Opinia użytkownika: hanlowiec
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Naglem w piątek wieczorem przesłał mi działa internet z firmy Netia. Zadzwoniłem pierwszy raz na infolinie w piątek ok. godziny 23. Niestety nie doczekałem się odebrania telefonu. W sobote ok. godziny 17 spróbowałem znowu. Niestety kilka prób zakończyło się oczekiwaniem w nieskończoność na konsultanta. Ok. godziny 18 postanowiłem czekac do skutku. Złosił się automat i po wybraniu kilku cyfr kazano mi czekać na konsultanta. Czekałem dokładnie 35 minut. Po zgłoszeniu się konsultanta i sprawdzeniu podstawowych danych, konsultant uznał że on mi nie może pomóc i musi mnie przełączyć do kogoś innego. Na zgłoszenie się drugie konsultanta czekałem kolejne 30 minut. Druga osoba okazała się właściwa do rozwiązania problemu ale nie bardzo wiedziała od czego zacząć jego rozwiązywanie. Musiałem "prowadzić za rączkę" co może sprawdzić żeby usunąć usterkę. Dopiero po 105 minutach połączenia udało się uruchomić internet, ale tylko po moich sugestiach gdzie może tkwić problem. Podsumowując wiem już że umowy u nich nie przedłużę, bo awarię są dość często a obsługa fatalna!