Opinia użytkownika: natalia29
Dotycząca firmy: eventim.pl
Treść opinii: Zakupiłam poprzez ten serwis bilety na raczej drogi festiwal. Po jakimś miesiącu od otrzymania biletów pocztą otrzymałam informację mailową, że organizator zmienił plan widowni i mam zwrócić bilety i wybrać sobie nowe miejsca (na planie widowni zostały już naprawdę kiepskie). Rozumiem, że organizatora wina, ale jakość obsługi sprzedawcy - żenująca. Ośmieliłam się bowiem zapytać, dlaczego po raz kolejny mam płacić za przesyłkę i na dodatek wcześniej otrzymane bilety odsyłać na własny koszt? Nie polecam firmy - do tej pory problemów nie było, kupowałam bilety wyłącznie przez ich serwis. Okazuje się, że w sytuacjach problemowych nie potrafią się, niestety, zachować - po prostu przeprosić i znaleźć z sytuacji takie wyjście, by klient poczuł się obsłużony profesjonalnie. Zwrot pieniędzy otrzymałam po miesiącu. Żenada, proszę Państwa.