Rewelacyjnie. Ogólnie jest dobrze krótki czas oczekiwania na załatwienie i szybko staraja się załatwić sprawyNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Długie kolejki panie w czasie załatwiania klienta odchodzą od swego stanowiska pracy szukaja pomocy wyjaśnienia nie sa samodzielne, jak obsłużą dwóch klientów zaraz przerwa gdzieś chodzą czegoś szukają na 8 stanowisk okienkowych czynne 3Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Organizacja i czas obsługi.
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Pana zdanie stanowi dla nas cenną informację, która pozwoli nam wyciągnąć odpowiednie wnioski. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu.
Nieraz do zatankowania gazu wychodzą niechętnie i trzeba długo czekać a jak sie zawoła to mają "kwaśne " miny. Odzywanie się do klienta ma tez swoje znaczenie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.