Opinie użytkownika (4)

Tego dnia czekala...
Tego dnia czekala mnie jedna z trudniejszych decyzji do podjecia, a mianowicie wybor najodpowiedniejszych oprawek okularow dla synka niespelna 3 letniego. Od wizyty u okulisty, kiedy to dowiedzielismy sie, ze synek potrzebuje okularow staralam sie przygotowc go na zakupy..co nie bylo latwe!! Tego dnia zwiedzilismy wiele salonow optycznych ale zaden z nich nie sprostal naszym oczekiwaniom. Ten byl ostatni jaki mielismy sprawdzic. Biorac pod uwage, ze i dziecko 3 latek moze byc potencjalnym klientem nie kazdy optyk jest na to przygotowany.. ten zas BYL! Wybor niesamowity ...-Jak dla mnie ma najwieksze znaczenie, wczesniej nie wyobrazalam sobie mojego ruchliwego synka w oprawkach metalowych -moze kiedys, pozniej ..ale NIE jako pierwsze ramki. Juz po przekroczeniu progu (pomimo, iz klienci byli) zostalismy milo przywitani z usmiechem. doslownie chwilka i przyszla pani rowniez zadowolona. obsluga malego chlopca to nie lada wyzwanie. to wazne by dopasowac odpowiednio i to i tamto. rameczki miraflex elastyczne doradzila pani synkowi. jeszcze tylko wybrac odpowiedni ksztalt, rozmiar, kolor .... ojj troche to trwalo!!! obsluga wytrwala do konca naszej wizyty -cierpliwie, milo, przyjemnie. na koniec negocjacje na temat ceny i wszyscy zadowoleni. odczuwalne w znacznym stopniu jak bardzo wazny jest TU klient!!!!!!!! polecam wszystkim rodzicom.

nati_tt

17.11.2009

AL Lewandowski OPTYK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (21)
co najmniej raz...
co najmniej raz w tygodniu robie zakupy w hipermarkecie Auchan. od kiedy tylko powstal jestem stala klientka. przede wszystkim punkty dodatnie daje, poniewaz jest blisko miejsca w ktorym mieszkam -idac dalej to duzy sklep gdzie znajde wszystko a nawet wiecej.. (przy dwojce dzieci to strasznie wygodne -biorac pod uwage ograniczone ramy czasowe!) nie zapominajmy oczywiscie o promocjach cenowych.. i jeszcze jedno na plus -nigdy nie zdarzylo mi sie zakupic produktu przeterminowanego!!! w sumie jakosc uslug ciezko okreslic. raz jest o'kay -towar dostepny, mozliwosc bogatego wyboru, na polkach ladnie poukladany a i pani kasierka z usmiechem na twarzy zagada milo.. wiele tez zalezy od nas samych. usmiech za usmiech........ bywaja czasem te gorsze razy -totalny brak towaru -puste polki, co za tym idzie wybor nijaki, puste kartony pod nogami walajace sie, pani w warzywnym krzyczaca wnieboglosy jak to ona bardzo jest nieszczesliwa z powodu pracy, kasjerka odburkujaca pod nosem. ocene wystawiam na dostateczny plus.

nati_tt

30.10.2009

Auchan

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (21)
udajac sie do...
udajac sie do apteki szczerze licze na kompetencje, szeroka wiedze farmaceutow. wiele razy bedac klientem tejze apteki spotkalam sie z niezyczliwoscia przejawiajaca sie w zachowaniu jednej jak i drugiej pani, brakiem zainteresowania, nerwowa atmosfera. nie wspomne juz o doradzeniu, zaproponowaniu czy chociazby usmiechu..

nati_tt

14.10.2009

Apteka pod wieżą

Placówka

Puck, Armii Wojska Polskiego 7

Nie zgadzam się (30)
udalam sie do...
udalam sie do banku w celu splacenia wczesniejszego karty kredytowej -oplata roczna z zamiarem zlozenia rezygnacji. trafilam na pania, ktora pracowala dopiero 3 msc i miala male doswiadczenie okazalo sie. (w tym samym czasie awanturowala sie klientka obok obslugiwana -rowniez pretensje miala do pani z mojej" kasy). posiadajac wspolne konto z mezem pani pomylila nasze karty kredytowe -zapewne nie zwrocila uwagi! i pieniazki poszly na karte meza. wieczorem zadzwonila pani z info i zaproponowala lepsze warunki i zwrot oplaty rocznej, ktorej wkoncu nie oplacilam.wiec powstal maly galimatias. bank wplacil niby" oplate, pozniej pobral z konta oplate karty niby' raz jeszcze... udalam sie do banku chcialam osobiscie zlozyc reklamacje" -a raczej zwrocic uwage, aby w przyszlosci nie popelniano bledow tego typu.. tym razem obslugiwal mnie pan. z poczatku wydawaloby sie , ze sympatyczny pracownik.. kiedy wyjasnilam grzecznie jaka zaszla pomylka pan siedzial bez slowa i pytal - i co? -i co? nie zostalam potraktowana powaznie, choc to ja jestem klientem a nie jego pracownikiem. zadnej skruchy.. do tego oznajmiono mi, ze zwrot pieniazkow nie jest mozliwy, potem, ze niby jest ale bedzie ciezko.. a przeciez to nie moj blad i tak naprawde nie powinno mnie to obchodzic. podsumowywujac pan pokazal kto tu rzadzi i jak gleboko ma problem..

nati_tt

13.10.2009

Bank Millennium

Placówka

Rumia, Starowiejska 9

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi