Wielokrotnie robiłam zakupy w tej sieci w Katowicach i wszystko było w porządku, dlatego nie spodziewałam się tak skrajnie różnego podejścia do klienta w sklepie w Sosnowcu. Jeden pracownik na dziale z glazurą i kolejka - ok, nie jest winą pracownika źle ułożony grafik czy cięcia kadrowe, starał się bardzo, więc wszyscy cierpliwie czekali. Potem było już coraz gorzej - obrażona starsza pani na kasie - obrażona, bo sobie nie radzi, a klienci się niecierpliwią. Magazynier, który nie stresuje się kolejką, tylko na luzie ucina pogawędkę z koleżanką i chodzi wolnym kroczkiem - na pytanie, ile mniej więcej będę czekać odpowiada, że jak mi się coś nie podoba, to mogę zadzwonić do dyrektora, Aha, dzięki za pozwolenie. Towar dostajemy uszkodzony - chyba magazynier chciał nam zrobić na złość i walnął kaflami o podłogę. Ochroniarz, który zamiast kierować ruchem, ryczy na klientów, że śmieli wjechać na plac załadunkowy, kiedy wózkowy przewrócił paletę -Szanowni Państwo - nawet za komuny takich cudów w takim natężeniu nie widziałam. Skargę złożyłam, a opinię tę piszę ku przestrodze - no, chyba, że ktoś ma luźne dwie-trzy godzinki i lubi wyjść bez towaru, po który przyjechał.
Niedawno po raz pierwszy odwiedziłam sklep Tatuum w CH Agora. Jestem zachwycona obsługą klienta - pełen profesjonalizm, świetnie dobrane do mojej sylwetki i typu urody ubrania polecane przez personel, a to wszystko w lekkiej, przyjemnej formie, bez nachalnego wciskania towaru. Obsługiwała mnie pani, do której druga osoba z obsługi zwracała się "Kasia". Zaznaczam, że druga osoba radziła sobie też bardzo fajnie z podejściem do klientek, a w chwilach, kiedy byłyśmy w sklepie tylko we trzy pomagała Pani Kasi - odwieszała rzeczy, dyskretnie podpowiadała swoje pomysły, szukała towaru, o który poprosiła obsługująca mnie sprzedawczyni. Chciałabym spotykać taką obsługę częściej. Do Tatuum w Agorze wrócę na pewno.
Zakupiłam poprzez ten serwis bilety na raczej drogi festiwal. Po jakimś miesiącu od otrzymania biletów pocztą otrzymałam informację mailową, że organizator zmienił plan widowni i mam zwrócić bilety i wybrać sobie nowe miejsca (na planie widowni zostały już naprawdę kiepskie). Rozumiem, że organizatora wina, ale jakość obsługi sprzedawcy - żenująca. Ośmieliłam się bowiem zapytać, dlaczego po raz kolejny mam płacić za przesyłkę i na dodatek wcześniej otrzymane bilety odsyłać na własny koszt? Nie polecam firmy - do tej pory problemów nie było, kupowałam bilety wyłącznie przez ich serwis. Okazuje się, że w sytuacjach problemowych nie potrafią się, niestety, zachować - po prostu przeprosić i znaleźć z sytuacji takie wyjście, by klient poczuł się obsłużony profesjonalnie. Zwrot pieniędzy otrzymałam po miesiącu. Żenada, proszę Państwa.
Wielokrotnie byłam klientką restauracji Sphinx w Sosnowcu - ten wpis ma być moim podziękowaniem dla obsługi - szybkiej, sprawnej i uprzejmej.
Ceny przystępne, a jedzenie bardzo dobre.
Bywałam w tej restauracji, kiedy było sporo ludzi i kiedy ruch był niewielki - panowie nawet mając pełne ręce roboty spisują się na medal. Tak trzymać!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.