Opinia użytkownika: Adam_144
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Musiałem przedłużyć umowę ubezpieczeniową. W tym celu udałem się do placówki PZU w Krośnie Odrzańskim. Ubezpieczyciel ma swoją siedzibę na parterze ładnego i nowoczesnego budynku. Parking przed budynkiem niezbyt duży na zaledwie kilka aut. Pomieszczenie w którym znajduję się biuro obsługi klienta ładne i zadbane (4stanowiska+kasa). Akurat był tylko 1 klient więc od razu jedna z pań zaprosiła mnie do swojego biurka. Poinformowałem ją, że chciałbym przedłużyć ubezpieczenie i pokazałem stosowne dokumenty. Pani przewertowała papiery kilka razy, po czym poinformowała mnie, że oczywiście załatwi mi to od ręki, tyle że muszę wpłacić pieniądze do kasy. Pieniędzy nie miałem przy sobie musiałem skorzystać z bankomatu, co wydłużyło załatwienie sprawy. Pani która mnie obsługiwała była miła, ale nie do końca sprawiała wrażenie że wie co i w jakiej kolejności robić (np. nie wiedziała jak wydrukować mi druki do zapłaty). Poza tym miała nieporządek na biurku i ubrana była zbyt mało reprezentacyjnie jak na tego typu instytucję. Druga moja wizyta i zapłata w kasie wymaganej kwoty załatwiła sprawę. Obsługa oraz wiedza co do warunków ubezpieczenia odpowiednia ale trudności w organizacji i obsłudze urządzeń biurowych, wygląd i prezentacja na minus.