Opinie użytkownika (4)

Markety budowlane Leroy...
Markety budowlane Leroy Merlin są lokalizacyjnie uzupełnieniem sieci Auchan (wyjątek CH Arkadia i Al. Jerozolimskie), gdyz jak wieść gminna niesie zostną niedługo wchłonięte przez te ostatnie i wszystko odbywać się będzie pod marką Auchan. Ten mariaż ma rację bytu, gdyż tak, jakw przypadku Auchan jest to najtańsza supermarket na rynku, to również Leroy Merlin wiedzie prym wśród marketów budowlanych. Wizualizacja firmy zapada w pamięć, co jest zasługą reklamy w mediach i publikatorach, towar na półkach jest należycie wyeksponowany, logistycznie wszytko wygląda w miarę czytelnie, czego nie do końca da się powiedzieć o konkurencji. Obsługa w miarę kompetentna, aczkolwiek z reguły bardzo zajęta. Ilekroć jestem w tym sklepie ciężko dobić mi się do doradcy, który jest rozchwytywany przez innych, może jakieś braki kadrowe... Ogólnie rzecz ujmując oferta asortymentowa podobna do konkurencji, ceny trochę niższe, obsługa zbliżona do standardów rynkowych, ogólne wrażenie pozytywne.

Adam_491

04.12.2010

Leroy Merlin

Placówka

Warszawa, Modlińska 8

Nie zgadzam się (1)
Szukałem piłek do...
Szukałem piłek do tenisa ziemnego, zastanawiałem się, czy doradca przekona mnie do marki własnej Tecno Pro. Po pierwsze, żeby dostać sie do działu tenisowo-sqash'owego trzeba przejść 2/3 sklepu (może dot. to sklepu w CH Arkadia), a i sam dział jest jakby ubogim krewnym pozostałego asortymentu. Asortyment, jeżeli chodzi o piłki tenisowe i rakiety jest dosyć ubogi, no cóż punkt ciężkości jest postawiony na inne dziedziny sportu. Mniejsza o to, personel w kwestii spraw tenisowych wyedukowany wprostproporcjonalnie do rangi działu tenisowego w sklepie. Wiedza o rakietach średnia, natomiast o piłkach tenisowych szczątkowa, głównie nazwy firm produkujących piłki coś mówią, natomiast modele, to już prawie abstrakcja. Doradca nie polecał zakupu piłek Tecno Pro, które zachgęcały ceną, ale skłaniał się bardziej w kierunku firm, które znaczą już coś niecoś na rynku, Wilson, Babolat, Dunlop, Head. Dziwi to w kontekście faktu, iz jest to jakby nie było marka własna sklepu.

Adam_491

01.12.2010

INTERSPORT

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (3)
Kwestia dotyczy obsługi...
Kwestia dotyczy obsługi i wizualizacji asortymentu w dziale RTV, w szczególności częsci komputerowej. Pod pretekstem chęci zakupu laptopa z procesorem i-3 chciałem sprawdzić kompetencje doradców. Sam regał ze sprzętem komputerowym jest łatwo dostępny (prawa skrajna strona zaraz po wejściu do działu RTV/AGD), aczkolwiek zbyt mało wyeksponowany, laptopy są jakby trochę chowane przed okiem ludzkim. To błąd, gdyż asortyment pomimo, że ubogi jest interesujący w aspekcie cenowym, biorąc pod uwagę okazjonalne wyprzedaże można kupić sprzęt naprawdę w dobrej cenie. Na obsługę trochę się czeka i nie można oczekiwać żadnych rewelacji, ich wiedza ogranicza się do tego, co jest wypisane na kartce umieszczonej przy produkcie. Na pytanie o szybkość HD, czy 5400, czy 7200 rpm mocno się zastanawiają, nie potrafią określić, czy częstotliwość szyny procesora to 800 MHz, czy 1000 MHz i inne. Nie są w stanie zarekomendować sprzętu na podstawie marki i jej awryjności. Jednym słowem, to klient powinien dokonać wyboru.

Adam_491

01.12.2010

Auchan

Placówka

Warszawa, Modlińska 8

Nie zgadzam się (2)
Moje resume: Kompetencje...
Moje resume: Kompetencje merytoryczne doradców poniżej przeciętnej rynkowej, chyba punkt ciężkości położony na wygląd działu, gdyż najbardziej interesuje ich to, co się dzieje na półkach, dopiero nagabywani przez klienta odpowiadają na jego pytania, asortyment dość bogaty i zróżnicowany, choć wyeksponowane są głównie marki własne, ceny konkurencyjne w stosunku do Go Sport, a tym bardziej do InterSport'u, dużo lepszy merchandaising od w/w, tym samym przyjazna logistyka dla klienta, trochę za mało stanowisk kasowych w momencie sporego natężęnia ruchu, wizualizacja placówki nie daje powodów do niezadowolenia, oczywiście zachowany standard firmowy, który już dawno się przyjął na rynku krajowym, Decathlon zdecydowanie dobrze dobiera miejsca pod lokalizację, dobrze się eksponuje, nie ukrywam, że powinni popracować nad kwalifikacjami personelu, ale być może te niedostatki wynikają z dobrego poziomu mojej wiedzy i doświadczenia, doradcy sklepowi powinni zaktywizowac działania mające na celu zainteresowanie klienta ofertą, sam potencjał tej sieci uważam za dosyc duży.

Adam_491

29.07.2010

DECATHLON

Placówka

Warszawa, Malborska, Centrum Handlowe Targówek 53

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi