To było moje już któreś z kolei zamówienie w firmie FOTOJOKER. I jak zwykle obsługa, serwis, wykonanie oraz obróbka zdjęć na najwyższym poziomie. Na duzy plus trzeba firmie przyznac za promocje jakimi zachęca swoich klientów do korzystania ze swoich usług. Bardzo szybka realizacja zmówienia, bardzo dobry kontak, istnieje możliwość wysyłki do domu. Na miejscu w sklepie bardzo dobrze zaznajomione eskpedientki z produktami posiadanymi w sklpie, zawsze pomocne. Jak dla mnie same pozytywy.
Dnia 20/11/2008 złożyłam zamówienie w księgarni internetowej na puzzle. W ofercie jest napisane że czas dostarczenia do klienta to 3-5 dni od daty zaksięgowania na koncie, jest także napisane, że termin może ulec zmianie o ile nie ma tego artykułu na stanie. Na stronie firmy gandalf było podane, że dany artykuł znajduje się u nich, więc czekałam...aż miała dosyć czekania i po 2 tygodniach napisałam do nich z zapytanie czy wysłali już przesyłkę. Odpowiedź dostałam bardzo szybko, że niestety nie wysłali jeszcze do mnie, bo nie maja na stanie. Przyznałam ocene -3 a nie -5 ponieważ bardzo szybko odpowiedzieli na moj list, oraz byli bardzo mili i pozwolili zadecydować czy chce nadal z nimi współpracować czy mają zwrócić pieniążki.
Moja obserwacja dotyczyła zakupu odkurzacza. W tym dniu weszłam do sklepu niestety nikt sie ze mną nie przywitał, udałam się do stoiska z odkurzaczami wybranie odpowiedniego modelu zajeło mi około 15 minut przez ten czas żaden pracownik nie podszedł do mnie i nie zapytał się czy w czymś pomów, pomimo tego że dawałam wyrazne znaki wzrokiem. Po kilku natsępnych minutach podeszłam sama do kasy głównej i poprosiłam ekspednieta aby podał mi wybrany model. Gdy juz nawiązałam kontakt z sprzedającym odpowiedział mi na wszytskie pytania dotyczące tego modelu. Jego odpowiedzi były pełne i konkretne.
obserwacja dotyczyła zakupu DVD. Gdy weszłam do sklepu od razu moja obecność została odnotowana poprzez spojrzenie pracownika. Od razu udałam sie do stoiska z odtwarzaczami płyt. długa czekałam na pracowika aż przyjdzie i pomoże mi sie zdecydować na odpowiedni model DVD. Pracownik rzetelnie odpowiedział na moje pytania, dodał jeszcze od siebie dodatkowe informacje co do firmy oraz modelu
po wejściu do restauracji przywitał nas uśmiechnięty kelner, spytal sie gdzie chcielibyśmy uśiąść miejsce dla palących czy dla nie palących, czy na dworzu czy w środku. gdy już zajeliśmy miejsce, podana nam karty. po około3-4 minutach kelner spytal sie czy jesteśmy gotowi do zamówienie napoju. po kilku minutach zamówienie zostało złożone, bez problemu mozna było zamienić parę składników w daniu, gdy poprosiłam o dodatkowa porcje sosów dostałm ja bez problemu. W trakcje jedzie kelner podszedł do mnas spytał sie czy wszystko smakuje i czy jestesmy zadowolnie. po skonczeniu posilku talerze szybko zostały zebrane z naszego stołu
18 sierpnia kupiłam fotelik samochodowy dla dziecka 0-13kg firmy ABC Design. Na stronie interetowej tej firmy jest wiele pozytywnych opinii oraz bardzo atrakcyjna cena produktu dlatego skusiłam sie na kupno u nich. przesyła miala do mnie przyjśc maksymalnie do 10 dni. niestety po 2 tyg oczekiwnaia napisałam maila do nich nie dostalam odpowiedzi. Po kilku natepnych listach odpisali mi ze dostane fotelik za pare dni, znowu gonie dostala. w koncu poprosilam o zwrot pieniedzy, odpisali mi ze wysla jutro z rana, niestety nie dostalam ich. ostatecznie udalo mi sie odzyskać moje pieniądze w październiku
po wejściu do apetki od razu została odnotowana moja obecność. Farmaceutka doradzila mi który lek bedzie lepszy na przeziębienie. pomogla wyszukać mi odpowoedni szampon do włosó, była bardzo miła. gdy doszło do finalizacji transakcji chciłam zapłacic kartą i ku mojemu zumieniu okazał sie to mozliwe, bardzo wielki plus jestem ogromnie zadowolona
rozpoczelam zakupy wieczorową porą ze wzglegu na maly ruch w sklepach z nadzieja ze zostane obsluzona doskonale. Mój test na zainteresowanie moją osobą przez personel okazał sie negatywny, nie podszedł nikt do mnie, musialam szuakć personel,a gdy zapytał sie o daną bluzkę która widziałą na manekinie nie była pani w stanie pokazć mi na których wieszakach wisi musiala poprosić koleżanke. Natomiast gdy podeszłam do kasy po nie całej minucie podeszła do mnie ekspednientka, szybko skasowała, zapakowała rzeczy w sitkę oraz miło sie pożegnała
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.