Opinia użytkownika: Łukasz_1288
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Udałem się na zakupy do Centrum Handlowego Tesco, w którym m.in. znajduje się salon jubilerski YES. Przy wejściu do salonu witryny zewnętrzne były czyste i oświetlone, nie świecił się tylko zewnętrzny znaczek Yes nad witryną. Po wejściu do salonu w środku było 4 klientów (łącznie ze mną) i dwie osoby obsługujące. Podłoga w salonie była czysta, gablotki również były czyste (nie zauważyłem na nich odcisków palców ani innych brudów), gablotki były także oświetlone. Przy każdym produkcie były dobrze wyeksponowane i czytelne cenówki, zaś same produkty były starannie ułożone. Jedna z Pań zauważyła mnie i delikatnie skinęła głową. Przeszedłem do całym salonie i zatrzymałem się przy gablotce z kolczykami. Po ok. 2 minutach jedna z Pań powiedziała że jak tylko skończy obsługiwać klienta podejdzie do mnie. Gdy skończyła podeszła i powiedziałem że potrzebuje czegoś naprawdę wyjątkowego. Pani zapytała czy kolczyki mają być dla blondynki czy brunetki i w jakim wieku jest ta osoba. Pani otworzyła gablotkę i wyjęła kolczyki, dała nawet swojej koleżance do przymierzenia żebym mógł zobaczyć jak wyglądają na uszach. Pani także zaproponowała mi świąteczny zestaw, w którego skład wchodziły wybrane kolczyki i elegancki łańcuszek. Jedyna wadą było to że Pani nie zapytała się na jaką okazję potrzebuję prezent i nie omówiła zalet wynikających z zakupu danej biżuterii. Pani która mnie obsługiwała była ubrana bardzo schludnie, miała czyste i świeże ubranie.