Nie polecam nikomu obsługi na tej stacji. Shell zasypał mnie mailami, że do końca roku muszę wykorzystać punkty z karty Smart Club, bo przepadną, więc postanowiłem odwiedzić najbliższą stację. Jak się na miejscu "dowiedziałem", punktami mogę zapłacić jedynie za paliwo i hot dogi, a nie za wszystkie artykuły z wyłączeniem winiet, losów na loterię i wynajmu przyczepy - jak stanowił regulamin promocji. Pani, która mnie obsługiwała nie miała zielonego pojęcia jak ma nabić na kasę tę transakcję, więc postanowiła mnie okłamać, że się nie da. Koniec końców po 3 telefonach na BOK, 2 wiadomościach na FB i 3 wizytach na stacji, jakimś cudem udało mi się zrealizować tę transakcję. (choć trwało to dokładnie 27 minut, sic!) Z całego serca nie polecam!!!
Moim zdaniem jest to najlepsza i najbardziej sprawna infolinia bankowa jaką kiedykolwiek poznałem. Pracownicy są zawsze bardzo życzliwi i pomocni. Zawsze udzielają pomocy od razu. Nigdy nie było jeszcze sytuacji, żeby nie rozwiązali mojego problemu, a zazwyczaj mam ich sporo. Czas oczekiwania na połączenie jest zawsze poniżej minuty. Polecam kontakt każdemu z całego serca!
Punkt jest bardzo zadbany, czysty, gazety są poukładana na swoich miejscach. Codziennie można znaleźć promocję na napoje, słodycze itp. Sprzedawca podczas zakupów zawsze pyta o zakup impulsywny - w tym wypadku zapalniczka do papierosów uratowała mnie przed spóźnieniem na autobus, a bilet komunikacji miejskiej sprzedany do kuponu Lotto pozwolił mi uniknąć mandatu w autobusie. Obsługa jest kompetentna, zawsze miła i uśmiechnięta. Sprzedawcy zawsze noszą strój służbowy, dzięki czemu są dobrze widoczni i charakterystyczni. Plakietki z imionami na klatce piersiowej sprzedawcy sprawiają, że klient czuje się pewniej, że może poprosić sprzedawcę bezpośrednio z imienia, co zamazuje sztuczną granicę pomiędzy sprzedawcą a klientem. Polecam!
Salon sprzedaży od strony klienta wyglądał dosyć schludnie. Czyste podłogi i półki z atrapami telefonów, ulotki na swoim miejscu, oświetlenie sprawne. Niestety dało się zauważyć na biurku od strony sprzedawcy okruszki po pieczywie oraz brudne ślady od kubków prawdopodobnie po kawie. Poza tym czas oczekiwania na obsługę był zdecydowanie za długi (15min) zwłaszcza, że drugi sprzedawca w tym samym czasie zajął się rozpakowywaniem paczek z dostawą, nie zwracając uwagi na kolejkę. Gdy nadeszła moja kolej podszedłem do sprzedawcy i poprosiłem o przedstawienie oferty przedłużeniowej. Sprzedawca nie poprosił mnie o dowód osobisty, a jedynie sięgnął po ulotkę i bardzo pobieżnie przedstawił mi standardową ofertę dla każdego klienta, przychodzącego prosto z ulicy. Byłem przygotowany i wiedziałem, że przy przedłużeniu umowy przysługuje mi znacznie więcej profitów, niż przedstawił mi sprzedawca. Sprzedawca oznajmił jedynie, że oferta na stronie internetowej jest nieaktualna, ceny telefonów również. W momencie kiedy poprosiłem o polecenie konkretnego modelu telefonu, otrzymałem kolejną ulotkę wraz z informacją zwrotną, że jeżeli się na coś zdecyduję to mam powiedzieć, a dopiero wtedy sprzedawca pokaże mi konkretną atrapę telefonu lub uruchomi telefon, który jest dostępny na stanach magazynowych w tym salonie. Dodatkowo dopytując o podstawowe funkcje telefonu, sprzedawca za każdym razem sięgał do internetu, aby odpowiedzieć na moje pytanie co trwało bardzo długo, a wystarczyło jedynie zajrzeć do ulotki, gdzie znajdowały się odpowiedzi na wszystkie pytania, które zadałem. Niestety w żadnym momencie wizyty nie poczułem, że jestem traktowany indywidualnie. Odniosłem wrażenie, że sprzedawcy w ogóle nie zależy na utrzymaniu klienta. W przyszłości już nie odwiedzę tego salonu, ani na pewno nie polecę wizyty w nim moim znajomym czy rodzinie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.