Zachwycona cenami gazu i paliwa na tej stacji postanowiłam zatankować. Nawet długa kolejka mnie nie odstraszyła. W momencie płacenia jak zwykle spotkałam się z uśmiechem obsługi- obsługiwała mnie p. Karolina. Niestety spieszyłam się i nie mogłam zamówić mojego ulubionego hot- doga. Obsługa bezproblemowa i uśmiechnięta oraz sprawna. Cena niska. Życzę wszystkim, aby byli tak obsługiwani. Poza tym na stacjach Orlen nie tylko można tankować, ale również zaopatrzyć się np. w kawę i obserwuję już od pewnego czasu, że Orlen stał się miejsce spotkań :)
Rewelacyjnie. Nieprzyjemnie robi się zakupy kiedy zapach odstrasza. niestety oznaczenia cenowe są nieczytelne i trudno jest odnaleźć cenę. obsługa uprzejma ale często zmieniająca się. nie ma stałych pracowników. Na minus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, oferta i cena.
Bardzo źle. Przykro mi wystawić taką ocenę, ale kilka razy byłam świadkiem jak starsze pracownice zwracają uwagę tym którzy pracują krócej w obecności klientów. Produkty nieświeże i czasem po terminie. kupiłam parówki dla dziecka przeterminowane, ale zwrócono mi pieniądze kolejnego dnia. Sklep jest ubogi w towar. Rzadko są świeże warzywa, a wędliny i mięso kolejnego dnia jest śliskie. ochrona za to miła i pomocna... a powinni być tacy pracownicy sklepu. robię tam zakupy tylko wtedy kiedy muszę, a szkoda bo sklep leży w moim sąsiedztwie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. wystawię ocenę najwyższą, ponieważ obsługa nigdy mnie nie zawiodła, jest zawsze pomocna. oferta sklepu jest bogata i na kieszeń szarego człowieka. Bardzo lubię robić zakupy w tej sieciówce. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Stacje ORLEN w Zielonej Górze są bardzo przyjazne dla klientów, ale mam dwie ulubione. Ta jest jedną z nich. Obsługa jest bardzo miła i wesoła, zwykle ktoś z obsługi wychodzi z pomocą zanim ja sama zdecyduję czego potrzebuję. W dniu dzisiejszym w czasie tankowania gazu pomyliłam przycisk tankowania z przyciskiem startu, myślałam, że obsługa jest wściekła, że ktoś dzwoni jak wariat, ale jak podeszłam do kasy kasjerki się uśmiechnęły i zażartowały, że dzwonek i tak nie działa :)))))))) wszystkie się śmiałyśmy. Poza tym cena paliwa bardzo mi się spodobała i odjechałam ze stacji z wielkim uśmiechem. Niestety na koniec dnia dostałam mandat :(((.....za przekroczenie prędkości 100zł i 4 pkt :((((((((((((((( Dlatego pisząc tę opinię mimo wszystko się uśmiecham, ponieważ był to bardzo miły aspekt dzisiejszego dnia. Na innej stacji Orlen w tym samym dniu panie spojrzały na mnie i już wiedziały, że szukam toalety:D Obsługa świetnie wyszkolona. Pozdrawiam wszystkich pracowników stacji ORLEN.
Jakość obsługi nie osiągnęła minimalnego poziomu i to w wykonaniu samego kierownika. Wielokrotnie wchodząc do sklepów tej firmy jestem źle obsługiwana, a moi znajomi są również wprowadzani w błąd lub też reklamacje nie są uwzględniane. Moja sytuacja wyglądała następująco: kupowałam obuwie dziecięce, obsługiwał mnie kierownik, którego zapytałam czy mogłabym zwrócić obuwie kolejnego dnia, jeżeli okazałoby się, że jest za małe. Odpowiedź była twierdząca, jednak kolejnego dnia okazało się, że nie ma możliwości WYMIANY, ponieważ w tym dniu jest jakaś promocja. Kierownik uciekł przede mną a inni pracownicy łagodzili sytuację. W końcu wymieniono mi obuwie na większe, ale kierownik umywał ręce od tego, że mnie nie poinformował poprzedniego dnia, że nie będzie możliwości zwrotu- wówczas nie kupowałabym w tym sklepie bucików. Poza tym uważam, że kierownicy w tej sieciówce nie są przygotowani do tego stanowiska, a swoich pracowników traktują źle. Nie stosują się do podstawowych przepisów prawa i nie respektują tego, że ludzie nie pracują tam na cały etat tylko zwykle na mniej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.