eventim.pl

(1.17)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (132 z 287)

Brak jasnej komunikacji...
Brak jasnej komunikacji o przekładanych koncertach, nie zostaje się powiadomionym w żaden sposób

Klient_nT3N9

02.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kupiłam bilet dla...
Kupiłam bilet dla znajomej na 50 urodziny na FastLove - a tribute to George Michael. Teraz ma już 52 lata, a na koncercie jeszcze nie była, ponieważ terminy wciąż są przekładane. Najdziwniejsze jest to, ze eventim wciąż sprzedaje bilety na to wydarzenie a prawdopodobieństwo zorganizowania jest zerowe. Pisze do nich od 4 miesięcy (kiedy po raz kolejny przesunęli o rok termin koncertu) i otrzymuję znów informację, że nie mają kontaktu z organizatorem i nie odpowiadają za organizację koncertu tylko za sprawnie funkcjonujący system. Biznes kwitnie kosztem klientów eventim. Słabe bardzo, ale kasa się zgadza. Pseudo organizator zarabia i eventim też zarabia. Szczerze odradzam korzystania z pośrednictwa tej firmy, wybierzcie innego, wiarygodnego operatora.

Klient_KoE4X

28.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
The eventim cancelled...
The eventim cancelled the festival on August 2023 and haven’t return the money till now, April 2024. I propose to write collective complaint.

Klient_ZjIaH

13.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
NIE POLECAM! Odpowiedź...
NIE POLECAM! Odpowiedź na maila jedna i ta sama od pół roku. Nie mogę do tej pory odzyskać pieniędzy za zwrócone bilety.

niezalogowany-uzytkownik

19.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem bilet do...
Zamówiłem bilet do PRIME ORCHESTRA Koncert już dawno minął W rezultacie bilet nadal nie dotarł Centrum obsługi klienta nie reaguje w żaden sposób Polecam unikać

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Brak zwrotu pieniędzy...
Brak zwrotu pieniędzy za bilety na koncert, który odwołano w czerwcu. Zbywanie, odsyłanie, wprowadzanie w bład. Po 3 miesiącach Brak zwrotu. UWAŻAJCIE! NIE KUPIJCIE U NICH!

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wydarzenie odwołane dwa...
Wydarzenie odwołane dwa dni orzeł koncertem w czerwcu, do tej pory BRAK ZWROTU pieniędzy za bilety. Skandal. Obsługa klienta na 0.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Czytajcie regulamin zanim...
Czytajcie regulamin zanim kupicie, jego zapisy odbierają wam wszelkie prawo do zwrotu a nawet zmiany danych na bilecie gdy chcecie przepisać go na inną osobę, kupiłem 4 bilety po 385zl każdy + tzw. ubezpieczenie i nie mogę tego biletu przepisać na inną osobę, z taką firma nie chce mieć nic wspólnego, nigdy więcej, logo Eventim wystarczy żeby sobie odpuścić

Klient_DTf3Z

27.02.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam bilety na...
Zakupiłam bilety na spektakl przez platformę z odroczoną płatnością. Bilety doszły pocztą po odbytym spektaklu, w którym nie uczestniczyłam ponieważ nie miałam biletów. Zgłaszałam sprawę i powiedziano mi, że miałam zgłosić brak biletów do piątku, spektakl był w niedzielę, a bilety doszły w poniedziałek. Co teraz każą zapłacić za coś w czym nie uczestniczyłam i nęka mnie firma paypo upominając się o płatność. Cena biletów 250 zł plus pewnie jakieś odsetki. Co teraz ? Mam iść do prawnika? Na policję czy założyć sprawę w sądzie? Nieuczciwa praktyka i wyłudzanie pieniędzy.

Klient_MVZ2n

11.01.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jakikolwiek problem z...
Jakikolwiek problem z biletami jest nie do rozwiązania jako że POK w tej firmie nie istnieje. Na infolinie probowałam dodzwonić się cały dzień (kilkadziesiąt razy). Tylko raz udało mi się wbić na linię i zostałam zrzucona. Napisałam wiadomości na dwa znalezione adresy e-mail (wydarzenia i główny) a także na konto fb - również 0 kontaktu. Czuję się oszukana i okradziona. Z powodu choroby dzieci nie mogłam wziąć udziału w koncercie, a bilety nowego typu można zwrócić jedynie eventimowi. W teorii, bo nie byłam w stanie tego zrobić. Jestem głęboko zażenowana, że takie firmy robią tak duże pieniądze….

Klient_yzYNd

26.08.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza firma na...
Najgorsza firma na świecie!! Wręcz według mnie "złodzieje". Mąż kupił bilety dla córki w prezencie. Przekazał mi je wiec tym samym zrzekł się prawa do nich. Niestety córka wejść na koncert nie może ze mną bo nie my bilety kupiłyśmy. Ani teraz biletów sprzedać ani nic! Infolinia kompletnie bezużyteczna !!! Zacznijcie pracować dla ludzi a nie przeciwko nim !

Klient_WvWJr

23.08.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
To jakiś żart,...
To jakiś żart, a nie serwis sprzedaży biletów. Przy zakupie biletów naliczają horrendalną opłatę serwisową. Zachęcają aby kupować po kilka biletów na jedną osobę, a potem, gdy ta osoba nie może iść, nie ma możliwości zmiany danych na bilecie! Jedyne co mają do zaproponowania to sprzedaż swojego na biletu na ich serwisie (gdzie PONOWNIE naliczają opłatę serwisową), liczenie na to, że ktoś go kupi, a potem modlenie się aby samemu zdążyło się kupić nowy bilet, na nowe dane. To jakiś żart, a nie obsługa klienta! Na infolinii na połączenie czekałam ponad godzinę, dwa razy z ich strony połączenie zostało zerwane. Najlepiej omijać szerokim łukiem, nigdy nie spotkało mnie z ich strony nic dobrego.

Klient_aQmpi

12.08.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza usługa, jaką...
Najgorsza usługa, jaką kiedykolwiek spotkałem. Odwołane wydarzenie i brak zwrotu pieniędzy. Brak informacji zwrotnej pocztą. Telefon odbiera niegrzeczna osoba. straszne ! Musiałem iść na policję.

Klient_KsFqL

08.08.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Niepoważna firma. Po...
Niepoważna firma. Po odwołanym koncercie na zwrot pieniędzy czekałem pół roku. Po czym nie otrzymałem całej kwoty gdyż naliczają opłatę serwisowa.

Niezweryfikowany Klient_M64A

19.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Omijać firmę z...
Omijać firmę z daleka. Ja od pół roku czekam na zwrot pieniędzy za wydarzenie które było przekładane chyba ze sześć. razy.Ostanio napisali maila ze pieniądze poszły na konto 8 kwietnia tylko że idą pieszo. i nadal nie ma. Nie polecam

Niezweryfikowany Klient_D6P6

12.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bilety (3 szt....
Bilety (3 szt. za łączną kwotę 530,14zł) na Jezioro Łabędzie zakupione w sierpniu 2021. Wydarzenie miało odbyć się w listopadzie 2021. We wrześniu spektakl odwołano z powodu 10 dniowej kwarantanny. Ale przecież o wymogu takiej kwarantanny wiadomo już było dużo wcześniej, a już na pewno w sierpniu, kiedy sprzedano mi bilety!! Złożyłam odpowiedni formularz, potwierdzono moją „rezygnację”. Kiedy w grudniu przypomniałam się mailowo, napisano mi, że zgodnie z prawem covidowym mają 180 dni na zwrot pieniędzy od momentu ustania umowy między nami, czyli do dnia 2 kwietnia 2022… Dziś jest 5 kwietnia a pieniędzy nie mam na koncie. Wczoraj zadzwoniłam na infolinię i otrzymałam e-mail z i formacją, że kwota 507zl (!!!) zostanie zwrócona jak najszybciej. Oczywiście nikt nie zwraca opłaty serwisowej i opłaty za dostawę (bilet elektroniczny przyszedł e-mailem, jaki koszt??). W sumie to koszt 23,14zł. Niby nie dużo, ale jeśli od każdego widza potracą sobie taką kwotę? Mam nieodparte wrażenie, że spektakl od samego początku miał się nie odbyć, a EVENTIM znalazła sobie naiwnych „sponsorów”. Czuję się oszukana, jako że ktoś obraca (wciąż !) moimi pieniędzmi i ma pożyczkę bez oprocentowania! A do tego to ja musiałam im jeszcze zapłacić 4,5% od kwoty biletów za ich OBSŁUGĘ. Kpina!!! Z daleka od tej firmy!

Niezweryfikowany Klient_n2Su

05.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo słaba jakość...
Bardzo słaba jakość miejsc mimo, że kupione w pakiecie i I kategorii

Niezweryfikowany Klient_6xZm

21.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Otrzymałam zwrot za...
Otrzymałam zwrot za bilety! trochę to trwało, nie ukrywam, ale i tak zmieścili się w terminie. Odesłałam bilety w lipcu, we wrześniu upewniłam się, że otrzymali formularz zwrotu i bilety (wysyłane były pocztą polska, więc wszystko jest możliwe....) - dostałam maila, że otrzymali i że zgodnie z Tarczą Antykryzysową, mają 180 dni na zwrot. W listopadzie przypomniałam się i zapytałam czy coś już wiadomo, poinformowali mnie, ze jak tylko będą mogli, wyślą mi zwrot - tak też się stało! Pieniążki dostałam jeszcze w grudniu, przed świętami. Wystarczy dopytywać. Trochę cierpliwości! :)

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zero kontaktu po...
Zero kontaktu po odwołaniu wydarzenia. Kasa z konta zniknęła i nie wróciła. OMIJAĆ Z DALEKA! Poziom obsługi klienta, jak ZUS dla przedsiębiorców - to chyba tłumaczy poziom tej "firemki".

Niezweryfikowany Klient_AOnD

04.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Trzymajcie się od...
Trzymajcie się od nich z daleka! Najpierw informują o wydarzeniu, na które sprzedają bilety, a jak już zbiorą pieniądze to informują o odwołaniu. Pieniędzy oczywiście, nie zwracają! Zasłaniają się pandemią. Jeżeli nawet kiedyś zwrócą to i tak nieźle na darmowych kredytach zarobią. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_u0zs

26.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

eventim.pl

Czy te firmy wypadają lepiej niż eventim.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.