Opinia użytkownika: Agnieszka_860
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Dzwoniąc na infolinie Błękitnej Lini jest wręcz nie możliwe bardzo długo czeka się na połączenie konsultanta.Jak już udało mi się dodzwonić zostałam obsłużona bardzo nie miło mimo ,że konsultant zachował kulturę rozmowy.Żeby dowiedzieć się o nowych promocjach musiałam ciągnąc konsultanta za język nie pofatygował się żeby sprawdzić jaki plan taryfowy mógłby mi zaproponować.Jeden wielki monolog zero inicjatywy ze strony konsultanta odpowiadał tylko na moje zadane pytania.Najbardziej nie lubię jak konsultant zawiesza rozmowę i wraca po jakiś 3 minutach .A sprawa nie jest wcale skomplikowana.Unikam załatwiania spraw na błękitnej linii.Nie polecam.Oferta tp jest bardzo wygórowana jeśli chodzi o konkurencję .Drogi abonament mało minut w ramach abonamentu.Otrzymałam propozycje z Netii bardzo miła obsługa oferta przedstawiana bardzo profesjonalnie nie ma problemu ,żeby konsultant coś powtórzył w przeciwieństwie do tp.Zastanawiam się nad zmianą operatora.