Udałam się dziś do placówki w Bydgoszczy Kredyt Banku. Jestem mile oczarowana. Obsługa na wysokim poziomie, dużo pytań o moje potrzeby, dostosowanie się do mnie. Złożyłam wniosek o kredyt ale z ostateczną decyzją poczekam. Być może obsługa nie będzie na tak wysokim poziomie kiedy okaże się, że są jakieś problemy. Jak na razie wszystko dobrze wygląda.
Rezygnuje z usług tego banku, nic nie jest ten bank wart. Zero kontaktu z pracownikiem w razie jakiegokolwiek problemu, kontakt tylko na infolinii. Tam nikt nic nie wie i o niczym nie mają pojęcia.Nie potrafią nawet przekazać informacji do pracownika oddziału, do dyrektora oddziału w Bydgoszczy czy jakiegokolwiek kontaktu chociaż mailowego.Jest ten bank bardzo nieudolny. Ta infolinia to wielkie pośmiewisko!!!!!
Wygląd oddziału wspaniały. Wszyscy świetnie ubrani. Po wejściu do oddziału klienta wita osoba w drzwiach. niestety czas oczekiwania 30 minut. Dobrze, że klientowi wręcza się chociaż ulotki z ofertą. Wszędzie widać napisy, że Alior Bank stawia na wysoką jakość obsługi. Szczerze, to ja tego nie zaobserwowałam.
Wizyta w oddziale RB to miłe zaskoczenie. Minusem jest niewątpliwie fakt, że musiałam czekać 20 minut na obsługę, ale już sama obsługa była wspaniała. Zbadano moje potrzeby, wskazano na najlepsze rozwiązania, przedstawiono mi kilka porównań na tablecie i zachęcono do kontaktu. Muszę przyznać, że obsługa w tym banku znacznie się poprawiła.
Bank który nie zawodzi. Z roku na rok zdecydowanie poprawia swoją obsługę klientów. Podczas ostatniej wizyty zauważyłam wiele pozytywnych zachowań. Pani przy wejściu przywitała mnie, spytała jak może mi pomóc, a następnie skierowała do odpowiedniego pracownika. Wszyscy w oddziale są bardzo mili i kulturalni. Warto zauważyć, że wszyscy pracownicy mówili mi dzień dobry. To się chwali.
Dziękujemy za zamieszczenie opinii na temat funkcjonowania naszego Banku. W celu przekazania Pani wyrazów uznania do osoby odpowiedzialnej za pracę danego oddziału, prosimy o przesłanie informacji nt dokładnej lokalizacji placówki na adres internetowy Banku - listybh@citi.com. Pozdrawiamy, Biuro ds. Komunikacji Elektronicznej z Klientem.
Trudno nazwać tę...
Trudno nazwać tę instytucję bankiem. Poza dobrym marketingiem niewiele dobrego można powiedzieć o tej "Kasie". Zaciekawiły mnie bardzo opinie, między innymi znajdujące się na portalu. Z ciekawości udałam się do "banku" by zweryfikować jakość obsługi. Niestety, to co zastałam pokazuje, że z tą jakością wcale nie jest najlepiej. Na początek wygląd pracowników. Każdy ubrany inaczej, jakby nie było żadnego standardu ubioru. Brak przy wejściu jakiegokolwiek powitania. Obsługa bardzo szybka i ogólnikowa. Wyszłam z oddziału z niczym, nic nie wiem, niczego nie rozumiem. Dopiero na stronie internetowej będę musiała doczytać. Nie chcę być stronnicza, bo być może trafiłam do złego oddziału. Skorzystam z nadarzającej się okazji następnym razem i chętnie zweryfikuję jakość w innym oddziale.
Odwiedziłam, przy okazji spotkania ze znajomą, bank spółdzielczy w jednej z mniejszych miejscowości w centrum Polski. Znajoma trzyma w banku wszystkie oszczędności, ponieważ jest to jedyny bank w małym miasteczku. oferta banku naprawdę nie jest zła, oferta depozytowa nawet jest konkurencyjna, ale obsługa jaką zobaczyłam jest fatalna. Pani na stanowisku obsługi jadła lunch, druga cały czas zajęta była rozmową prywatną przez telefon. Gdy już została koleżanka obsłużona okazało się, że obsługa jest na dość dobrym poziomie, jednak pierwsze wrażenie pozostało. Nieststy niezbyt dobre.
Chcąc załatwić sprawę, z którą nie poradzili sobie pracownicy call center, udałam się do pobliskiej placówki, w okolicach dworca. Niestety kolejna wizyta i kolejne rozczarowanie. Nie rozumiem dlaczego obsługa w tym banku jest tak na niskim poziomie. Sprawdziłam ofertę na stronie internetowej, ale niestety Panie nie mają pojęcia na temat oferty? Nieporozumienie.
Miłe zaskoczenie. Nie spodziewałam się, że obsługa w tym banku będzie tak sprawna. Oczywiście jest kilka niedoskonałości, ale po moich ostatnich wizytach w innych bankach to jest to naprawdę dobry bank. Zainteresowana byłam kredytem gotówkowym i uzyskałam wszystko czego potrzebowałam. Te stroje tylko jakieś zniszczone.
Próbowałam połączyć się z infolinią. Nie dość, że trudno znaleźć numer telefonu na stronie internetowej to jeszcze trudno się połączyć z kimkolwiek. Jak już się uda połączyć to pracownicy są bardzo niekompetentni. Nie potrafią odpowiedzieć na podstawowe pytania, a na odpowiedź na najprostsze pytania czeka się godzinami.
Obsługa w tym banku na katastrofalnie niskim poziomie. Czas oczekiwania na obsługę to porażka. Obsługa niemiła, nieuprzejma. Nikomu nie polecam tego banku. Czystość oddziału pozostawia również dużo do życzenia. Połączyć się z infolinią to już prawdziwy majstersztyk. Nie polecam. Lepiej poszukać innego banku!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.