodzenia w pojeździe. Oględziny likwidatora są niezbędne przy uzyskaniu odszkodowania.Sprawnie oceniają i wyceniają szkodę .W ciągu 90 dni szkoda jest wypłacona .Tak było w moim przypadku jestem zadowolona z PZU.

Agnieszka_860

23.12.2009

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (24)
Dzwoniąc na infolinie...
Dzwoniąc na infolinie Błękitnej Lini jest wręcz nie możliwe bardzo długo czeka się na połączenie konsultanta.Jak już udało mi się dodzwonić zostałam obsłużona bardzo nie miło mimo ,że konsultant zachował kulturę rozmowy.Żeby dowiedzieć się o nowych promocjach musiałam ciągnąc konsultanta za język nie pofatygował się żeby sprawdzić jaki plan taryfowy mógłby mi zaproponować.Jeden wielki monolog zero inicjatywy ze strony konsultanta odpowiadał tylko na moje zadane pytania.Najbardziej nie lubię jak konsultant zawiesza rozmowę i wraca po jakiś 3 minutach .A sprawa nie jest wcale skomplikowana.Unikam załatwiania spraw na błękitnej linii.Nie polecam.Oferta tp jest bardzo wygórowana jeśli chodzi o konkurencję .Drogi abonament mało minut w ramach abonamentu.Otrzymałam propozycje z Netii bardzo miła obsługa oferta przedstawiana bardzo profesjonalnie nie ma problemu ,żeby konsultant coś powtórzył w przeciwieństwie do tp.Zastanawiam się nad zmianą operatora.

Agnieszka_860

20.07.2009
Nie zgadzam się (19)
INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO...
INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO KLIENTA...moje odczucie: NIE byłam kolejnym klientem który przychodzi ze swoim problemem jeśli chodzi o skórę mam wrażenie że mają zasadę: problem klienta jest naszym problemem a my stajemy zawsze na wysokości zadania:)TAK DOBREJ KOMUNIKACJI z farmaceutą już dawno nie widziałam.Przemiła obsługa ,staranie zbadane potrzeby klienta .Poszłam kupić krem do twarzy żeby cera się nie świeciła i makijaż był trwały.Farmaceuta przeprowadził ze mną rozmowę czego oczekuje od kremu zostały przedstawione mi trzy marki kremu dokładnie omówione zadania każdego z kremu .Wspólnie wybrałyśmy z farmaceutą krem .Przy okazji dostałam wskazówki dobrego makijażu bardzo rzadko zdarza się to w aptekach żeby farmaceuta nawiązał taki dobry kontakt z klientem i proponuje swoje porady odnośnie kremu czy pudru do twarzy,czy techniki makijażu żeby skóra nie wyglądała na zmęczona.Jeśli macie Państwo jakiś problem odnośnie skóry twarzy polecam Aptekę Dukat w Olsztynie.

Agnieszka_860

20.07.2009

Euro Apteka

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (30)
Wchodząc do Banku...
Wchodząc do Banku PKO.SA czuję się od razu nie komfortowo jak jakiś złodziej,obsługa bardzo nie uprzejma ,jakby za kare tam pracownik siedział ,z wielką łaską co cokolwiek sprawdzą a nie wspomnę już o poinformowanie o dodatkowych ofertach jeśli chodzi o konto czy o korzystanie z bankomatów gdzie nie są pobierane prowizje.Jestem klientem biznesowym i nie lubię załatwiać swoich spraw w banku .

Agnieszka_860

05.07.2009
Nie zgadzam się (25)
Salon Hexeline...
Salon Hexeline wyposażony w dwu piętrowy salon zgodnie ze standardami firmy hexeline .Bardzo dobra jakość materiałów .Konsultantki w salonie bardzo perfekcyjnie zaspokajają potrzeby najbardziej wymagających klientek. Kolekcja wiosenno-letnia Hexeline składa się z czterech linii tematycznych. Przewodnimi kolorami są: pudrowe pastele, nasycony niebieski, a także modny w tym sezonie kolor papai - z tym motywem związana była scenografia salonu.

Agnieszka_860

17.06.2009

HEXELINE

Placówka

Olsztyn, ul. Kołłątaja 3

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi