Super. Jedna z najlepszych sieciowych pijalni czekolady w jakich byłam.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Nie mam nic do zarzucenia. Za każdym razem w różnych kawiarniach poziom jest ten sam - bardzo wysoki.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Obsługa kawiarni była bardzo miła. Bariści z uśmiechem witali klientów i przygotowywali zamówienia. Czas oczekiwania na zamówienie również był bardzo krótki - swoją kawę otrzymałam po niespełna 2 min od zamówienia.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Autokary Sindbada nie zawsze są czyste. Zdarzyło mi się kilka razy jechać autokarem, w którym po podłodze "walały się" śmieci. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Obsługa Kolei Mazowieckich jest na najwyższym poziomie. Jedynie opóźnienia i często brak informacji na ten temat dają ciemne światło na obsługę pasażerów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Kasjerki szybko rozładowywały kolejki przy kasach poprzez otwierania wszystkich kas na linii, obsługa uprzejma, uśmiechnięta. Ochrona na czai się nad Tobą jak kat nad dobrą duszą, zawsze gdzieś na hali sprzedaży jest pracownik, który chętnie udzieli pomocy w znalezieniu interesującego nas towaru oraz wyjaśni nieprawidłowości związane z ceną. Sklep czysty, zadbany. Stoiska z owocami i warzywami przykuwają uwagę świeżością.
Budynek zakładu nowością nie raził, zarówno na zewnątrz jak i od środka. Sprzęt rehabilitacyjny do fizykoterapii nowy, sprawny, sala gimnastyczna niczym z PRL-u. Ubytki w wyglądzie natomiast nadrabiają kompetentni i uprzejmi rehabilitanci. Z każdym z nich da się porozmawiać bardzo miło i po każdym widać, że wie co robi i wkłada w to serce, a nie pracuje, bo taki ma zawód i musi. Oczekiwanie za zabiegi mimo zapisów na godziny, nieraz się wydłuża, ale miła, rodzinna atmosfera, która tam panuje sprawia, że nie odczuwa się tak mocno tych kilku do kilkunastu minutowych opóźnień.
Moja dzisiejsza wizyta w banku PKO BP dotyczyła zasięgnięcia informacji na temat Kredytów Studenckich. Doradca, pani Katarzyna B., która udzielała mi potrzebnych informacji sprawiła na mnie dobre wrażenie. Z chęcią udzielała mi w prosty sposób wyczerpujących odpowiedzi na moje pytania oraz nie sprawiała wrażenia, że jest w tej pracy za karę, jak większość doradców na podobnych stanowiskach. Ponadto po zakończeniu naszej kilkuminutowej rozmowy, miałam już przejrzystą informację na temat tego kredytu, a pani Katarzyna dała mi swoją wizytówkę, abym w razie pytań się do niej zgłosiła. Również pożegnanie w jej wykonaniu było bardzo miłe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.