Opinia użytkownika: Adam_144
Dotycząca firmy: TUI
Treść opinii: Spiesząc się do auta przechodziłem obok biura podróży wstąpiłem, chcąc dowiedzieć się na temat interesującego mnie weekendowego wypadu do jednej ze stolic europejskich. Biuro dobrze usytuowane, mieści się w centrum miasta. Wnętrze ładne i zadbane, kilka stanowisk do obsługi klienta wszystko wygląda ładnie i to koniec pochlebnych opinii na temat biura. Zastałem 3 Panie z obsługi, jedna rozmawiała przez telefon, a dwie następne tłumaczyły coś sobie. Na moje dzień dobry nie odpowiedział nikt, Panie dalej zajęte były swoimi sprawami, ba, żadna z nich nawet nie spojrzała w moją stronę, o zwrocie typu "proszę chwilkę poczekać" nawet nie wspomnę. W oczekiwaniu na to, że łaskawie któraś z Pań zapyta w końcu, w czym może pomóc, zacząłem oglądać katalogi. Tam jednak nie znalazłem interesującej mnie oferty. Gdy minęła naprawdę długa chwila i nie wzbudziłem zainteresowania personelu, postanowiłem wyjść. Przyszła mi taka refleksja, że to oni powinni być dla klienta a nie na odwrót. Oprócz wyglądu biura zdecydowany minus, wiedzy i kompetencji winnego sobie personelu nie udało mi się poznać.