Działy bardzo dobrze oznaczone. W sklepie panuje logiczny ład i porządek. Obsługa - zależnie na którego pracownika się trafi, jeden miły i kulturalny, inny opryskliwy.
Stanowiska dobrze oznaczone. Lokal zadbany i czysty. Obsługa pozostawia wiele do życzenie, najpierw trzeba się naczekać w kolejce, jest kilka stanowisk, pracuje kilka pań a faktyczną obsługą klienta zajmuje sie tylko jedna, podczas gdy reszta udaję ze czymś się zajmuję, aby tylko nie obsłużyć interesantów, chyba że juz kogoś znają i wiedzą że przychodzi po kredyt, wtedy niczym w maratonie wszystkie startują aby "dorwać" kienta. Starsze panie które mają tam dłuższy staż pracy są bardzo nie miłe, niekulturalne i nie pomocne, myslą ze jak juz pracują tam kilka lat to są bogami...otóż nie...bardzo złe podejście do klienta.
Po remoncie w 2015 roku i po zmianach w personelu rewelacja. Miejsce czyste i estetyczne. Pracownicy mili i pomocni, znający się na swojej pracy. Obsługa błyskawiczna, bez długiego czekania w kolejce.
Gdy idziesz kupować samochód sprzedawcy niemalże biją się o klienta, wszystko elegancko, ładnie pięknie, tu proszę, dziękuje...no super super. Natomiast, gdy idziesz zgłosić jakąś reklamację to totalna porażka, siedzi tam jeden człowiek, albo i nie bo gdzieś poszedł i wraca po kilkunastu minutach z oburzeniem ze ktoś do niego czeka. Nie miły, nie kulturalny i nie pomocny, który od razy rzuca że to na pewno nie jest wina samochodu czy salony tylko użytkownika.
W markecie jest schludnie i czysto co jest bardzo pozytywne. Problemem są palety z towarem przy których ciężko jest się przecisnąć z koszykiem. Kolejka do wędlin ogromna, dwie Panie które obsługują klientów, oczywiście " z łaski" - są nie miłe. I gdy już wyczekamy swoje 20 minut w kolejce do wędlin, czas na kolejne 20 w kolejce do kas. Makabra, kolejka gigantyczna, a czynne dwie kasy. Kasjerki nie miłe, wyduszą z siedzie " dzień dobry i dziękujemy za zakupy, zapraszamy ponownie". I rzecz która mnie osobiście najbardziej irytuje, ze nie zdążysz zapakować swojego towaru a już jesteś "zawalany" towarem innego klienta.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Ciechanowie.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Pragniemy poinformować, iż Pana zgłoszenie przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej,
aby usprawnić dziedziny, które ocenił Pan negatywnie.
Jednocześnie, jeśli spotka się Pan ponownie z taką sytuacją, bardzo prosimy o kontakt mailowy na adres service@kaufland.pl.
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.