Opinie użytkownika (4)

Dnia 22.11.2011 o...
Dnia 22.11.2011 o godzinie 16.40 odwiedziłam sklep Rossmann mieszczący się w Galerii Łomża przy ul. Piłsudskiego 14A. Wizyta zajęła mi około 20 minut. W sklepie czynne były dwie kasy, przy każdej znajdowała się ekspedientka. Zauważyłam też dwie osoby z personelu w pozostałej części sklepu, jedna uzupełniała brakujące ceny i układała towar, druga natomiast obsługiwała dział kosmetyków, stoisko z perfumami. W sklepie znajdowało się także dwóch pracowników ochrony. Po wejściu do sklepu od razu rzuciły mi się w oczy puste miejsca na półkach. W niektórych rzędach brakowało towaru, w innych natomiast towar stał w głębi półki, co w przypadku górnych półek znacznie utrudniało dostęp do stojących tam produktów. Na bokach regałów dostrzegłam brak cen w miejscach, gdzie powinny się one znajdować. Kiedy przechodziłam w pobliżu stoiska do wywoływania zdjęć zauważyłam stojącą tam drabinę, która znacznie utrudniała przejście. Na dziale kosmetyków oglądając szafy z kolorówką w kilku miejscach dostrzegłam plamy rozlanych lakierów do paznokci oraz plamy w miejscach, gdzie mieściły się fluidy i pudry. Nie wyglądało to zbyt zachęcająco, a powiedziała bym, że odpychało od robienia zakupów. Po prostu nie było tam sprzątane. Przy artykułach męskich zauważyłam karteczki z opisem promocji: 3 za 2 czyli 3 męskie produkty w cenie dwóch. Umieszczone były one na półkach przy męskich produktach w całym sklepie. Podchodząc do kas zajęłam miejsce w jednej z kolejek, kiedy od jednej z kas odeszła obsługiwana osoba, Pani zaprosiła mnie do swojej kasy – co było bardzo miłe z jej strony. Zapytała czy zapakować zakupy, podziękowałam. Nie zaproponowała mi nic poza tym, tylko zeskanowała towar. Moim zdaniem powinna zaproponować promocję przykasową, ponieważ zauważyłam tam produkty w cenach promocyjnych ( wartość moich zakupów to 35 zł ). Po dokonaniu płatności kartą kredytową ekspedientka podziękowała mi za zakupy, ja również podziękowałam i opuściłam sklep. Sklep Rossmann był bardzo dobrze oświetlony, witryny były czyste, podłoga była czysta, plakaty i banery reklamowe były dobrze wyeksponowane i ustawione oraz wyglądały estetycznie ( nie były zniszczone, brudne, wygniecione), brakowało mi muzyki. Uważam, że cicha, spokojna muzyka znacznie umilała by dokonywanie zakupów.

sabina_102

23.11.2011

Rossmann

Placówka

Łomża, al. Piłsudskiego 14b

Nie zgadzam się (3)
Wybrałam się na...
Wybrałam się na zakupy do Galerii Stokrotka w Łomży i odwiedziłam tam Salon Empik. Najczęściej dokonuję tam zakupów prasy, jednak tym razem szukałam prezentu dla koleżanki, która zaszła w ciążę. Kiedy weszłam, dostrzegłam 2 pracowników przechadzających się po sklepie, jednocześnie zajęci byli wykładaniem towaru i widać było, że robili to z dużą precyzją. Jedna osoba zajmowała się obsługą klientów przy kasie. Na dziale gier dostrzegłam nieład na półkach, ale w pobliżu znajdował się pracownik, który akurat wykładał towar. Na dziale muzyki natomiast brakowało 1 pozycji na liście Top. Kiedy przeszłam na dział książki, również zauważyłam puste miejsca na regale z napisem „Nowości”. W sklepie znajdowało się kilka stołów na których leżały książki, na jednym ze stołów natomiast mieściły się gry planszowe, widać było, że leżą w nieładzie. Po około 8 minutach zaczepiła mnie pracownica, która akurat przechodziła i zapytała czy w czymś doradzić. Posiadała ona identyfikator z imieniem i nazwą stanowiska na jakim pracuje czyli doradca klienta. Kiedy powiedziałam czego potrzebuję, zaprowadziła mnie do odpowiedniego regału z napisem „Poradniki” i poleciła album, w którym można zapisywać pierwsze wydarzenia w życiu dziecka. Spodobał mi się ten prezent i dokonałam jego zakupu. Dokupiłam jeszcze ładną torebkę, którą pomogła mi wybrać ta sama Pani. Osoba obsługująca mnie przy kasie robiła to sprawnie i szybko, była miła i utrzymywała kontakt wzrokowy. Kasjerka zapakowała moje zakupy do torebki po uprzednim zapytaniu. Zaproponowała mi zakup promocyjnych produktów, podziękowałam. Zapytała także czy posiadam kartę Payback i dobrowolnie poinformowała, że Empik od ubiegłego miesiąca przystąpił do tego programu i teraz również tutaj można zbierać punkty i wymieniać je na nagrody. Powiedziałam, że się zastanowię i podziękowałam. Zauważyłam także, że ulotki lezące przy kasie poukładane były chaotycznie. Podłoga w niektórych miejscach była brudna, jednak nie rzucało się to tak bardzo w oczy. Wychodząc zerknęłam jeszcze na witrynę i zauważyłam, że jedna z liter w nazwie firmy jest odklejona. Ogólnie bardzo spodobała mi się atmosfera panująca w salonie. Muzyka była spokojna, sprzyjała zastanowieniu się nad potrzebnym produktem, nie była męcząca. Miejsca między regałami było wystarczająco dużo, tak, że spokojnie mieściły się dwie osoby. Oświetlenie było odpowiednie. Lubię odwiedzać ten sklep, ponieważ jest tam duży wybór artykułów o różnej tematyce i nie muszę szukać w kilku miejscach.

sabina_102

18.11.2011

empik

Placówka

Łomża, al. Piłsudskiego 14b

Nie zgadzam się (2)
12 listopada udałam...
12 listopada udałam się do sklepu obuwniczego Boti mieszczącego się w hipermarkecie Kaufland w Łomży w celu zakupienia kozaków na zimę. W sklepie było kilka pracownic, zdziwiło mnie to, gdyż jest to dość mały sklepik. Z jednej strony jest to trochę nachalne bo da się odczuć spojrzenia pracownic, jednak z drugiej strony można liczyć na pomoc i doradztwo z punktu widzenia kilku osób. Pozytywnie zaskoczył mnie komunikat przy kasie o możliwości dokonania zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni. Taki zapas czasu to moim zdaniem duży plus, ponieważ świadczy o dbałości o klienta i jego potrzeby.

sabina_102

18.11.2011

BOTI

Placówka

Łomża, Piłsudskiego 33

Nie zgadzam się (4)
Bardzo przyjemna atmosfera,...
Bardzo przyjemna atmosfera, fajny wystrój lokalu, dbałość o szczegóły. W czwartki grana jest muzyka na żywo, przy której można miło spędzić czas. Wprawdzie trudno rozmawiać przy głośnej muzyce, jednak zespół robi przerwy. Zapachy przygotowywanych dań nie przeszkadzają i nie są zbyt intensywne. Polecam.

sabina_102

18.11.2011

Warka

Placówka

Łomża, Aleja Legionów 54 D

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi