Do punktu wszedłem w celu zapytania się o polisę OC dla samochodu osobowego. Punkt jest zadbany i czysty, ładnie oznakowany z zewnątrz, wewnątrz znajduje się dużo materiałów reklamowych. Ok. 1 minutę od momentu wejścia, zostałem poproszony do stanowiska, przy którym obsługiwała p. Anna H. Od początku rozmowy konsultantka zadbała o jej przyjemny i rzeczowy przebieg. Zadała dużo pytań mających na celu określenie potrzeb klienta. Starała się dobrać ofertę jak najbardziej korzystną dla klienta. Po zakończeniu doboru oferty, otrzymałem wydruk ze wszystkimi parametrami proponowanej polisy. Zostałem zaproszony do ponownej wizyty, a także zaproponowano mi przyjazd konsultanta do domu w celu podpisania polisy. Jestem bardzo zadowolony z obsługi klienta w tym punkcie.
Gdy wszedłem do sklepu, nie było w nim innych klientów. Przy stoisku kasowym stało 2 pracowników, z których jeden przez cały czas mojej wizyty prowadził rozmowę telefoniczną. Sklep był zadbany i czysty, towary były ładnie poukładane i dobrze oznaczone. Udałem się do miejsca, gdzie były wystawione telewizory i oglądałem ekspozycję. Po około 3 minutach sprzedawca (miał przypięty identyfikator, ale schowany pod polarem - prawdopodobnie Grzegorz) zapytał w czym może pomóc. Przedstawiłem swój problem, a sprzedawca zaproponował kilka telewizorów, którymi mógłbym się zainteresować. Sprzedawca prowadził rozmowę w sposób mało aktywny, tak jakby nie zależało mu na sprzedaży sprzętu. Odpowiadał na moje pytania, ale zdawkowo. Sam nie próbował prowadzić rozmowy. Nie zaprezentował żadnych funkcji. Po kilku minutach rozmowy podziękowałem i wyszedłem. Sprzedawca nie pożegnał klienta i nie zaprosił do ponownej wizyty. Zajął się obsługą klientki, która przyszła po mnie do sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.