Opinie użytkownika (6)

Sklep jest bardzo...
Sklep jest bardzo mały obszarowo. Kiedy wchodzimy do niego naszym oczom ukazuje się ład i porządek. Na półkach i regałach nie uświadczy się ani grama kurzu, nie pachnie też chemikaliami w przestrzeni sklepu a raczej miłym wiosennym zapachem uwlanianym przez Air Wick. Linoleum jak i wykładziny dywanowe są czyste. Ogółęm panuje ład i porządek na sklepie a co ważne nigdy nie widziałam tam osoby, która w trakcie godzin otwarcia sklepu biegała by z mopem czy ściereczką, co jest istotne dla odwiedzającym tam ludzi. Zaskoczył mnie taam również możliwość swobodnego wyobru produktu. Nie czuć na plecach oddechu ochroniarza, który z góry zakłada, że jesteś złodziejem - dyskretnie, lecz zdecydowanie obserwuje, co nie jest krępujące dla kupującego - podobnie jest ze sprzedawcami. Jeśli klient potrzebuje pomocy, chętnie pomogą. Są także w pobliżu, ale nigdy nie na tyle blisko by czuć wieczny dyskomfort. Obsługa przy kasie bardzo miła i profesjonalna. Zawsze polecą ofertę specjalną[ przy zakupie powyżej 30 zł], co świadczy, że nie zapominają o swoich obowiązkach. Podsumowując, nie ważne ile pieniędzy zostawiasz w kasie Empiku, gdyż i tak zosaniesz obsłużony fachowo i z uśmiechem.

Agnieszka_1753

17.04.2010

empik

Placówka

Wrocław, Graniczna 2

Nie zgadzam się (31)
Wchodząc do restauracji...
Wchodząc do restauracji przywitał mnie nowy, odświeżony wystrój. Widać, że pracownicy/dekoratorzy starali sie zmienić coś w wyglądzie lokalu. Jednka muszę przyznać, że zmienia wyszła im nie najlepiej. Lokal, wcześniej z charakterem, obrazami studentów ASP oraz możliwością ich kupienia był bardzo trafnym pomysłem. Obecnie restauracja jest dość typowym miejscem, niczym nie zaskakuje. Jest oczywście schludnie, czystko, kolory są stonowane, ale nie jest to już to samo co było wcześniej, jest jakby mniej przytulnie. Na szczęście obsługa sie nie zmieniła. Jak zawsze miłe kelnerki, uprzejme. Gdy, o czymś zapomną lub czas oczekiwania jest bardzo długi zawsze o tym poinformują, przeproszą. Bardzo miło spędziłam tam czas a długa kolejka przy oczekiwaniu na stolik mnie nie zniechęciła.

Agnieszka_1753

17.04.2010

Pizza Hut

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (20)
Z zakupów i...
Z zakupów i obsługi w drogerii oraz myślę, że można dodać i perfumeri - w końcu sprzedają tam i perfumy - jestem bardzo zadowolona. Można tam kupić idealne prezenty na święta, urodziny, imieniny etc. Zawsze ładnie opakowane i pięknie pachnące kosmetyki tworzą niesamowity klimat wnętrza. Pani konsultantki zawsze dobrze poinformowane, potrafią doradzić. Dodatkwoym plusem jest system zniżek, które raz w miesiącu przychodzą pocztą na adres domowy. Jest to bardzo atrakcyjna oferta, która niewątpliwie przyciąga klientów. W samym salonie w Pasazu panuje zawsze miła atmosfera, idąc za sloganem reklamowym ,że są to kosmetyki z natury, będąc w tym sklepie tak właśnie można się poczuć, jakby było sie na łonie natury a przyjemna kolorystyka i nienaganny pożądek napółkach sprawia wrażenie luksusu.

Agnieszka_1753

11.04.2010

Yves Rocher

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (23)
Nie jestem specjalną...
Nie jestem specjalną fanką zakupów w Biedronce. Nigdy jakoś specjalnie nie ciągnęło mnie do ich okazji. Wszystko zmieniło się gdy przy mojej uczelni powstał właśnie ten sklep. Jako, że jeden z najbliższych - zaczęłam uczęszczać tam w przerwach studenckich i miło się rozczarowam. Dzięki temu, postanowiłam zajrzeć tuż przed świętami wielkanocnymi do Biedronki na swoim osiedlu. Ludzi dużo, można się nawet pokusić o stwierdzenie, że było i multum. Jednak kasjerki i kasjerzy świetnie dawali sobie radę i rozładowywali kolejki przy kasach w oka mgnieniu. Szybko, sprawnie, ale i miło. Zawsze uśmiechnięty personel i aż nie chce się wierzyć, że mógłby tam panować jakis wyzysk o jakim była mowa swojego czasu w TV. Ogólnie oceniam na plus, zarówno asortyment, który jest dobrymi zamiennikami znanych produktów jak i obslugę. Jedynie co mogę jeszcze dodać do opisu to fakt, że należy wiedzieć co kupować, żeby być zadowolonym z "jedzeniowych" zakupów.

Agnieszka_1753

11.04.2010

Biedronka

Placówka

Jaworzyna Śląska, 1 Maja 1

Nie zgadzam się (23)
Jeden z największych...
Jeden z największych salonów Plusa we Wrocławiu. Obserwując z boku i będąc tam częstym gościem od 7 lat, muszę przyznać, że początkowo jeden z najlepszych operatorów pod względem zarówno obługi jak i świadczonych funkcji bardzo stracił w moich oczach. Zaczynając, że około 6 miesięcy temu nie zostałam poinformowana o dokładnych warunkach promocji i przez to byłam z muszona zapłacić kolosalny rachunek za usługi telefoniczne kończąc na tym, że 5 kwietnia będąc w salonie z zepsutą komórką usłyszałam: to nic, że za 2 miesiące kończy się Pani umowa , telefonu nie możemy wymienić. Rozumiem, że zmiana taryfy przed zakończeniem umowy jest trudna albo niemozliwa, ale żeby 2 miesiące wcześniej wziąć telefon i że jest to tak wielki problem, to tego niestety nie mogę zrozumieć. Byłam klientem od 7 lat w Plusie, nigdy nie mówiłam złego słowa na ich temat, do czasu, kiedy potrzebowałam pomocy z ich strony. Zawiodłam się w tak znaczący sposób, że postanowiłam zmienić sieć.

Agnieszka_1753

11.04.2010

PLUS

Placówka

Wrocław, Arkady Wrocławskie, Powstańców Śląskich 2-4

Nie zgadzam się (30)
Będąc użytkownikiem tego...
Będąc użytkownikiem tego banku już od 4 lat muszę przyznać, że ani razu nie miałam z nim problemu. Przelewy zawsze przychodziły na czas, serwis internetowy jest bardzo łatwy w obsłudze. Kilka rubryk, które trzeba wypełnić są dostatecznie opisane, że nawet osoba, która nigdy nie robiła przelewów internetowych nie będzie miała najmniejszego problemu. Co do obsługi, muszę przyznać, że nie bywam tam często, ponieważ bank tego ode mnie nie wymaga- co również uważam za plus. Dzięki temu, że społeczeństwo nie musi się tam stawiać, kolejek tam się nie zobaczy. Była taka jedna sytuacja, że wpłatomat wciągnął mi kartę, wystarczyło wejść do banku, powiedzieć co się stało, a przemiła Pani w dosłownie 5 minut załatwiła sprawę. Wygląd też nie pozostawia żadnego złego wrażenia. Wszystko utrzymane w kolorystyce banku jaka jest widoczna na bilbordach, reklamach czy portalach. Wszystko jest tam zadbane - począwszy od paneli po krzesła. Wykonanie można, więc określi jako bardzo dobre jak również dopracowane w szczegółach. Osobiście jestem bardzo zadowolona, a mojego znadowolenia z usług nie zniszczy nawet fakt wciągniętej karty przez w wpłatomat.

Agnieszka_1753

11.04.2010

mFinanse

Placówka

Wrocław, ul. Kościuszki 29/20

Nie zgadzam się (19)
14.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie, pragnę serdecznie podziękować za słowa uznania dla mBanku. Zadowolenie Klientów z korzystania z naszych produktów, kanałów dostępu, jak i strony www jest dla nas priorytetem. Każdego dnia zespół specjalistów czuwa nad działaniem systemu oraz monitoruje opinie i uwagi użytkowników, aby móc zaproponować jeszcze lepsze rozwiązania techniczne. Zdaję sobie sprawę, że sprawna obsługa produktów mBanku przez kanały elektroniczne, pozwala Klientom zaoszczędzić czas, który musieliby poświęcić na wizytę w placówce naziemnej. Nie mniej jednak, dokładamy wszelkich starań, by wizyty w punkach mBanku były dla Klientów równie satysfakcjonujące. Stale podnosimy jakość obsługi oraz troszczymy się o spójny wizerunek Doradców i miejsc, w których pracujemy. Zachęcam Panią do korzystania z usług specjalistów mBanku i wyrażania opinii na temat naszej pracy. Jesteśmy do Pani dyspozycji zarówno w Centrum Finansowym przy ul. Kuźniczej 10, jak również pod numerem mLinii 801 300 800 lub +48 426 300 800. Pozdrawiam. Izabela Kuliszczak, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi