Opinia użytkownika: Agnieszka_3743
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: W dniu 9.02.2014 odwiedziłam sklep KappAhl, zachęciły mnie duże plakaty umieszczone na witrynie z informacją o promocji -25% dla posiadaczy karty KappAhl na cały asortyment. W związku, że posiadam tą kartę chciałam skorzystać z promocji. Spodobała mi się koszula, ale niestety nie było jej już w moim rozmiarze, dlatego podeszłam do kasy i poprosiłam Panią czy mogła by sprawdzić gdzie jeszcze jest ona dostępna w moim rozmiarze. Pani po sprawdzeniu w komputerze poinformowała mnie, że mniejsze rozmiary znajdują się w sklepie w Browarze, jednak jeśli chciałabym skorzystać z promocji to muszę jechać dzisiaj, ale na pewno zdążę bo sklep otwarty jest jeszcze 2 godziny. Pojechałam, więc do Browaru, ale tam okazało się że wyłożona jest tylko 1 sztuka i to w największym rozmiarze. Podeszłam do kasy aby zapytać się gdzie mogę znaleźć mniejsze rozmiary, bo uzyskałam informacje, że w tym sklepie jeszcze są. Obsługująca mnie Pani była bardzo niesympatyczna, stwierdziła, że to jest już stara kolekcja i trzeba było zadzwonić, aby dowiedzieć się czy towar faktycznie jest dostępny, bo informacje w komputerze nie zawsze zgadzają się ze stanem faktycznym w sklepie. Niestety nikt wcześniej mnie o tym nie poinformował, zostałam wprowadzona w błąd i straciłam tylko swój czas na dojazd do innego sklepu.