Opinie użytkownika (6)

Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3743

01.09.2016

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
21.06.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z naszych usług. Pani punkt widzenia jest dla nas bardzo ważny. Zachęcamy do ponownego wyrażania opinii na temat jakości obsługi naszego Banku. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie, PKO Bank Polski.
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3743

30.08.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W poszukiwaniu walizki...
W poszukiwaniu walizki wybrałam się do Tesco przy ul.Opińskiego w Poznaniu. Sklep jest mi znajomy, dlatego bez trudu odnalazłam szukany towar. Myślałam ,ze dokonam szybkiego zakupu jednak okazało się ,że część walizek nie posiada ceny.Bardzo się ucieszyłam gdy w tym dziale zauważyłam pracownika obsługi. Zapytałam o cenę walizki ,która mi się spodobała ,ale niestety nie miała ceny. Pani bez chwili zastanowienia podała mi kwotę ,która wydała mi się zdecydowanie zawyżona do jakości towaru była raczej to walizka ,,z dolnej półki''.Swoimi wątpliwościami co do ceny podzieliłam się z pracownikiem sklepu.Pani zareagowała dosyć niegrzecznie twierdząc ,że ona tu nie ustala cen i tymi słowami próbowała mnie zbyć. Poprosiłam ponownie o sprawdzenie faktycznej a nie domniemanej ceny. Po 10min czekania opuściłam sklep ponieważ nikt nie przyszedł z informacją o cenie walizki.

Agnieszka_3743

18.02.2014

Tesco

Placówka

Poznań, Henryka Opieńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
W dniu 13.02.2014...
W dniu 13.02.2014 odwiedziłam salon Empik w poszukiwaniu przewodnika o Polsce w języku francuskim. Niestety, nie potrafiłam odnaleźć interesującej mnie pozycji, dlatego poszukałam kogoś z obsługi. W dziale książek dla dzieci spotkałam Panią, która akurat wykładała towar. Zapytałam gdzie mogę znaleźć interesujący mnie album. Byłam bardzo miło zaskoczona, ponieważ Pani przerwała swoją prace i zaprowadziła mnie w odpowiednie miejsce, gdzie pokazała jakie pozycje są dostępne. Zaproponowała również, że może sprawdzić w systemie czy sieć empik oferuje jeszcze coś innego, bo na stanie znajdowały się tylko dwa albumy w języku francuskim. Na koniec zapytała się czy może w czymś jeszcze pomóc oraz się pożegnała.Pani okazała się bardzo sympatyczna i pomocna.Dzięki niej szybko odnalazłam interesujący mnie książkę.

Agnieszka_3743

15.02.2014

empik

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
W dniu 9.02.2014...
W dniu 9.02.2014 odwiedziłam sklep KappAhl, zachęciły mnie duże plakaty umieszczone na witrynie z informacją o promocji -25% dla posiadaczy karty KappAhl na cały asortyment. W związku, że posiadam tą kartę chciałam skorzystać z promocji. Spodobała mi się koszula, ale niestety nie było jej już w moim rozmiarze, dlatego podeszłam do kasy i poprosiłam Panią czy mogła by sprawdzić gdzie jeszcze jest ona dostępna w moim rozmiarze. Pani po sprawdzeniu w komputerze poinformowała mnie, że mniejsze rozmiary znajdują się w sklepie w Browarze, jednak jeśli chciałabym skorzystać z promocji to muszę jechać dzisiaj, ale na pewno zdążę bo sklep otwarty jest jeszcze 2 godziny. Pojechałam, więc do Browaru, ale tam okazało się że wyłożona jest tylko 1 sztuka i to w największym rozmiarze. Podeszłam do kasy aby zapytać się gdzie mogę znaleźć mniejsze rozmiary, bo uzyskałam informacje, że w tym sklepie jeszcze są. Obsługująca mnie Pani była bardzo niesympatyczna, stwierdziła, że to jest już stara kolekcja i trzeba było zadzwonić, aby dowiedzieć się czy towar faktycznie jest dostępny, bo informacje w komputerze nie zawsze zgadzają się ze stanem faktycznym w sklepie. Niestety nikt wcześniej mnie o tym nie poinformował, zostałam wprowadzona w błąd i straciłam tylko swój czas na dojazd do innego sklepu.

Agnieszka_3743

10.02.2014

KappAhl

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (0)
Będąc w galerii...
Będąc w galerii Poznań City Center postanowiłam z koleżankami zjeść coś ciepłego na szybko . Przy kasie stała młoda dziewczyna w wieku około 20-25 lat schludnie ubrana z delikatnym makijażem i spiętymi włosami,która cały czas uśmiechała się do klientów .Składając zamówienie obsługująca mnie dziewczyna spytała się czy może mi zaproponować inną ofertę. Była ona dla mnie dużo korzystniejsza gdyż w tej cenie miałam również picie. Miłym zaskoczeniem było to ,że zapytano się mnie czy chciałabym ketchup do zamówienia,a zazwyczaj musiałam się o niego sama prosić. Jedzenie dostałam w bardzo szybkim czasie i ładnie podane na tacce. Gdy usiadłyśmy z koleżankami do pierwszego wolnego stolika jedna z osób pracujących w KFC natychmiast do nas podeszła i przetarła stolik po poprzednich gościach. Jedzenie było ciepłe i naprawdę bardzo smaczne. Polecam każdej osobie to miejsce !

Agnieszka_3743

08.02.2014

KFC

Placówka

Poznań, PKP Poznań

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi