eventim.pl

(1.19)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (130 z 163)

Najgorsza usługa, jaką...
Najgorsza usługa, jaką kiedykolwiek spotkałem. Odwołane wydarzenie i brak zwrotu pieniędzy. Brak informacji zwrotnej pocztą. Telefon odbiera niegrzeczna osoba. straszne ! Musiałem iść na policję.

Klient_KsFqL

08.08.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Niepoważna firma. Po...
Niepoważna firma. Po odwołanym koncercie na zwrot pieniędzy czekałem pół roku. Po czym nie otrzymałem całej kwoty gdyż naliczają opłatę serwisowa.

Niezweryfikowany Klient_M64A

19.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Omijać firmę z...
Omijać firmę z daleka. Ja od pół roku czekam na zwrot pieniędzy za wydarzenie które było przekładane chyba ze sześć. razy.Ostanio napisali maila ze pieniądze poszły na konto 8 kwietnia tylko że idą pieszo. i nadal nie ma. Nie polecam

Niezweryfikowany Klient_D6P6

12.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bilety (3 szt....
Bilety (3 szt. za łączną kwotę 530,14zł) na Jezioro Łabędzie zakupione w sierpniu 2021. Wydarzenie miało odbyć się w listopadzie 2021. We wrześniu spektakl odwołano z powodu 10 dniowej kwarantanny. Ale przecież o wymogu takiej kwarantanny wiadomo już było dużo wcześniej, a już na pewno w sierpniu, kiedy sprzedano mi bilety!! Złożyłam odpowiedni formularz, potwierdzono moją „rezygnację”. Kiedy w grudniu przypomniałam się mailowo, napisano mi, że zgodnie z prawem covidowym mają 180 dni na zwrot pieniędzy od momentu ustania umowy między nami, czyli do dnia 2 kwietnia 2022… Dziś jest 5 kwietnia a pieniędzy nie mam na koncie. Wczoraj zadzwoniłam na infolinię i otrzymałam e-mail z i formacją, że kwota 507zl (!!!) zostanie zwrócona jak najszybciej. Oczywiście nikt nie zwraca opłaty serwisowej i opłaty za dostawę (bilet elektroniczny przyszedł e-mailem, jaki koszt??). W sumie to koszt 23,14zł. Niby nie dużo, ale jeśli od każdego widza potracą sobie taką kwotę? Mam nieodparte wrażenie, że spektakl od samego początku miał się nie odbyć, a EVENTIM znalazła sobie naiwnych „sponsorów”. Czuję się oszukana, jako że ktoś obraca (wciąż !) moimi pieniędzmi i ma pożyczkę bez oprocentowania! A do tego to ja musiałam im jeszcze zapłacić 4,5% od kwoty biletów za ich OBSŁUGĘ. Kpina!!! Z daleka od tej firmy!

Niezweryfikowany Klient_n2Su

05.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo słaba jakość...
Bardzo słaba jakość miejsc mimo, że kupione w pakiecie i I kategorii

Niezweryfikowany Klient_6xZm

21.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Otrzymałam zwrot za...
Otrzymałam zwrot za bilety! trochę to trwało, nie ukrywam, ale i tak zmieścili się w terminie. Odesłałam bilety w lipcu, we wrześniu upewniłam się, że otrzymali formularz zwrotu i bilety (wysyłane były pocztą polska, więc wszystko jest możliwe....) - dostałam maila, że otrzymali i że zgodnie z Tarczą Antykryzysową, mają 180 dni na zwrot. W listopadzie przypomniałam się i zapytałam czy coś już wiadomo, poinformowali mnie, ze jak tylko będą mogli, wyślą mi zwrot - tak też się stało! Pieniążki dostałam jeszcze w grudniu, przed świętami. Wystarczy dopytywać. Trochę cierpliwości! :)

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zero kontaktu po...
Zero kontaktu po odwołaniu wydarzenia. Kasa z konta zniknęła i nie wróciła. OMIJAĆ Z DALEKA! Poziom obsługi klienta, jak ZUS dla przedsiębiorców - to chyba tłumaczy poziom tej "firemki".

Niezweryfikowany Klient_AOnD

04.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Trzymajcie się od...
Trzymajcie się od nich z daleka! Najpierw informują o wydarzeniu, na które sprzedają bilety, a jak już zbiorą pieniądze to informują o odwołaniu. Pieniędzy oczywiście, nie zwracają! Zasłaniają się pandemią. Jeżeli nawet kiedyś zwrócą to i tak nieźle na darmowych kredytach zarobią. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_u0zs

26.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W życiu nie...
W życiu nie kupię biletu przez tego pośrednika. Impreza odwołana, a zwrot pieniędzy za 180 dni. Arogancka pani poinformowała mnie przez telefon, żebym sobie przed zakupem biletu przeczytał warunki zwrotu. Nie polecam usług tej firmy.

Niezweryfikowany Klient_Ad5A

22.02.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ta firma straciła...
Ta firma straciła swoją wiarygodność w moich oczach - odradzam korzystanie z ich usług!!! Bilety zakupione na koncert PERFECT w 2020r, po dwukrotnej zmianie terminu w końcu wyczytałam na stronie że impreza została całkowicie odwołana. Od wysłania wniosku o zwrot minęło już 180 dni i ani słuchu o zwrocie. Nie odpowiadają na maile, ciężko się dodzwonić. W końcu uzyskałam informację, że mam wykazać cierpliwość (dobre , co??, to jak nazwać te 180 dni czekania ????), bo podejmują kroki odzyskania kasy od organizatorów (a co robili przez te pół roku?) i jak tylko będzie to możliwe to zwrócą - brak słów!!!! To może trwać nieskończoność. A najsmutniejsze jest to, że mając konto klienta na ich stronie nawet nie pokusili się aby choć słowo napisać o tym, że coś się wydłuży albo choć przeprosić za taką sytuację:((( Rozumiem, że pandemia pokrzyżowała plany ale wygląda na to, że klientów to nie dotyczy, co? Już nigdy więcej nie kupię biletów za ich pośrednictwem!!! Wysłałam skargę do Rzecznika Praw Konsumentów, liczę na ich interwencję.

niezalogowany-uzytkownik

18.02.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
masakra, skąd oni...
masakra, skąd oni biorą tych pracowników, to jakiś eksperyment na klientach musi być, nie ma takich zblazowanych ludzi nawet na poczcie

Niezweryfikowany Klient_fCdG

10.02.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wstyd. Wstyd. I...
Wstyd. Wstyd. I jeszcze raz wstyd !!!!! Zapłaciłem grubo wcześniej na koncert / 11.12.2021. - 2 bilety /. Koncert został odwołany. Przy każdej mojej interwencji telefonicznej o zwrot pieniędzy słyszę jak z katarynki : " zgodnie z Ustawą mamy 180 dni ....itd ". Na inne pytania - dlaczego tak długo, jaka przyczyna itd - Pani po drugiej stronie bez emocji powtarza : zgodnie z ustawą... itd . Reasumując, nie polecam usług EVENTIM - WSTYD !!!

Klient_6Us6

01.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Czekam na zwrot...
Czekam na zwrot za bilety już prawie 13 miesięcy dodzwonić się to cud nie polecam

Klient_79wO

27.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dwa razy zmieniano...
Dwa razy zmieniano datę koncertu- ok. Tylko z uwagi na okoliczności, zwrot w terminie 180 dni to kpina! Nie polecam. Przy kontakcie z obsługą klienta jedynie sucha informacja o ich prawie do przedłużania czasu zwrotu.

Niezweryfikowany Klient_LrhR

13.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
sposób obsługi klienta...
sposób obsługi klienta 0, aplikacja do sprzedawania biletów nie działa, jest to jedne wielki bubel

Niezweryfikowany Klient_aqZn

27.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Prezent zamówiony 9...
Prezent zamówiony 9 dni przed wigilią (w środę) nie dotarł na święta. Przesyłka została nadana dopiero w poniedziałek po południu, brak żadnego numeru listu przewozowego. Nie polecam.

Niezweryfikowany Klient_lX9v

24.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
UWAGA! Organizują fikcyjne...
UWAGA! Organizują fikcyjne koncerty, które są prawdopodobnie pretekstem do zebrania pieniędzy. Koncert odwołują a Wy sobie czekajcie na zwrot pieniędzy w nieskończoność. Darmowy kredycik? - Proszę bardzo! Jeszcze "opłatę manipulacyjną" sobie wliczają. Ta "firma" to chyba jakiś kolejny przekręt.

Niezweryfikowany Klient_u0zs

08.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kiedy można spodziewać...
Kiedy można spodziewać się zwrotu gotówki za bilety? Koncert Hermana Rarebella został przełożony przez was z września na czerwiec 2022. Warto nadmienić, że artysta występował kilka dni wcześniej oraz parę dni później, po zmianie daty koncertu w Polsce. Zwrot biletów był we wrześniu, minęły już trzy miesiące. Koncert nie został odwołany z uwagi na covid, ponieważ inne wydarzenia w tym czasie normalnie się odbywały i nie było zakazu organizowania koncertów, dlatego nie zasłaniajcie się w przepisami o 180 dniach na zwrot tylko oddajcie w końcu te ponad 300 złotych!

Niezweryfikowany Klient_E86e

07.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ostrzegam wszystkim przed...
Ostrzegam wszystkim przed Eventim. Odwoływanie koncertów i brak reakcji po złożonych dokumentach o zwrot.

Niezweryfikowany Klient_zETX

02.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W sprzedaży mają...
W sprzedaży mają bilety normalne, ulgowe i szkolne, Ale co jest dla kogo. Czy bilet szkolny jest dla uczniów czy dla wycieczek szkolnych. Kupiłem bilet ulgowy dla dziecka, ale potem na stronie innego pośrednika wyczytałem, że wystarczy szkolny, który jest sporo tańszy. Biletu zwrócić nawet po 30 minutach nie można, bo zrobić to można tylko przy odwołaniu imprezy. Ostatni raz tu kupuję ! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_285p

28.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

eventim.pl

Czy te firmy wypadają lepiej niż eventim.pl?

Ktoś 2 godziny temu dodał opinię na temat tej firmy

Fatalnie.
Fatalnie.
Zgadzasz się?