Opinia użytkownika: Agnieszka_860
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Udało się do banku PKO SA w celu odebrania portfela dla firmy żeby móc zrobić wpłatę do baku a że jest to duża kwota jest to robione przez konwojentów .Udałam się do okienka dla klientów bez transakcyjnych czekam ...5min,10min, 20min, nikt nie podchodzi ,stanowisko zostało opuszczone bez żądnej informacji dla klientów. Udałam się do okienka obok i pytam czy ten dział jest przez którąś z pan obsługiwany usłyszałam odpowiedz cytuje "nie ,a co Pani chciała "odpowiadam czy była by Pani tak uprzejma i podała mi portfel nr xyz ,usłyszałam po raz kolejny NIE ,więc mowie ze widzę ,że Pani jest wolna więc chyba nie stanowi problemu podać mi ten portfel,usłyszałam odpowiedz ze Pani nie zamierza mi go podać i mam się udać do kasy.To jest żenujące obsługa siedzi przy stanowiskach bez zajęcia i odsyłają do drugiego okienka zaznaczę zęby podać portfel nie trzeba mieć jakiś uprawnień bo to może zrobić każda z pań która pracuje w banku .Przy kasie też czekałam kolejne 20 min. Zostałam zignorowana przez obsługę.To Bank jest dla nas a nie my dla Banku .Po tym incydencie zrezygnowałam z obsługi ,i świadczeń banku PKO SA.