Spiesząc się do auta przechodziłem obok biura podróży wstąpiłem, chcąc dowiedzieć się na temat interesującego mnie weekendowego wypadu do jednej ze stolic europejskich. Biuro dobrze usytuowane, mieści się w centrum miasta. Wnętrze ładne i zadbane, kilka stanowisk do obsługi klienta wszystko wygląda ładnie i to koniec pochlebnych opinii na temat biura. Zastałem 3 Panie z obsługi, jedna rozmawiała przez telefon, a dwie następne tłumaczyły coś sobie. Na moje dzień dobry nie odpowiedział nikt, Panie dalej zajęte były swoimi sprawami, ba, żadna z nich nawet nie spojrzała w moją stronę, o zwrocie typu "proszę chwilkę poczekać" nawet nie wspomnę. W oczekiwaniu na to, że łaskawie któraś z Pań zapyta w końcu, w czym może pomóc, zacząłem oglądać katalogi. Tam jednak nie znalazłem interesującej mnie oferty. Gdy minęła naprawdę długa chwila i nie wzbudziłem zainteresowania personelu, postanowiłem wyjść. Przyszła mi taka refleksja, że to oni powinni być dla klienta a nie na odwrót. Oprócz wyglądu biura zdecydowany minus, wiedzy i kompetencji winnego sobie personelu nie udało mi się poznać.
Zakupy w biedronce. Wyglądu tego supermarketu nie będę opisywał, bo wszędzie są takie same lub podobne. Przy markecie, do którego zawitałem, jest dość duży parking i w momencie w którym parkowałem auto, było sporo wolnych miejsc. Po wejściu do sklepu przywitała mnie groźna mina ochroniarza. Na półkach artykuły poukładane są tematycznie, chodź czasem dość chaotycznie. Część artykułów takich ja np. napoje, artykuły sypkie na paletach (niektóre porozrzucane). Oprócz produktów spożywczych, tak jak w każdym tego typu sklepie, chemia, elementy przydatne do domu, odzież i inne. Oferta duża i ceny konkurencyjne. Jest także miejsce na artykuły w naprawdę promocyjnych cenach. Jeśli chodzi o personel to najczęściej wykłada towar, tylko, że dość denerwujące jest to, że człowiek robiąc zakupy musi uważać na porozkładane lub poruszające się na wózkach palety. Rozumiem że trzeba uzupełniać półki, ale w momencie gdy byłem w sklepie między paletami czasem trzeba było robić slalom, a to już za dużo. Kasjerka obsługiwała sprawnie i szybko. Odpowiedziała na moje dzień dobry ale no do widzenia już nie. Ogólnie sklep do szybkich i tanich zakupów dla ludzi mniej przywiązujących wagę do wyglądu miejsca obsługi. Zachowanie personelu do poprawki.
Musiałem przedłużyć umowę ubezpieczeniową. W tym celu udałem się do placówki PZU w Krośnie Odrzańskim. Ubezpieczyciel ma swoją siedzibę na parterze ładnego i nowoczesnego budynku. Parking przed budynkiem niezbyt duży na zaledwie kilka aut. Pomieszczenie w którym znajduję się biuro obsługi klienta ładne i zadbane (4stanowiska+kasa). Akurat był tylko 1 klient więc od razu jedna z pań zaprosiła mnie do swojego biurka. Poinformowałem ją, że chciałbym przedłużyć ubezpieczenie i pokazałem stosowne dokumenty. Pani przewertowała papiery kilka razy, po czym poinformowała mnie, że oczywiście załatwi mi to od ręki, tyle że muszę wpłacić pieniądze do kasy. Pieniędzy nie miałem przy sobie musiałem skorzystać z bankomatu, co wydłużyło załatwienie sprawy. Pani która mnie obsługiwała była miła, ale nie do końca sprawiała wrażenie że wie co i w jakiej kolejności robić (np. nie wiedziała jak wydrukować mi druki do zapłaty). Poza tym miała nieporządek na biurku i ubrana była zbyt mało reprezentacyjnie jak na tego typu instytucję. Druga moja wizyta i zapłata w kasie wymaganej kwoty załatwiła sprawę. Obsługa oraz wiedza co do warunków ubezpieczenia odpowiednia ale trudności w organizacji i obsłudze urządzeń biurowych, wygląd i prezentacja na minus.
Podczas pobytu w centrum handlowym Focus Park nieco zgłodniałem więc postanowiłem coś przegryźć. Moją uwagę przyciągnęła restauracja North Fish. Potrawy wystawione na ladzie wyglądały zachęcająco. Menu duże do wybory wiele rodzajów ryb smażonych z grilla lub robionych na parze, do tego frytki, ziemniaki, sałatki i napoje. Kolejka nie była duża, więc szybko złożyłem zamówienie. Pani która mnie obsługiwała niestety nie potrafiła odróżnić jaki rodzaj tortilli zamówiłem i musiała się posiłkować pomocą kucharza przez co obsługa niepotrzebnie się wydłużyła za to duży minus. Poza tym Pani miała zbyt ekspresyjny makijaż, jak dla mnie, do tego typu pracy, powinien być bardziej stonowany. Danie wydano szybko, cena zadowalająca. Potrawa dobra, co do smaku nie mam zastrzeżeń. Miejsce schludne i czyste. Jedynie obsługa mogłaby popracować nad sobą.
Wstąpiłem do Media Markt aby obejrzeć i ewentualnie zakupić radio samochodowe. Sklep jest położony w centrum handlowym Focus Park. Galeria ta naprawdę robi wrażenie, ładnie wyremontowane i zaadoptowane budynki. Sklep położony jest na dolnym piętrze galerii, ma dużą powierzchnię. Artykułów jest bardzo dużo praktycznie wszystko od agd do sprzętu elektronicznego. Towary poukładane tematycznie a przy każdym stoisku pracownik Media Marktu do obsługi. Mnie interesowało stanowisko car audio plusem jest to że urządzenia są umieszczone na ścianie i wszystkie są włączone także można ocenić wygląd i pracę poszczególnych rodzajów urządzeń audio. Po odnalezieniu i obejrzeniu kilku odtwarzaczy poprosiłem Pana z obsługi o opisanie mi interesującego mnie artykułu. Pracownik wykazał się dużą wiedzą i kompetencją na zadawane przeze mnie pytanie odpowiadał krótko i rzeczowo. Co do ubioru personelu, także nie mam zastrzeżeń wszyscy noszą schludne uniformy nieco inaczej wygląda ochrona. Ceny normalne, jednak tym razem nie skusiłem się na zakup interesującego mnie odtwarzacza, zakupiłem kilka innych artykułów. Przy kasie było zaledwie jedna osoba, więc obsługa była szybka i bezproblemowa. Pani byłą miła przywitała mnie i pożegnała. Byłem zadowolony z obsługi sklep wart odwiedzenia.
Sklep położony przy ruchliwym rondzie. Wjazd z drogi głównej jak dla mnie nieprawidłowo wykonany, gdyż krawężnik pomiędzy krawędzią jezdni a parkingiem jest zbyt wysoki, co wymusza zwolnienie autem praktycznie do 0. Parking może pomieścić sporą ilość aut. Budynek Netto jest stosunkowo nowy, więc prezentuję się bardzo dobrze. Nieco gorzej jest po wejściu do środka. Widać, że obsługa próbuje zapanować nad towarami w sklepie, ale nie do końca im się to udaje. Część artykułów jest rozmieszczona na półkach, część na paletach bezpośrednio na podłodze w ogólnym nieporządku. Zaplanowałem, że kupię dziś min. pomidory, ale niestety na stoisku warzywnym, mimo moich usilnych starań, nie znalazłem pomidorów luzem tylko pakowane na tacach z których ok 70% miała widoczną pleśń na powierzchni. Powiem szczerze, odechciało mi się jakichkolwiek owoców i warzyw z tego stoiska. Poza tym stoisko, mimo wczesnej pory, wyglądało tak jakby przed chwilą tabun klientów przetoczył się przez nie wybierając co lepsze warzywa i owoce. Brak wielu pozycji, oraz ich wygląd dyskwalifikuję w/g mnie te stanowisko. Na innych jest nieco lepiej, ale tylko nieco lepiej. Wszędzie porozrzucane kartony, opakowania zbiorcze po różnych artykułach, także nie wywołuję pozytywnego wrażenia. Oferta za to jest dość spora, ceny konkurencyjne, co tłumaczy jednak, że ludzie w tym i ja robią nadal zakupy w Netto. Jednak samo rozmieszczenie artykułów jak i wygląd części z nich pozostawia wiele do życzenia, trudno jest czasem także znaleźć cenę dla konkretnego produktu, ale na szczęście z pomocą przychodzą czytniki kodów kreskowych. Towary na sklepie to trochę taki misz-masz zwłaszcza te niespożywcze ale tak jest prawie w każdym tego typu supermarkecie. Personel zajęty jest głównie rozstawianiem towarów większość ubrana w mało reprezentatywne podkoszulki z logo firmy . W sklepie nie było zbyt dużo klientów, więc Pani kasjerka obsłużyła mnie szybko i sprawnie do tego była miła, przywitała mnie i pożegnała zwrotem grzecznościowym. Sklep jak każdy ma swoje plusy i minusy. Oceniając sklep przez pryzmat mojej dzisiejszej wizyty ocena niestety wychodzi na minus.
Lokal (przyczepa) z jakiego serwowane są min. kebaby znajduję się w centralnej części miasta pomiędzy parkiem, targowiskiem miejskim, a różnego rodzaju punktami usługowymi. Jak wspomniałem wcześniej miejsce obsługi to przyczepa więc nie ma co spodziewać się niesamowitego wyglądu choć przyznam że miejsce jest czyste budka zadbana i do wyglądu nie mam większych zastrzeżeń. Widać że lokal nastawiony na klientów którzy kupują na wynos. Ustawiony jest jeden stolik przed przyczepą i jeden obok, ale raczej nie zachęcają one do spożywania tam posiłku. Menu mało urozmaicone kebab w bułce (mały,duży), kebab na talerzu, frytki, hamburger, napoje i ....to wszystko. Poza tym wszystkie potrawy są z mięsem z kurczaka przyrządzanym tak jak kebab. Ceny naprawdę niskie. Wybrałem małego kebaba w bułce cena 6 zł. Przyznam że jeden z lepszych kebabów z kurczaka jakie jadłem. Mięso dobrze doprawione sosy bardzo dobre, surówek także sporo, bułka dobrze wypieczona. Czas przygotowania był szybki, więc nie czekałem długo, choć Pani która mnie obsługiwała nie wyglądała na zadowoloną, brakowała jej uśmiechu na twarzy i choć próby zaproszenia ponownie, w sumie wyglądała jakby pracowała tam za karę. Smak potrawy, cena, szybkość obsługi na plus, zachowanie obsługi i częściowy wygląd miejsca na minus.
Supermarket Eko w Krośnie Odrzańskim bodajże trzeci sklep, co do wielkości w mieście. Dobrze usytuowany w górnej części miejscowości. Parking z kostki brukowej na wystarczającą ilość samochodów. Wejście z parkingu również dla osób niepełnosprawnych. Wewnątrz jeśli chodzi o rozkład półek wszystko w porządku, towary poukładane równomiernie, także niezbędne produkty można łatwo odnaleźć. Nie podobały mi się tylko palety z nie rozpakowanymi jeszcze towarami, myślę, że o tej porze a było po 3 takie palety nie powinny stać na sklepie. W markecie dostępne produkty spożywcze, chemia, artykuły gospodarstwa domowego, alkohole, gazety także wszystko, co w takim markecie powinno się znajdować. Ceny kształtują się na normalnym poziomie. Sklep utrzymany w czystości i schludny (oprócz wspomnianych wcześniej palet). Ubiór personelu różny, choć w tym samym kolorze czerwonym, niektóre panie miały fartuchy, niektóre zaś ubrane były w firmowe podkoszulki. Obsługa szybka i bezproblemowa na 2 kasach, choć brakowało mi uśmiechu na twarzy Pani, która mnie obsługiwała. Nie kupowałem dużo produktów, ale mimo to ekspedientka spytała czy nie potrzebuję reklamówki. Poza tym przywitała mnie i pożegnała zwrotem grzecznościowym. Ogólnie sklep sprawia pozytywne wrażenie.
Dziś pod ocenę wystawiam lokal serwujący kebaby. Wraz z kolegą, będąc w Zielone Górze, wybraliśmy ten pod filarami. Na pierwszy rzut oka widać że lokal jest świeżo po remoncie, więc jeśli chodzi o wygląd nie mam nic do zarzucenia. Jest czysto, schludnie. Pomieszczenie główne nie należy do dużych (maksymalnie do 15 osób), ale jest jeszcze ogródek przed na drugie tyle miejsc. Menu standardowe (kebab w bułce, na talerzu z pieczywem lub frytkami, rollo kebab, dania wegetariańskie+napoje i piwo ), ceny nieco wyższe niż w innych tego typu barach, ale jakość i ilość w pełni rekompensuję tą niewielką różnicę (10,50zł-kebab w bułce,15zł-kebab na talerzu+2 sosy w cenie). Kolega zamówił kebaba na talerzu z frytkami i mimo że był głodny nie zjadł wszystkiego (było tego zbyt dużo). Wielkim zaskoczeniem była szybkość obsługi w ciągu dosłownie kilku minut od zamówienia spożywaliśmy nasze dania, to wielki plus. Zachowanie personelu ok (choć na nasze do widzenia nie odpowiedziano nic, nie zaproszono nas również ponownie), no ale nie można mieć wszystkiego. Ogólnie lokal pozostawia pozytywne wrażenie, obsługa do lekkiej poprawki.
Każdy gra w totka dziś i ja zagrałem. Wybrałem miejsce w centrum miasta. Lokal typowy jak na kolekturę blaszany kiosk z niewielką ilością miejsca w środku. Pięć osób wewnątrz i już jest tłok, ale z racji szybkiej obsługi i charakteru sprzedaży nie jest to aż takie uciążliwe. Wygląd miejsca obsługi do idealnych nie należy (mimo dwóch koszy na śmieci w kolekturze porozrzucane kwitki papierów po zdrapkach, kuponach itp.). Obsługa miła i sprawna, Pani szybko zrealizowała dyspozycje poza tym uśmiechnięta i życzliwa. Ogólne wrażenie pozytywne, z wyjątkiem wyglądu lokalu, ale w przypadku kolektury jak dla mnie i pewnie większości klientów to ma mniejsze znaczenie.
19.05.09 odwiedziłem pizzerię w Zielonej Górze całkiem przypadkiem natknąłem się na ten lokal, którego główne pomieszczenie znajduję się w piwnicy piętrowego budynku. Pizzeria posiada także swój ogródek, co w okresie letnim na pewno jest atutem. Po wejściu do lokalu od razu rzuca się w oczy motyw przewodni, w wystroju pomieszczeń dominuje kolor czerwony. Kanapy, część ścian, zasłony (makarony) między stolikami w tym kolorze, poza tym zieleń i kolory pastelowe jak dla mnie dobrane odpowiednio. Pizzeria prawdopodobnie niedawno otwarta, całe wyposażenie nowe, na stolikach wazony ozdobne na jednej ze ścian duży telewizor lcd. Wystrój lokalu bez zarzutu. Jeśli chodzi o menu to jest w czym wybierać. Pizza tradycyjna, wegetariańska, z owocami morza lub zwykłymi owocami a także z drobiem, w różnych konfiguracjach, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Osobiście lubię pizzę tradycyjną bez udziwnień i taką zamówiłem. Obsługująca mnie Pani na moje pytanie jak długo będę czekał na pizze poinformowała mnie że ok 25 min. trochę długo zważywszy, że w lokalu było zaledwie kilku klientów. Czekałem na pizze ok 20 minut, w między czasie licząc miejsca w dość obszernym pomieszczeniu. Miejsc siedzących jest ok 60 więc sporo + ogródek na 25. Wreszcie pizza Pani przyniosła mi ją do stolika. Zamówiłem małą (jest wybór mała albo duża), więc mała okazała się dużo większa niż się spodziewałem nie zjadłem całej (według mnie powinna być informacja co do średnicy pizzy) ponieważ można mylnie założyć tak jak ja to zrobiłem, że mała jest naprawdę mała a duża to średnia. Tu zaś mała jest jak średnia w innych pizzeriach. Pizza w smaku naprawdę dobra, 2 sosy (czosnkowy, pomidorowy) za darmo to duży plus. Ceny normalne jedną małą pizzą za 16,90 najedzą się spokojnie 2 osoby, ja swoją część której nie zjadłem zabrałem do domu. Obsługa miła i szybka. Ogólne wrażenie bardzo dobre. Moim zdaniem pizzeria godna polecenia.
Wczoraj robiłem zakupy w supermarkecie Horex. Sklep odpowiedni jak na warunki małego miasta, jakim jest Krosno Odrzańskie. Parking z kostki brukowej mogący pomieścić dostateczną ilość aut. W środku półki z towarami poukładane w taki sposób, że wszystkie potrzebne artykuły można znaleźć w łatwy sposób. Jest praktycznie wszystko chemia, artykułu gospodarstwa domowego, artykuły spożywcze, alkohol, pamiątki. Między półkami z asortymentem dużo miejsca, więc minięcie się z innym klientem nie nastręcza żadnego kłopotu. Produkty mięsne świeże, wygląd i zapach bez zastrzeżeń (posiadają własną masarnie). W sklepie czysto i schludnie, obsługa, na jaką natrafiłem tak jak na stoisku mięsnym jak i w kasie miła i uśmiechnięta. Ceny na normalnym poziomie, kilka produktów w naprawdę promocyjnych cenach. Zakupy w tym sklepie to przyjemność gdyby nie jedno ale, Pan który pracuje tam nie wiem czy w charakterze ochroniarza czy kierownika (nie miał żadnej plakietki) miałem wrażenie, że zbyt nachalnie obserwuję klientów, w tym także i mnie. Rozumiem, że taki sklep powinien mieć ochroniarza, który wszystko obserwuję, ale akurat zachowanie tego Pana powodowało, że czułem się nieco skrępowany, gdy byłem w zasięgu jego wzroku. Poza tym wszystko inne w jak najlepszym porządku.
Dziś przyszło mi robić zakupy w małym osiedlowym sklepiku tzw. "blaszaku" i oto moje obserwacje. Wygląd sklepu z zewnątrz mało atrakcyjny, budynek wykonany na planie kwadratu z blachy pomalowany na biało i na czerwono. Sklep usytuowany przy drodze, łatwy dostęp, parking. Po wejściu do środka rzuca się w oczy przerost formy nad treścią, półki aż uginają się od towarów, ale nie koniecznie takich które mają ze sobą coś wspólnego, czyli mydło i powidło. Lada chłodnicza z mięsem też nie wyglądała atrakcyjnie (niektóre z wyroby miały niepokojący wygląd). Pani ekspedientka nie wyglądała na zadowoloną z wizyty a zwykłe dzień dobry w jej ustach brzmiało jak wymuszone. Moje zakupy skończyły się bardzo szybko.Ceny na normalnym poziomie. Jedyne pozytywne wrażenie jakie wywarła Pani która sprzedawała to, że wiedziała gdzie rozmieszczone są artykuły o które prosiłem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.