Opinia użytkownika: Łukasz_2155
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Salon sprzedaży od strony klienta wyglądał dosyć schludnie. Czyste podłogi i półki z atrapami telefonów, ulotki na swoim miejscu, oświetlenie sprawne. Niestety dało się zauważyć na biurku od strony sprzedawcy okruszki po pieczywie oraz brudne ślady od kubków prawdopodobnie po kawie. Poza tym czas oczekiwania na obsługę był zdecydowanie za długi (15min) zwłaszcza, że drugi sprzedawca w tym samym czasie zajął się rozpakowywaniem paczek z dostawą, nie zwracając uwagi na kolejkę. Gdy nadeszła moja kolej podszedłem do sprzedawcy i poprosiłem o przedstawienie oferty przedłużeniowej. Sprzedawca nie poprosił mnie o dowód osobisty, a jedynie sięgnął po ulotkę i bardzo pobieżnie przedstawił mi standardową ofertę dla każdego klienta, przychodzącego prosto z ulicy. Byłem przygotowany i wiedziałem, że przy przedłużeniu umowy przysługuje mi znacznie więcej profitów, niż przedstawił mi sprzedawca. Sprzedawca oznajmił jedynie, że oferta na stronie internetowej jest nieaktualna, ceny telefonów również. W momencie kiedy poprosiłem o polecenie konkretnego modelu telefonu, otrzymałem kolejną ulotkę wraz z informacją zwrotną, że jeżeli się na coś zdecyduję to mam powiedzieć, a dopiero wtedy sprzedawca pokaże mi konkretną atrapę telefonu lub uruchomi telefon, który jest dostępny na stanach magazynowych w tym salonie. Dodatkowo dopytując o podstawowe funkcje telefonu, sprzedawca za każdym razem sięgał do internetu, aby odpowiedzieć na moje pytanie co trwało bardzo długo, a wystarczyło jedynie zajrzeć do ulotki, gdzie znajdowały się odpowiedzi na wszystkie pytania, które zadałem. Niestety w żadnym momencie wizyty nie poczułem, że jestem traktowany indywidualnie. Odniosłem wrażenie, że sprzedawcy w ogóle nie zależy na utrzymaniu klienta. W przyszłości już nie odwiedzę tego salonu, ani na pewno nie polecę wizyty w nim moim znajomym czy rodzinie.