Opinie użytkownika (4)

Wielokrotnie robiłam zakupy...
Wielokrotnie robiłam zakupy w tej sieci w Katowicach i wszystko było w porządku, dlatego nie spodziewałam się tak skrajnie różnego podejścia do klienta w sklepie w Sosnowcu. Jeden pracownik na dziale z glazurą i kolejka - ok, nie jest winą pracownika źle ułożony grafik czy cięcia kadrowe, starał się bardzo, więc wszyscy cierpliwie czekali. Potem było już coraz gorzej - obrażona starsza pani na kasie - obrażona, bo sobie nie radzi, a klienci się niecierpliwią. Magazynier, który nie stresuje się kolejką, tylko na luzie ucina pogawędkę z koleżanką i chodzi wolnym kroczkiem - na pytanie, ile mniej więcej będę czekać odpowiada, że jak mi się coś nie podoba, to mogę zadzwonić do dyrektora, Aha, dzięki za pozwolenie. Towar dostajemy uszkodzony - chyba magazynier chciał nam zrobić na złość i walnął kaflami o podłogę. Ochroniarz, który zamiast kierować ruchem, ryczy na klientów, że śmieli wjechać na plac załadunkowy, kiedy wózkowy przewrócił paletę -Szanowni Państwo - nawet za komuny takich cudów w takim natężeniu nie widziałam. Skargę złożyłam, a opinię tę piszę ku przestrodze - no, chyba, że ktoś ma luźne dwie-trzy godzinki i lubi wyjść bez towaru, po który przyjechał.

natalia29

15.05.2014

Leroy Merlin

Placówka

Sosnowiec, Zuzanny 20

Nie zgadzam się (0)
Niedawno po raz...
Niedawno po raz pierwszy odwiedziłam sklep Tatuum w CH Agora. Jestem zachwycona obsługą klienta - pełen profesjonalizm, świetnie dobrane do mojej sylwetki i typu urody ubrania polecane przez personel, a to wszystko w lekkiej, przyjemnej formie, bez nachalnego wciskania towaru. Obsługiwała mnie pani, do której druga osoba z obsługi zwracała się "Kasia". Zaznaczam, że druga osoba radziła sobie też bardzo fajnie z podejściem do klientek, a w chwilach, kiedy byłyśmy w sklepie tylko we trzy pomagała Pani Kasi - odwieszała rzeczy, dyskretnie podpowiadała swoje pomysły, szukała towaru, o który poprosiła obsługująca mnie sprzedawczyni. Chciałabym spotykać taką obsługę częściej. Do Tatuum w Agorze wrócę na pewno.

natalia29

10.04.2014

Tatuum

Placówka

Bytom, Plac Kościuszki 1

Nie zgadzam się (2)
Zakupiłam poprzez ten...
Zakupiłam poprzez ten serwis bilety na raczej drogi festiwal. Po jakimś miesiącu od otrzymania biletów pocztą otrzymałam informację mailową, że organizator zmienił plan widowni i mam zwrócić bilety i wybrać sobie nowe miejsca (na planie widowni zostały już naprawdę kiepskie). Rozumiem, że organizatora wina, ale jakość obsługi sprzedawcy - żenująca. Ośmieliłam się bowiem zapytać, dlaczego po raz kolejny mam płacić za przesyłkę i na dodatek wcześniej otrzymane bilety odsyłać na własny koszt? Nie polecam firmy - do tej pory problemów nie było, kupowałam bilety wyłącznie przez ich serwis. Okazuje się, że w sytuacjach problemowych nie potrafią się, niestety, zachować - po prostu przeprosić i znaleźć z sytuacji takie wyjście, by klient poczuł się obsłużony profesjonalnie. Zwrot pieniędzy otrzymałam po miesiącu. Żenada, proszę Państwa.

natalia29

10.04.2014

eventim.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wielokrotnie byłam klientką...
Wielokrotnie byłam klientką restauracji Sphinx w Sosnowcu - ten wpis ma być moim podziękowaniem dla obsługi - szybkiej, sprawnej i uprzejmej. Ceny przystępne, a jedzenie bardzo dobre. Bywałam w tej restauracji, kiedy było sporo ludzi i kiedy ruch był niewielki - panowie nawet mając pełne ręce roboty spisują się na medal. Tak trzymać!

natalia29

08.11.2010

Sphinx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi