Opinie użytkownika (14)

Przyjechałem na stację...
Przyjechałem na stację w celu umycia reflektorów i szyb, przy dystrybutorze przy którym się zatrzymałem była dostępna myjka z czystą wodą, były też papierowe ręczniki i foliowe rękawiczki. Strefa przed wejściem na do sklepu wydawała się być czysta. Po wejściu podszedłem do kasy w celu zamówienia hot-doga, nie było akurat kolejki, pracownik powitał mnie i zapytał w czym może pomóc. Poprosiłem hot-doga, Pan do zamówienia zaproponował napój, jednak znów nie otrzymałem gratis wody mineralnej która należała mi się do mojego zestawu. Transakcja przy kasie została wykonana prawidłowo, jednak pracownik nie miał przypiętego identyfikatora. Sprzedawca raczej nie był sympatynie nastawiony. Sprzedawca wręczył mi hot-doga bez słowa, nie zostałem także pożegnany. Wygląd sklepu nie budził zastrzeżeń, podłoga jak i strefa przy kasie była czysta i dobrze utrzymana. Podsumowując: Stacja dobrze utrzymana, wszędzie czysto i bez zastrzeżeń pod względem estetyki, natomiast co do poziomu obsługi to był taki sobie.

Łukasz_1288

15.02.2011

Circle K

Placówka

Łódź, Al. Wyszyńskiego 27

Nie zgadzam się (0)
Podjechałem na stację...
Podjechałem na stację w umyć szyby w aucie i zjeść hot-doga. W pojemniku przy dystrybutorze była czysta woda do mycia, w pobliżu były także papierowe ręczniki i foliowe rękawiczki. Na podjeździe przed wejściem do sklepu leżał kawałek ręcznika papierowego, kilka paragonów i petów. Po wejściu do środka udałem się do kasy, nie zostałem przywitany, jedyne co pracownica powiedziała to "co będzie?". Zostało to powiedziane w niezbyt sympatyczny sposób. Poprosiłem hot-doga, po czym Pani zaproponowała coś do picia, powiedziałem "poproszę" i oczekiwałem. Na co Pani spojrzała się na mnie dziwnym wzrokiem i odparła "proszę sobie tam wziąć, przecież tutaj tego nie mam!!!" Byłem już trochę zszokowany tą wypowiedzią i tonem jakim zostało to powiedziane, ale bez słowa podszedłem wziąć sobie napój. Następnie Pani wydała resztę, otrzymałem hot-doga (bez jakiegokolwiek słowa typu smacznego, dziękuje). Pracownica nie miała także na sobie indentyfikatora i nie dała mi gratis małej wody mineralnej, która należała mi się do zestawu. Przy wyjściu nie zostałem pożegnany. Pomieszczenie sklepu było czyste i dobrze utrzymane. Podsumowując: bardzo nie miła obsługa.

Łukasz_1288

15.02.2011

Circle K

Placówka

Łódź, al. Piłsudskiego 177

Nie zgadzam się (0)
Po przyjeździe na...
Po przyjeździe na stację podjechałem pod wolny dystrybutor w celu umycia reflektorów i szyb. W pojemniku znajdowała się czysta woda i myjka, był także papierowy ręcznik i foliowe rękawiczki przy danym dystrybutorze. Na podjeździe przed wejściem do sklepu leżało kilka paragonów. Po wejściu do sklepu udałem się do kasy, przy kasie zostałem przywitany przez dwie pracownice - poprosiłem o hot-doga, jedna Pani wykonywała operację na kasie, a druga żeby przyspieszyć obsługę zajęła się przygotowywaniem hot-doga, do tego został mi zaproponowany jeszcze napój w ramach zestawu (szkoda tylko że nie otrzymałem gratisowej wody mineralnej która była w promocji do tego zestawu). Operacja przy kasie została wykonana prawidłowo, reszta bez błędnie została wydana. Po otrzymaniu zamówienia Panie życzyły mi smacznego i bardzo miło mnie pożegnały. Podłoga i otoczenie kasy sklepowej było czyste, a sama stacja bardzo ładnie utrzymana. Podsumowując: bardzo miła, sprawna i kulturalna obsługa, chętnie wrócę to ponownie.

Łukasz_1288

15.02.2011

Circle K

Placówka

Łódź, Przybyszewskiego 199/205

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do Salonu podeszła do mnie i przywitała mnie konsultantka. Zapytałem o plusikowe i czy dostane gdy wezmę telefon w nowej promocji. Pani powiedziała że nie ma tego dla nowych, jest tylko dla stałych. Jednak po moim dopytywaniu okazało się jednak że plusikowe jest dla nowych klientów, jednak nie dostaje się jego tak całkiem za darmo - gdy ktoś weźmie owe plusikowe to dostaje umowę zamiast na 24 miesiące to na 25 miesięcy i nie otrzymuje dodatkowego pakietu minut. Pani mimo tego błędu była miła i uprzejma. Salon duży i przejrzysty. Obsługa miła.

Łukasz_1288

13.02.2011

PLUS

Placówka

Łódź, Jana Pawła II 30

Nie zgadzam się (1)
Udałem się do...
Udałem się do sklepu Bergson w celu zakupu kurtki. Po wejściu zostałem przywitany przed sprzedawcę i zacząłem rozglądać się po salonie. Salon, w którym byłem był bardzo mały dość ciężko było się po nim przemieszczać. W dodatku światła które oświetlały kurtki w salonie były źle ustawione i świeciły intensywnie w oczy, co uniemożliwiało swobodne oglądanie towaru. Po chwili oglądania sprzedawca w bardzo miły sposób zapytał się w czym może pomóc. Zaprezentował mi kilka kurtek, jednak z tych które najbardziej mi się podobały nie było odpowiedniej dla mnie rozmiarówki. Pracownik wymieniał także parametry i zalety zakupu kurtki. Podsumowując: sympatyczna i fachowa obsługa.

Łukasz_1288

13.02.2011

Bergson

Placówka

Łódź, Karskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Przyjechałem na stacje...
Przyjechałem na stacje w celu umycia szyb w aucie i zakupu czegoś do jedzenia. Po podjeździe do dystrybutora na wysepce stała woda, były także dostępne papierowe ręczniki i foliowe rękawiczki. Otoczenie dystrybutora oraz całej stacji wydawało się być czyste i zadbane. Po wejściu do sklepu wewnątrz również było czysto. Udałem się więc do kasy, przede mną była tylko jedna osoba, gdy nastała moja kolej sprzedawca przywitał mnie i powiedział "słucham", zamówiłem hot-doga do którego sprzedawca zaproponował napój - skorzystałem z propozycji i dzięki temu do zamówionego zestawu otrzymałem gratis małą wodę mineralną. Sprzedawca zapytał się także czy posiadam kartę do zbierania punktów. Transakcja kasowa została wykonana poprawnie - sprzedawca prawidłowo wydał resztę, po czym pożegnał mnie. Podsumowując: miła i sprawna obsługa oraz dobrze utrzymana stacja.

Łukasz_1288

13.02.2011

Circle K

Placówka

Łódź, Prądzyńskiego 1/3

Nie zgadzam się (0)
Po przyjeździe na...
Po przyjeździe na stację otoczenie jej było czyste, nie było widocznych papierków i innych śmieci. Dystrybutor do paliwa także był czysty, a na wysepce były dostępne papierowe ręczniki i foliowe rękawiczki, była także woda do mycia szyb. Po podejściu do kasy sprzedawca przywitał mnie, a do hot-doga którego zamówiłem zaproponował mi dodatkowo napój. Cała transakcja przy kasie została wykonana prawidłowo, sprzedawca wydał mi nawet grosik reszty. Zapytał także czy zbieram punkty. Jako gratis do zamówienia dostałem małą wodę mineralną, która była w promocji do zestawu który zamówiłem. Przy wyjściu zostałem pożegnany. Podsumowując: miła i profesjonalna obsługa, a stacja czysta i dobrze utrzymana.

Łukasz_1288

13.02.2011

Circle K

Placówka

Łódź, Rzgowska 211

Nie zgadzam się (1)
Po wejściu do...
Po wejściu do salony zostałem przywitany przez pracownika. Po chwili oglądania ekspozycji Pani zapytała w czym może mi pomóc. Powiedziałem że szukam czegoś na prezent, po czym Pani zaczęła prezentować mi srebrne łańcuszki z przywieszką, Nie zadała tylko pytań, którymi rozpoznała by moje potrzeby. Produkty były prezentowane na tacach Yes w sposób bardzo estetyczny. Pani również była bardzo miła i uprzejma. Nie wymieniała jednak zalet i nr. próby danego produktu. Poza tym cały salon czysty, a ekspozycja czytelnie wyeksponowana. Przy wyjściu zostałem pożegnany, jednak nie zostałem zaproszony do kolejnej wizyty. Dobra i sympatyczna obsługa.

Łukasz_1288

13.02.2011

Yes

Placówka

Łódź, Pabianicka 245

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do salony zostałem od razu zauważony i przywitany z uśmiechem przez pracownice. Po chwili oglądania ekspozycji Pani zapytała w czym może pomóc. Powiedziałem że szukam czegoś wyjątkowego na prezent. Pani zadała mi kilka pytań w celu rozpoznania moich potrzeb, po czym zaczęła z zaangażowaniem prezentować dostępny asortyment. Wszystkie prezentowane produkty Pani wyjmowała z gablot i prezentowała mi na tacach Yes. Pani z zainteresowaniem opowiadała o nowej kolekcji Yes Icons, wymieniała nr. próby i zalety kupna danego produktu. Pani również przymierzyła na sobie interesujący mnie produkt, żebym mógł zobaczyć jak wygląda. Pani była ubrana w elegancji strój służbowy, mówiła bardzo wyraźnie i zachęcała do zakupu, jednak nie wykazała zniecierpliwienia gdy powiedziałem że jeszcze się zastanowię nad zakupem. Co do wyglądu salonu to nie było żadnych zastrzeżeń, podłoga, gabloty czyste. Ekspozycja ładnie wyeksponowana, przy każdym produkcie były cenówki. Co do obsługi: Bardzo Bardzo profesjonalna i kompetentna, najlepsza z jaką jak do tej pory się spotkałem. Szczerze polecam ten salon!

Łukasz_1288

13.02.2011

Yes

Placówka

Łódź, Jana Pawła II 30

Nie zgadzam się (1)
Pojechałem na stację...
Pojechałem na stację zatankować auto i przy okazji zakupić hot-doga ze strefy fast-food. Dystrybutor był czysty, w pobliżu jego były papierowe ręczniki oraz foliowe rękawiczki. Woda do mycia szyb/reflektorów była w środku przy wejściu z powodu dużego mrozu. Witryny zewnętrzne i drzwi sklepu były czyste, jednak podłoga była zabrudzona z powodu błota pośniegowego wnoszonego co chwilę przez klientów. Obsługujący mnie pracownik był ubrany w firmowy strój i zaproponował do zamawianego przeze mnie hot-doga napój. Zapytał także czy mam kartę do zbierania punktów. Wydał mi poprawnie resztę, życzył smacznego i pożegnał słowami "do widzenia".

Łukasz_1288

02.01.2011

Circle K

Placówka

Łódź, Zgierska 104

Nie zgadzam się (11)
Udałem się na...
Udałem się na zakupy do Centrum Handlowego Tesco, w którym m.in. znajduje się salon jubilerski YES. Przy wejściu do salonu witryny zewnętrzne były czyste i oświetlone, nie świecił się tylko zewnętrzny znaczek Yes nad witryną. Po wejściu do salonu w środku było 4 klientów (łącznie ze mną) i dwie osoby obsługujące. Podłoga w salonie była czysta, gablotki również były czyste (nie zauważyłem na nich odcisków palców ani innych brudów), gablotki były także oświetlone. Przy każdym produkcie były dobrze wyeksponowane i czytelne cenówki, zaś same produkty były starannie ułożone. Jedna z Pań zauważyła mnie i delikatnie skinęła głową. Przeszedłem do całym salonie i zatrzymałem się przy gablotce z kolczykami. Po ok. 2 minutach jedna z Pań powiedziała że jak tylko skończy obsługiwać klienta podejdzie do mnie. Gdy skończyła podeszła i powiedziałem że potrzebuje czegoś naprawdę wyjątkowego. Pani zapytała czy kolczyki mają być dla blondynki czy brunetki i w jakim wieku jest ta osoba. Pani otworzyła gablotkę i wyjęła kolczyki, dała nawet swojej koleżance do przymierzenia żebym mógł zobaczyć jak wyglądają na uszach. Pani także zaproponowała mi świąteczny zestaw, w którego skład wchodziły wybrane kolczyki i elegancki łańcuszek. Jedyna wadą było to że Pani nie zapytała się na jaką okazję potrzebuję prezent i nie omówiła zalet wynikających z zakupu danej biżuterii. Pani która mnie obsługiwała była ubrana bardzo schludnie, miała czyste i świeże ubranie.

Łukasz_1288

02.01.2011

Yes

Placówka

Łódź, Pojezierska 93

Nie zgadzam się (21)
Przyjechałem na stację...
Przyjechałem na stację BP zatankować auto. Dystrybutory do tankowania paliwa były czyste, w ich bliskim otoczeniu były dostępne papierowe ręczniki i jednorazowe foliowe rękawiczki. Przy dystrybutorze przy którym tankowałem był kosz wypełniony w ilości mniejszej niż połowa. W korytku na płyn do mycia szyb/reflektorów było mało płynu (ale na zewnątrz był dość duży mróz). Po zatankowaniu poszedłem do pomieszczenia gdzie znajduje się sklep i kasa. Po wejściu nie zostałem przywitany przez pracownika mimo że dałem mu na to sporo czasu i byłem jedynym klientem będącym w środku, zapytałem czy jest jakaś promocja jeśli ktoś zatankuje ponad 50 litrów (na to drugi pracownik do którego nie kierowałem pytania powiedział ironicznie, że ludzie tankują po 1000 litrów i nie dostają promocji), a zapytałem o to bo na Orlenie były promocji za zatankowanie 25 litrów (zdrapki, monety). Po tym jak zapłaciłem sam musiałem się dopytać czy można zbierać jakieś punkty na kartę (pracownik w końcu zapytał czy mam kartę czy ma mi wyrobić), po tym wziąłem kupon do otrzymania podwójnej ilości punktów przy kolejnym tankowaniu i wyszedłem. Zatrzymałem się zaraz za drzwiami i słyszałem bardzo głośny śmiech tego drugiego pracownika, był to bardzo nieprofesjonalne (poczułem się jakby ze mnie się śmiali że zapytałem o tą promocję). Stojąc zaraz za drzwiami zauważyłem że nie mam paragonu, wróciłem więc do sklepu i pracownik wyciągnął mi mój paragon spod lady (nie wiem czemu mi go od razu nie dał). Wychodząc powiedziałem kolejny raz "do widzenia", ale nie usłyszałem odpowiedzi. Paliwo dobre, stacja i sklep czysty i dobrze zaopatrzony, bardzo słaba obsługa.

Łukasz_1288

01.01.2011

BP

Placówka

Sierpów, Sierpów 1a

Nie zgadzam się (10)
W mojej ocenie...
W mojej ocenie stacja wypadła bardzo dobrze, dystrybutory do paliw były czyste, przy nich znajdowała się myjka do szyb, foliowe rękawiczki i papierowe ręczniki. W toaletach było czysto i były niezbędne elementy wyposażenia. Na sali sprzedażowej wszystkie pułki z towarem były zapełnione, przy stoisku z ekspresem do kawy były wszystkie potrzebne dodatki. Obsługa również była bardzo miła, sprzedawca powitał mnie i pożegnał, zaproponował napój do hot-doga i zapytał o kartę na którą mogę zbierać punkty na stacji Statoil. Mimo padającego śniegu widać było że podłoga jest na bieżąco zmywana przez personel. Chętnie wrócę tu ponownie.

Łukasz_1288

15.12.2010

Circle K

Placówka

Aleksandrów Łódzki, Wojska Polskiego 62/64

Nie zgadzam się (9)
W momencie wizyty...
W momencie wizyty brakowało w koszykach 6 rodzajów ciastek, jednak sprzedawca poinformował mnie że brakujące ciastka się pieką. Sprzedawca był bardzo miły, jednak nie zostały zbadane moje preferencje odnośnie ciastek, nie został mi zaproponowany napój i nie zostałem poinformowany o aktualnej promocji. Poza tym sprzedawca pakował ciastka w rękawicach ochronnych, był ubrany w czysty strój firmowy, zaproponował mi podgrzanie ciastek,życzył smacznego, pożegnał mnie, a same ciastka były bardzo smaczne. Chętnie wróciłbym tu ponownie.

Łukasz_1288

15.12.2010

Fornetti

Placówka

Łódź, Szparagowa 3/5

Nie zgadzam się (10)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi