Po zrobieniu zakupów dotarłem do kasy, gdzie zobaczyłem tylko 2 kasy czynne i przy każdej po 5-6 osób z ogromną ilością zakupów. Stojąc w kolejce przyszła pani pracująca w tym sklepie i powiedziała, że już otwierają kolejne kasy. Ale to już trwało kolejne 5 minut. Dopiero gdy były drugi w kolejce i otworzono kolejne 2 kasy. Łącznie stałem przy kasie 8 minut. Obsługa się nie śpieszy, ale za to ceny i zaopatrzenie sklepu bez zastrzeżeń.
Serdecznie dziękujemy za cenne wskazówki oraz krytyczne uwagi dotyczące sprawności obsługi przy kasie.
Chcielibyśmy Pana serdecznie przeprosić za tak długi okres oczekiwania przy kasie, który nastąpił zarówno w wyniku problemów technicznych, jak i braku szybkiej reakcji personelu naszego marketu. Przekazaliśmy dyrektorowi marketu, aby zwrócił baczniejszą uwagę na sprawność obsługi przy kasach oraz dopilnował, aby problemy techniczne były eliminowane w możliwie najkrótszym czasie.
W ramach naszej gwarancji sprawnej obsługi przy kasach chcielibyśmy zapropnować Panu bon upominkowy o symbolicznej wartości 5 zł do wykorzystania w naszych marketach podczas następnych zakupów. Jeśli chciałby Pan otrzymać wspomniany bon, prosimy o podanie daresu, na który moglibyś,y wysłać wspomniany bon.
Mamy nadzieję, że podobna sytaucja nie powtórzy się i pozostanie Pan nadal naszym Klientem.
Pozdrawiamy
Kaufland Team
W poprzednim miesiącu...
W poprzednim miesiącu chciałem kupić pralkę. Postanowiłem pooglądać dostępny sprzęt w sklepie Media Expert w Galerii Sanowa w Przemyślu. Jestem bardzo niezadowolony z obsługi w tym sklepie. Pracownik nie znał parametrów interesującej mnie pralki, nie pozwalał także na zrobienie zdjęcia etykiety z ceną i opisem, aby porównać te parametry i cenę z innymi sklepami. Po tym, jak zrobiłem jedno zdjęcie odezwał się do mnie bardzo arogancko, nie udzielając mi potrzebnych mi informacji. Zakaz fotografowania wynika chyba z zarządzeń władz sklepu, bo później zobaczyłem wywieszkę z taką informacją przy wejściu. Według mojej oceny jest to sklep, któremu nie zależy na kliencie, także przez wysokie ceny, ale przede wszystkim przez niemiłą obsługę. oczywiście nic tam nie kupiłem.
W trakcie zakupów w sklepie C@A znajdującym się w Galerii Sanowa w Przemyślu pozytywnie mnie zaskoczyła uczynność personelu. Pani pracująca w tym sklepie była bardzo miła, mimo, dużych kolejek z powodu organizowanych w tym dniu wyprzedaży obsługa była jak zawsze szybka. Zakupiony towar został od razu zapakowany.
Chciałem dzisija kupić parę drobiazgów w sklepie Biedronka przy ul. Focha. Wszystkie towary które chciałem kupić były co nie zawsze się zdarz. Minusem jest to że były dość duże kolejki do kasy i były czynne tylko 2 kasy. Ogólnie nie mam zastzreżeń co do sklepu i polecam go innym. jest to najlepsza z Biedronek z Przemyślu. W innych często brukuje podstawowych towarów.
W dniu dzisiejszym nie mam w zasadzie zastzreżeń co do tego sklepu poza jednym wyjątkiem, że nie było tam moich ulubionych parówek wieprzowych. Poza tym ceny jak zawsze niższe niż u konkurencji, czysto, obsługa miła. Niestety była czynna tylko jedna kasa ale nie było to aż tak uciążliwe, bo Klientów nie było dużo. Ogólnie patrząc było dobrze, polecam ten sklep
Podczas zakupów z supermarkecie z ciuchami zauważyłem, że poszczególne towary są wymieszane między sobą. Przykładowo buty dziecinne były wymieszane i trudno było znaleźć odpowiedni rozmiar. Ceny są dość atrakcyjne, ale biorąć pod uwagę jakość towarów to muszą być niskie bo jakość też nie jest najwyższa. Brak możliwości zapłaty kartą za zakupione towary.
Podczas dzisiejszej wizyty w Carrefour Express w Przemyslu nie miałem żadnych zastrzeżeń. Towar był do wyboru, do koloru, ceny dość dobre, czysto i przyjemnie. Przy kasie max 1 osoba, więc praktycznie bez kolejek. Stosowana jest znana zresztą praktyka z wielu sklepów układania towaru na półkach wg. daty ważności tzn. najktósza data waznosci z samego przodu, ale to świadczy o tym że obsługa sklepu dba o to żeby towar schodził w odpowiedniej kolejnosci.
Po rak kolejny odwiedziłem sklep Carrefour Express. Jak zawsze byłem zadowolony z obsługi. W sklepie czysto, wszystko co było potrzebne jest na półkach i to w niezłych cenach. W kasie też dość szybka i miła obsługa. Niestety brak reklamówek jest dokuczliwy, szczególnie przy mniejszych zakupach nie zawsze jest sesn kupowania duzych toreb. Ale ogólnie polecam sklep.
Wstąpiłem do pizzeri u pana Dominiaka. Jest to pizzeria z ponad 30 letnią tradycją. Można tam kupić pyszną choć niewielką pizze, także na wynos. Co do samej pizzy nie mam zastrzeżeń, pyszna, gorąca, niedroga. Jednak co do samego lokalu to jest coraz gorzej. Lokal jest bardzo mały, tak że ludzie stojący w kolejce ocierają się kurtkami o jedzących przy stolikach. A kolejki są bo w pizzerii tej jest za mało pieców i zawsze trzeba długo czekać. Proponuję rozbudowę lokalu luz zmianę na większy.
Naglem w piątek wieczorem przesłał mi działa internet z firmy Netia. Zadzwoniłem pierwszy raz na infolinie w piątek ok. godziny 23. Niestety nie doczekałem się odebrania telefonu. W sobote ok. godziny 17 spróbowałem znowu. Niestety kilka prób zakończyło się oczekiwaniem w nieskończoność na konsultanta. Ok. godziny 18 postanowiłem czekac do skutku. Złosił się automat i po wybraniu kilku cyfr kazano mi czekać na konsultanta. Czekałem dokładnie 35 minut. Po zgłoszeniu się konsultanta i sprawdzeniu podstawowych danych, konsultant uznał że on mi nie może pomóc i musi mnie przełączyć do kogoś innego. Na zgłoszenie się drugie konsultanta czekałem kolejne 30 minut. Druga osoba okazała się właściwa do rozwiązania problemu ale nie bardzo wiedziała od czego zacząć jego rozwiązywanie. Musiałem "prowadzić za rączkę" co może sprawdzić żeby usunąć usterkę. Dopiero po 105 minutach połączenia udało się uruchomić internet, ale tylko po moich sugestiach gdzie może tkwić problem. Podsumowując wiem już że umowy u nich nie przedłużę, bo awarię są dość często a obsługa fatalna!
Podczas zakupów w tym sklepie zauważyłem że obsługa coraz lepiej dba o ten sklep. Jest on czysty i zadbany. Towary są ładnie wyeksponowane. Niestety cena jest wyższa praktycznie na większości towarów porównująć do Tesco. Ale miła obsługa i dobre zaopatrzenie to rekompensuje. Niestety parking przed sklepem nie był dobrze odśniezony, przez co niektóre miejsca parkingowe były niedostępne.
Wszedłem do apteki Witaminka w Przemyślu przy ulicy 3 Maja. Otwarte były 2 okienka i przy każdym z nich stała 1 osoba. Niestety to co wydawało się oczywiste zmieniło się w beznadziejną obsługę. Osoba płacąca przede mną dała 100 zł a pani w aptece nie miała wydać. Musiała dopiero biegać do sklepu obok. Inna pani w tym czasie nie obsługiwała klientów więc mogła to zrobić wczesniej. Zanim pani mnie obsłużyła to przychodzini inni ludzie i podrzucali recepty przez co obsługa się jeszcze bardziej wydłuzała. Podsumowując obsługa w aptece gdzie praktycznie nie było kientów trwała ponad 10 minut.
Podczas zakupów w sklepie sieci Biedronka chciałem kupić kontretne wcześniej ustalone produkty. Dzięki temu szybko zrobiłem zakupy, bo układ towarów w sklepie w zasadzie się nie zmienia i szybko znalazłem potrzebne rzeczy. Minusem jest to, że mimo kilku osób przy kasie była czynna tylko jedna kasa, mimo, że w sklepie znajduję się ich kilka. Wielkim minusem tego sklepu jest to że nie przyjmują kart platniczych. Natomiast jeśli chodzi o otoczenie sklepu i parking to tuż przed sklepem siedzieli żebrzący ludzie, co w jakimś stopniu odstrasza klientów , bo ludzie ci są czasami dość nachalni. Obsługa sklepu nie reaguje na żebraków siedzących bezpośrednio przed wejściem.
Po raz kolejny wybrałem się na zakupy do hipermarketu TESCO w Przemyślu. Chciałem kupić kilka produktów oferowanych w bardzo atrakcyjnych cenach. Mimo, że dzisiaj był pierwszy dzień nowej promocji w sklepie nie było zupełnie oferowanego na pierwszej stronie gazetki schabu. Według informacji pań pracujących na stoisku mięsnym schab był od godziny 12 i skończył się przed 13. Wydaje mi się że sklep podchodzi niepoważnie do Klientów posiadając w sprzedaży minimalne ilości promowanych towarów.
Wybrałem się z żoną na obiad do Restauracji "Na Górce". Na początek powitał nas bardzo ładny wystrój lokalu i bardzo miła nastrojowa atmosfera. Po wybraniu stolika kelner pojawił się bardzo szybko i przyjął zamówienie. Po zamówieniu czekaliśmy na zamówione potrawy ok. 15 minut co jest dość przyzwoitym czasem. Co do samego jedzenia to było bardzo dobre, nawet bym powiedział że wyśmienite. Podane potrawy były gorące i nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Obsługa była bardzo uprzejma. Cena też jest dosyć przyzwoita, ok. 20-25 złotych za porcję. Jedynym minusem jest brak cytryny do herbaty.
W dniu dzisiejszy odwiedziłem Tesco w Przemyślu w celu zakupu kilku produktów oferowanych w promocji, m.in. kawy, mięsa itp.. Niestety po produktach promocyjnych nie było śladu, a czasami tylko został ślad w postaci ceny przy pustej półce. Tylko po co promowac produkty których nie ma??? Chyba Tesco liczy że jak już ktoś przyjedzie to kupi coś innego... Przynajmniej obsługa w kasie była miła :)
Po zakupach chciałem zjeść pizze. Wybrałem Pizzerię BIG CITY znajdującą się w CH przy hipermarkecie Leclerc. Co do pizzy nie mam więszych zastrzezeń, co najwyżej mogło być na niej więcej składników a nie tylko dużo ciasta. Ale smak był ok.Czas oczekiwania też był dość krótki. Ponieważ chciałem zabrać kaweł pizzy ze sobą poprosiłem o pudełko, niestety okazała się ono dodatkowo płatne. Ogólnie dość dobre wrażenie, ale cena trochę wysoka.
Kupowałem w tym niewielkim sklepie kolczyki ze srebra dla mojej córki. Wybór był dość duzy, obsługa też bardzo miła. Pani po zakupie zapakowała kolczyki jak prezent. Niestety minusem było to, że nie można w tym sklepie zapłacić kartą płatniczą, co w dzisiejszych czasach jest dla mnie dość ważne. Tym bardziej że praktycznie większość sklepów przyjmuje teraz karty płatnicze i jest to dla klienta bardzo wygodne.
Robiąc zakupy w centrum handlowym wstąpiłem wraz z żoną do firmy Zulibet. Jest to sklep z odzieżą damską. Pracujące tam panie przez bardzo długi czas starały się znaleźć odpowiednią dla żony garderobę. Takze ceny były bardzo atrakcyjne. Obsługa była bardzo miła i zachecała do zakupów, mimo, że zajęliśmy paniom tam pracującym bardzo dużo czasu. Polecam ten sklep dla osób niezdecydowach oraz dla osób nie posadająch bardzo wypchanego portfela.
Podczas poszukiwania damskiej bluzki trafiłem wraz z żoną do sklepu znajdującego się przy ul. Rejtana 53 w Rzeszowie. Mimo że nie był to duży sklep pracująca tam pani starała się znaleźć dokładnie taką bluzkę, jaka była potrzebna mojej żonie. Po wielu przymiarkach udało się znaleźć odpowiednią bluzkę. Obsługa była bardzo miła i zachęcała klienta do zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.