Ostatnio kupowałam buty w sklepie CCC, z butów jestem bardzo zadowolona, mają bogatą ofertę asortymentową, każdy może znaleźć coś dla siebie. Pani przy kasie bardzo kompetentna, gdy zapytałam o odpowiednią pastę do butów szybko zaproponowała mi konkretną do tego typu obuwia. Jedynym minusem było to, że nikt się mną nie zainteresował gdy szukałam odpowiedniego rozmiaru butów, a za wielu klientów w tym momencie w sklepie nie było.
Sklep jest bardzo popularny w naszej okolicy, towary mają wysokiej jakości, ale za to w korzystnej cenie. Wszystko jest rozmieszczone w logicznym ciągu, dzięki czemu łatwo jest znaleźć to czego potrzebujemy. Obsługa jest miła i w razie wątpliwości albo problemów chętnie pomaga. Jedyną wadą jest to, że często zdarza się, że na pięć kas jest czynna jedna, więc trzeba długo stać w kolejce.
Jak najbardziej polecam ten sklep, ma bogaty asortyment, przystępne ceny, często można trafić na korzystną promocję. Ale najważniejsze jest to, że rzeczy tam zakupione są bardzo dobrej jakości. Obsługa jest bardzo kompetentna, odpowiada na wszystkie pytania rzeczowo i konkretnie pokazuje dany model aby przedstawić jego korzyści. Gorąco polecam ten sklep dla wszystkich zainteresowanych sportem i lubiących aktywność fizyczną, na pewno znajdą coś tam dla siebie.
Lubię tą markę bo ogólnie ma ładne i oryginalne ubrania w dość przystępnej cenie, więc chętnie weszłam do sklepu szczególnie,że informacja na witrynie głosiła wyprzedaż do -70%. Oczywiście jak zwykle coś wybrałam dla siebie oraz z działu męskiego coś na prezent dla mojego mężczyzny. Na sali sprzedaży zauważyłam jedną ekspedientkę, która nie bardzo się mną interesowała, a nawet powiedziałabym że mnie unikała, więc udałam się do przymierzalni z tym co miałam, bez pytania czy znajdę jakiś inny rozmiar i gdzie. Niestety w przymierzalni moim oczom ukazał się okropny bałagan i sterty ubrań na wieszaku, który służy do odwieszania tego co nam nie pasuje. Przy kasie stały dwie kolejne ekspedientki, jedna podliczała mój rachunek, zaś druga zajmowała się krzyczeniem na inną ekspedientkę, która nie starannie wyprasowała odzież wywieszoną na salonie. Takie sprawy to panie powinny załatwiać na osobności, a nie przy klientce. Dlatego za towar i asortyment wielki plus, za obsługę i czystość minus.
Do Pepco udałam się w celu zakupu naczynia żaroodpornego, sklep jest bogato zaopatrzony i ma korzystne ceny dlatego skierowałam się właśnie tam. Szybko odnalazłam to czego szukałam, gdyż wszystko jest przejrzyście oznaczone i rozmieszczone. Kasjerka przywitała mnie i po podliczeniu zakupów, zaproponowała doładowanie telefonu. Nie byłam zainteresowana, więc podałam gotówkę i pożegnałam się. Kasjerka podziękowała za zrobione zakupy i życzyła miłego dnia.
Przy podejściu do kasy zostałam przywitana przez panią kasjerkę słowami "Dzień dobry" w sposób szybki i płynny zeskanowała wszystkie moje artykuły, podała kwotę do zapłaty i zapytała kartę ClubCard. Po podaniu jej banknotów do zapłaty, wypowiedziała ile podaje mi reszty, podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie. Obsługę oceniam za kulturalną, uprzejmą,szybką, bez zbędnego marnowania czasu. Kasjerka była w swoim pracowniczym ubraniu z logo marki TESCO, miała w widocznym miejscu identyfikator z imieniem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.