Obsługa bardzo miła. W sumie przy wejsciu do kina zapraszaja do okienka. Obsługa profesjonalna szybka i na najwyższym poziomie. Miła obsługa pod każdym względem. Kino polecam w 100% zarówno za klimat jak i obsługę.
Pozytwynie pod każdym względzie. Pomocna obsługa i zorientowana. Wypowiadam sie w samych superlatywach. Bez problemu sprawdzają dostępność obuwia w innym sklepie. Miło i profesjonalnie! polecam!
Obsługa profesjonalna i na poziomie. Sami wychodzą z inicjatywą i zapytaniem czy w czymś pomóc. Zorientowani w swojej dziedzinie i bez problemu pomagaja. Oceniam współpracę bardzo dobrze
Poziom obsługi Klienta oceniam na dobry. Pani miła, sympatyczna, ale dopiero ucząca sie w związku z tym nie dysponowała dużą wiedzą. Czasami musiała zaczerpnąć informacji starszej koleżanki ewentualnie zadzwonić na infolinie. Posumowująć oceniam obsługę na poziomie dobrym, miło, sympatycznie. Jedyny minus do długa wizyta, ale zakończona sukcesem.
Witam. Na wstępie dziękuję Panu za podzielenie się pozytywną opinią na temat mBanku. Cieszę się, że obdarzył nas Pan zaufaniem i na co dzień powierza nam swoje finanse osobiste. Zaufanie i zadowolenie naszych Klientów to dla nas podstawa. Zależy nam, aby Klienci czerpali najwyższe korzyści z posiadanych produktów i usług mBanku oraz poziomu świadczonej obsługi, dlatego też cieszy nas fakt, iż jest Pan zadowolony z kompetencji i obsługi przez Doradców w punkcie obsługi Aspiro S.A. Życzę Panu, aby dalsza współpraca z mBankiem była co najmniej tak satysfakcjonująca, jak do tej pory. Przypominam, iż pozostajemy do Pańskiej dyspozycji w Punktach Obsługi Aspiro S.A., których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/) oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam Marta Kaźmierczak mBank
Poziom obsługi jak...
Poziom obsługi jak najbardziej bardzo dobry. Z czystym sumieniem polecam wizyte w tym sklepie. Od samego wejścia do sklepu Pan Ochroniach mówi: " dzień dobry ". Poza tym personel na sklepie jest miły i pomocny. Jeśli chodzi o czas obsługi prze kasach to jest bardzo szybki, pracownicy mili i zorganizowani. Polecam niesamowicie wizyte w sklepie.
Oceniam poziom obsługi na najwyższym poziomie. Począwszy od pierwszego wrażenia jakie robią uśmiechnięte i miłe Panie na recepcji. Profesjonalizm od samego początku. Czas obsługi naprawdę szybki. Poza tym jeśli chodzi zaś o wizyty to punktualne co do minuty. Cały personel jak i lekarz naprawdę przesympatyczny. Rozmawia z pacjentem i przekazuje informacje rzeczowe, konkretne. Jestem w 100 % zadowolony pod każdym względem.
Bardzo zatłoczony sklep co może spowodować ze jakość obsługi Klinta schodzi na drugi plan. przez ten natłok niestety ale nigdy nie miałem możliwości wymienić zdania czy z pracownikami sklepu czy ochroną. Sklep raczej nastawiony jest na zysk i duży " przmiał ludzi". Najgorsze jest oczekiwanie w kolejce. Bardzo długie oczekiwanie do kasy zarówno do sprzedawcy jak i samoobsługowej. Ogólnie nie polecam.
Jeśli chodzi o jakość obsługi Klienta to wskazuję ją na 4 gwiazdki. Jest to nowo otwarta biedronka i daje im szanse sie " dotrzeć ". Jeśli chodzi o jakość obsługi jest dobrze. Począwszy od wejścia do sklepu miło wita sie Pan ochroniarz mówiąc " dzień dobry". Poza tym personej miły i pomocny jeśli sie o cos zapyta. Jedyny minus to czasami porozkładane towary i wypakowywane w godzinach pracy sklepu i wizytacji Klientów. Niestety najwiekszy minus to czasami brak odpowiedniej ilosci osobób na kasach. Widać ze czasami to nie współgra z ilościa osob na sklepie. Podsumowując jest dobrze ale mogłoby być lepiej
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.