To jak ostatnio działa Ceneo, można nazwać tylko wielką pomyłką. Dlaczego? Wpisuję np. wanna akrylowa. Otrzymuję komunikat: "Niestety nic nie znaleziono (...) Czy chodziło Ci o: Wanny z hydromasażem". Klikam więc na Wanny z hydromasażem i co? Wyskakują mi m.in.:
ALPOL Akryl AF 640 Farba elewacyjna akrylowa 10L,
DYRUP Bondex Akrylowa emalia wodna 0,75l.,
Euro-Lamp Lampa Akrylowa LA02/D/B itd...
(TAK, to tylko jeden przykład z wielu...)
Poza tym ceny niby to najniższe na pierwszej stronie, wcale nie są najniższymi.
Z personelem (konsultantką) też miałem do czynienia. Obsługa ta pozostawia również wiele do życzenia. Dzwoniąc tam nic się nie dowiedziałem (zgłaszając problem), co więcej po rozmowie mam wrażenie, że Pani konsultantka chciała jak najszybciej zakończyć rozmowę. I nic nie powiedziała. (Tego nie mogę powiedzieć, Tamtego też nie...)
Ceneo.pl = ostatnio tragedia. Jak tak dalej będą działać, to nie wróżę im długiej działalności.
Po wejściu do sklepu udałem się od razu do kasy w celu zakupu konkretnych wkładek do butów. Miejce wydawało się czyste i uporządkowane. Stałem w krótkiej kolejce, szybko dotarłem do kasy. Po wyjaśnieniu czego potrzebuję szybko otrzymałem produkt, kasjerka nawet chciała wyjąć wkładki z opakowania, żebym mógł je obejrzeć. Przy płaceniu zainteresowała mnie ulotka o sprzedaży monet na cele charytatywne, kasjerka z entuzjazmem wytłumaczyła mi cel akcji, co zachęciło mnie do zakupu monet. Gdy wyszedłem ze sklepu wybiegła za mną, wołając, że zapomniałem paragonu. Niesamowicie miła obsługa - sklep przyjazny klientowi.
Przed sklepem i wewnątrz panował porządek. Udałem się na dział ogród, gdzie moją uwagę przyciągnęła promocja kwiatów doniczkowych. Cena była naprawdę atrakcyjna. Inny klient zdziwiony ceną, podszedł do pracownicy, którą również zdziwiła promocja, jednak natychmiast poszła ona sprawdzić "czy nie zrobił ktoś żartu". Okazało się, że cena była prawdziwa. Gdy zobaczyła moje zainteresowanie roślinami podeszła i zaczęła mi udzielać fachowych porad na temat pielęgnacji, wymagań rośliny i pomogła w wyborze konkretnego drzewka. Zaskoczyła mnie tak miła i kompetentna obsługa. Pracownica poleciła również abym zakupił od razu podpórkę. Już dawno nie została mi udzielona tak fachowa pomoc w trakcie zakupów w supermarkecie budowlano-ogrodniczym.
Ponieważ dostałem zlecenie na zakupy drogeryjne, udałem się do Rossmanna w Galerii Jurajskiej. Zarówno przed wejściem, jak i w środku, panował nienaganny porządek. Podłogi wyglądały jak świeżo wysprzątane, witryna, regały oraz kasy również czyste. Produkty na regałach poustawiane tak, jakby nigdzie nic nie brakowało i jakby żaden z klientów niczego nie ruszał. Niestety nie mogłem znaleźć wykałaczek, więc zaczepiłem pytaniem o nie pracownicę, która od razu, miłym głosem, odpowiedziała, że niestety nie mają. Po tej szybkiej odpowiedzi, stwierdzić mogę doskonałą znajomość asortymentu. Po wybraniu wszystkich "zamówionych" w domu produktów udałem się do kasy, gdzie zostałem powitany ciepłym "Dzień dobry". Kasjerka skasowała produkty, wyraźnie informując o kwocie do zapłaty. Specjalnie podałem nie wyliczoną gotówkę - kasjerka również wyraźnie poinformowała mnie o kwocie reszty, wydała ją, a następnie podziękowała za zakupy i pożegnała mnie. Ocena - zasłużone 4 (z plusem!).
Ponieważ wszystkie sklepy na mojej trasie do domu były już zamknięte, po drodze, zajrzałem na Statoil aby zakupić "studencki niezbędnik poegzaminowy". Po wejściu na stację pracownik przywitał mnie miłym głosem. Jak zwykle stacja ta wyglądała czysto i schludnie. Na półkach towar ładnie ułożony, w lodówkach nie było pustych miejsc - wszystko również prosto poustawiane/poukładane. Po wybraniu towarów pracownik przy kasie miło nawiązał ze mną kontakt, podliczył kwotę, przyjął pieniądze i wydał resztę (wszystko z miłym wyrazem twarzy). A następnie pozegnał ciepłym "dobranoc". Jak zwykle po wyjściu z tej stacji klient (czyli ja) zadowolony, więc szczerze polecam miejsce, zarówno w celu tankowania, jak i wieczorno-nocnych zakupów).
Na początku zaznaczam, że nie jest to moje pierwsze spotkanie z tą firmą.
Już na wstępie powitał mnie lekki bałagan na biurkach "konsultantów-sprzedawców". Nikt nie poprosił mnie do siebie więc wybrałem losowo osobę obsługującą, oczywiście na klientów czekają krzesła. Po poproszeniu o konkretne świece do samochodu, sprzedający usiłował wciśnąć mi całkiem inny model mówiąc, ze to ten sam, co niestety było nieprawdą.
Poprzednim razem gdy chciałem dobrać świece, wpierano mi, że model samochodu jaki mam charakteryzuje się różnymi mocami silników i nie wiedzą jakich potrzebuję (akurat jeśli chodzi o ten samochód i ten model, producent oferował tylko jedną opcję czyli tylko o jednej mocy).
Oczywiście świec ani za pierwszym ani za drugim razem nie kupiłem.
Jeszcze innym razem chciałem zakupić konkretny typ konkretnych żarówek H4, sprzedawca przyniósł ani to H4 ani wybrany przezemnie konkretny typ.
Lokal zadbany, czysty. W środku czekało trzech pracowników, przy trzech stanowiskach z czego przy dwóch czekały po dwa krzesła dla klientów. Miła obsługa, natychmiastowe zainteresowanie. Pracownik obsługujący mnie starał się wysłuchać życzenia, ustosunkować się oraz zaoferować inne rozwiązanie przy czym wykazywał się dużą wiedzą i fachowością.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.