Opinie użytkownika (2)

Duży minus -...
Duży minus - brakuje możliwości skontaktowania się z działem obsługi. Cała pomoc techniczna ogranicza się do artykułów w centrum pomocy. Ewentualnie można napisać coś na forum. Po długich poszukiwaniach udało mi się napisać maila do Google Polska. Obsługa duży plus. Ludzie są mili i traktują klienta jak równego sobie. Oczywiście pierwsza odpowiedź z automatu, ale dająca szansę na dialog. Okazało się, że zostałem źle zrozumiany, więc odpisałem wyjaśniając dokładniej o co mi chodzi. I uwaga! Jest to jedyna firma, która w odpowiedzi przyznała się do błędu i przeprosiła za nieporozumienie! Minus za brak konkretnego podpisu pod mailami, zawsze tylko "Zespół Google". Co ciekawe mimo iż od zgłoszenia minęło blisko pół roku to problem (błędny link na stronach informacyjnych google.com) nadal nie został rozwiązany i za to kolejny minus. Ogólnie +3.

sdms

29.05.2010

Google

Placówka

Nie zgadzam się (15)
Dział Obsługi Użytkowników...
Dział Obsługi Użytkowników naszej klasy. Na duży plus zasługuje obsługa zgłoszeń profili ze zdjęciami erotycznymi, czy niebezpiecznymi linkami. I na tym plusy się kończą. Poza tym jak w Polsce. Odpowiedzi z automatu i nie na temat, czasem całkowity brak odpowiedzi, trudność w złapaniu kontaktu z przełożonymi - musiałem wielokrotnie prosić o taki kontakt, zanim po TYGODNIU dostałem maila z odpowiedzią od "przełożonego", przy czym był to jedyny mail jaki od niego dostałem. W późniejszym czasie dano mi do zrozumienia, że egzekwowanie swoich praw nie ma sensu, bo w tym wypadku klient NIGDY nie ma racji. Podsumowując: gdyby nie plus z początku byłoby -5, tak tylko -4.

sdms

29.05.2010

nk.pl

Placówka

Nie zgadzam się (34)
18.08.2021
Odpowiedź firmy
Witamy, dziękujemy za zgłoszenie opinii na temat funkcjonowania Działu Obsługi Użytkownika NK. Każda informacja na nasz temat jest dla nas niezwykle ważna. Liczymy, że również powyższe spostrzeżenia spowodują podniesienie jakości obsługi. Aby bliżej zapoznać się ze sprawą i wyciągnąć ewentualnie wnioski, bardzo prosimy o przesłanie na adres jakoscobslugi@nasza-klasa.pl -> numeru "ticket", który został nadany przez nasz system (nr ticket znajduje się w temacie wiadomości). Pozdrawiamy, Adrian Adziński DOU NK

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi