Opinia użytkownika: Agnieszka_4007
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Jakość obsługi nie osiągnęła minimalnego poziomu i to w wykonaniu samego kierownika. Wielokrotnie wchodząc do sklepów tej firmy jestem źle obsługiwana, a moi znajomi są również wprowadzani w błąd lub też reklamacje nie są uwzględniane. Moja sytuacja wyglądała następująco: kupowałam obuwie dziecięce, obsługiwał mnie kierownik, którego zapytałam czy mogłabym zwrócić obuwie kolejnego dnia, jeżeli okazałoby się, że jest za małe. Odpowiedź była twierdząca, jednak kolejnego dnia okazało się, że nie ma możliwości WYMIANY, ponieważ w tym dniu jest jakaś promocja. Kierownik uciekł przede mną a inni pracownicy łagodzili sytuację. W końcu wymieniono mi obuwie na większe, ale kierownik umywał ręce od tego, że mnie nie poinformował poprzedniego dnia, że nie będzie możliwości zwrotu- wówczas nie kupowałabym w tym sklepie bucików. Poza tym uważam, że kierownicy w tej sieciówce nie są przygotowani do tego stanowiska, a swoich pracowników traktują źle. Nie stosują się do podstawowych przepisów prawa i nie respektują tego, że ludzie nie pracują tam na cały etat tylko zwykle na mniej.