Podjeżdżając na parking przy sklepie Biedronka zaparkowałem niedaleko wejścia. Wysiadając z samochodu zauważyłem czystość na parkingu. Na szybach wejściowych reklamy. W strefie wejścia czysto, palety równo ułożone. Panował porządek, rozglądając się po sklepie zwróciłem uwagę na stanowisko owoce- warzywa, produkty czyste, świeżo wyglądały, dostępne reklamówki (woreczki). Podchodząc do działu z pieczywem zauważyłem także dostępne woreczki. Po dłuższym czasie zwróciłem się o pomoc w znalezieniu napoju energetycznego pracownika na hali sprzedaży. Pracownik zaprowadził mnie bezpośrednio do produktu, i wskazał, gdzie się znajduje. W sklepie panował porządek. Stoisko z produktami przemysłowymi odpowiednio ułożone, ceny czytelne. Boksy kasowe czyste, panował porządek. Przy kasie dostępny tygodnik Kropka TV(aktualny). Przy kasie pracownik obsłużył mnie życzliwie. Głośno powiedział cenę po czym wydał resztę do ręki i grzecznie pożegnał. Wychodząc zwróciłem uwagę na czystość, lecz nie była ona naruszona.
Przejeżdżając obok stacji postanowiłem zatankować samochód. Podjeżdżając teren koło stacji czysty. Wysiadając z samochodu i tankując zauważyłem, iż znajduje się czysta woda do przemycia szyb. Przy kasie zauważyłem, iż podłoga jest czysta, szybka, miła i dobra obsługa. Zapłaciłem za paliwo i wyszedłem. Jednak jest zbyt drogie paliwo.
Przechodząc niedaleko supermarketu Simply postanowiłem zrobić drobne zakupy. Wchodzac do sklepu strefa wejściowa lekko zabrudzona. Przed kasami dwóch pracowników ochrony. Wchodząc na halę sprzedaży podłoga w niezbyt dobrym stanie. Liczne zabrudzenia i gdzieniegdzie papierki nie sprawiały pozytywnego wrażenia. Skierowałem się na stoisko ze słodyczami. Na półkach porządek, ceny dopasowane do odpowiednich artykułów. Przy kasie stałem 3 w kolejce. Przy obsłudze kasjerka była bardziej zainteresowana rozmową z koleżanką niż obsługą klienta. Brak przywitania i pożegnania.
W czwartek o godzinie 8:00 odstawiłem samochód na warsztat z problemem migającej kontrolki ciśnienia oleju. Obsłużył mnie Pan który wprowadził usterkę do komputera. Oddałem kluczyki i dowód rejestracyjny. W miejscu obsługi klientów czysto ładnie. Po czym z drugim pracownikiem poszliśmy na wstępne oględziny samochodu. Po południu otrzymałem telefon o tym, iż został wymieniony czujnik ciśnienia oleju. Bardzo szybka i fachowa realizacja naprawy.
W czwartek o godzinie 11:00 oddałem samochód marki VW do serwisu z powodu migającej kontrolki ciśnienia oleju i świecącej kontrolki AirBag. Po 3,5 godzinie doszły do mnie informację, że błędy zostały wykasowane, lecz powodem migania kontrolki może być czujnik ciśnienia oleju. Po czym zapłaciłem 150 zł, lecz nie została wykonana pełna usługa z powodu braku części w autoryzowanym serwisie. Po czym powiedziano mi, iż mogę jeździć tym samochodem. Po rozeznaniu tematu, nie wykonano pomiaru ciśnienia oleju. A poza tym zostało wydane mi auto w którym mógłbym zatrzeć silnik z powodu spadku ciśnienia oleju, bez informacji by zaprzestać jazdy. Reasumując: długi czas obsługi z brakiem usuniętej usterki, niskie kompetencje personelu i mała wiedza techniczna, choć jest to serwis autoryzowany VW. Na następny dzień spotkałem się z kierownikiem serwisu. przedstawiłem całą sytuację, lecz tylko usłyszałem słowa przepraszam. Samochód oddałem do mniej znanego serwisu, lecz z pracownikami bardziej kompetentnymi.
Dziś postanowiłem oddać buty do reklamacji w sklepie CCC, które zakupiłem 3 miesiące wcześniej. Wszedłem około godziny 17.40. Podłoga czysta, szyby także, które znajdowały się przy wejściu. Jedna Pani obsługiwała przy kasie. Były 2 osoby przede mną. W kolejce czekałem około 3 minut. Po czasie stania w kolejce obsłużyła mnie brunetka, średniego wzrostu, odpowiednio ubrana. Powitała mnie i przedstawiłem problem. Oglądnęła obuwie, po czym sporządziła reklamację. Podkreśliłem, iż chcę wymianę towaru na nowy. Po chwili oczekiwania otrzymałem druki do podpisania. Zostałem poinformowany o dacie, w której mam się zgłosić w celu odpowiedzi i zrealizowania reklamacji. Druki podpisałem. Pani podziękowała i pożegnała. Wychodząc zwróciłem jeszcze raz uwagę na czystość, lecz nie znalazłem nieprawidłowości.
Firmę CCC odwiedziłem w poszukiwaniu za obuwiem zimowym. Wchodząc do sklepu szyby czyste, jak i podłoga przy wejściu, ładna ekspozycja. Następnie rozglądając się za butami dla siebie znalazłem jedną. Podszedłem do Pani, która wtedy obsługiwała zapytać się ro rozmiary, lecz niestety już nie było innych. Z ciekawości ubrałem ten ostatni rozmiar i okazało się, iż obuwie pasuje doskonale. Zdziwiłem się , gdyż zawsze większą numeracje posiadam . Wziąłem te buty podszedłem do kasy. Patrząc na równo ułożone półeczki z butami, jak i czystym lokalem. W kasie stały 2 osoby. Czekałem koło 3 minut. Przy kasie zostałem poinformowany o 2 letniej gwarancji. Pieniądze zapłaciłem. Zostałem pożegnany i zachęcony, aby w przyszłości odwiedzić ten sklep.
Obserwacja dotyczy strony internetowej. Wchodząc na stronę www.mixelectronics.pl strona szybko się załadowała. Strona ciekawa, liczne informacje na temat aktualnych promocji. Na głównej stronie informacja, iż jest możliwość sprzedaży ratalnej, jak i możliwość przedłużenia gwarancji. Strona zawiera ofertę z gazetki, jak i ofertę na każdy sprzęt który nas interesuje i jest możliwy do kupienia w tym sklepie. Dosyć ciekawy asortyment. Strona zawiera wiele opcji, wiele odnośników, wizualnie atrakcyjna i łatwo się z niej korzysta. Znajdziemy na niej wszystkie informacje które nas interesują: usługi, sprzęt, kontakt, raty.
Szanowny Panie Łukaszu,
Dziękujemy za pozytywna opinię.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!
O godzinie 8:40...
O godzinie 8:40 zadzwoniłem na infolinię do firmy PZU w celu zasięgnięcia informacji o ubezpieczeniach na życie. Numer infolinii jest następujący: 0801 102 102. Powitała mnie automatyczna sekretarka. Po pewnym czasie wybierając opcje, gdzie mogę zasięgnąć informacji na temat ubezpieczenia na życie zacząłem rozmawiać z konsultantem. Konsultant ładnie mnie powitał i zaczęliśmy rozmawiać. Poinformował mnie o licznych możliwościach ubezpieczenia. Mniej więcej o ubezpieczeniu ,, Pewny Zysk" , ,, Spokój Najbliższych" , ,, Twoje Marzenia". Dostałem wszystkie informacje na które czekałem. Konsultant rzetelny i otrzymał me zaufanie. Oferta spora lecz droga. Jestem zadowolony z obsługi, mniej z oferty.
Witam zgłaszam obserwację firmy Dagrasso, na podstawie wybrania się z dziewczyna by coś zjeść.
Po wejściu do lokalu było dość sporo ludzi. Obsługa radziła sobie. Usiedliśmy przy stoliku i po paru chwilach udałem się udać złożyć zamówienie. Wzięliśmy pizze jedną dużą na pół. Pizza i sosy zostały podane nam do stolika. Smak pizzy bardzo dobry. Zauważyłem, iż z małą częstotliwością są wycierane stoliki i czyszczona podłoga, gdyż zauważyłem gdzieniegdzie okruszki... . Klimat w lokalu w miarę dobry. Po zjedzeniu wyszliśmy z lokalu.
Akurat opiszę na realnym przebiegu skorzystania z usług. Odnośnie brakowało mi części do mojego samochodu marki Fiat zgłosiłem się do salonu w którym znajdował się serwis Fiata. Zamówiłem część poinformowano mnie, iż cześć będzie na dany dzień, lecz było spore opóźnienie. Musiałem pare razy wydzwaniać czy jest już zamówiona prze zemnie część. Dopiero po półtora tygodnia była do odebrania.
Wchodząc do placówki, chciałem się skontaktować z przedstawicielem ubezpieczeniowo-finansowym w celu ubezpieczenia się w tej firmie. Skierowano mnie do pani Anity. Dostałem w pełni oczekiwane informacje, które mnie zadowoliły. Informacje na temat ceny składki ubezpieczenia przy danej wysokości ubezpieczenia. Ogólne zasady i informacje o tym ubezpieczeniu. A także informator. Oceniam na 4. Gdyż pani nie była chyba w humorze. I nie miała w pełni satysfakcjonującego mnie wyrazu twarzy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.