Opinie użytkownika (3)

Robię często zakupy...
Robię często zakupy w Biedronce, ponieważ wg mnie produkty są tam bardzo dobrej jakości równocześnie w przystępnej cenie. Są to znane firmy, produkty różnią się od orginalnych napisem "wyprodukowano dla Biedronka" oraz właśnie tańszą ceną. Będąc kilka dni temu w wyżej opisanym sklepie, stałam w kolejce do kasy - gdy nadeszła w końcu moja kolej, kasjerka wyciągnęła kupkę drobnych pieniędzy i zaczęła je segregować, rzucając co jakiś czas głupie (jest to słowo najlepiej odzwierciedlające sytuację) spojrzenia w moją stronę. Obsłużona zostałam dopiero wtedy, gdy wszystkie pieniądze zostały posegregowane, co zajęło kilka minut.

gnesa

05.10.2009

Biedronka

Placówka

Gdakowo, Wielkopolska 62

Nie zgadzam się (20)
Zostałam poproszona o...
Zostałam poproszona o kupno Gazety Wyborczej - jako, że najbliżej miałam do empiku to tam też zdecydowałam się ją nabyć. Nie widząc gazety na półce, zapytałam o nią sprzedawczynię, ta skierowała mnie do kasy. Tam również nie zauważyłam tejze gazety, więc zapytałam o nią kasjerkę. Gazeta była wyłożona z boku, więc została mi ona od razu zapakowana do siatki. Dopiero w domu oglądając gazetę zobaczyłam, ze dopacając 2 zł więcej mogłam otrzymać do niej mapę.... szkoda, że kasjerka nie poinformowała mnie o tej możliwości...

gnesa

21.07.2009

empik

Placówka

Rzeszów, Lisa Kuli 19

Nie zgadzam się (24)
W dniach 18-19...
W dniach 18-19 lipca z okazji otwarcia nowego sklepu obowiązywała na całą ofertę 50% zniżka. Spowodowało to oczywiście tłum ludzi w niewielkim sklepie, do tego niestety tylko 2 przymierzalnie i jedna kasa... Wydaje mi się, że można było przewidzieć duże zainteresowanie i zainastalować "polową" przymierzalnie, czy drugą kasę... a tak trzeba było odstać swoje najpierw w kolejce do przymierzalni,a następnie do kasy... chcąc kupić jedna pare skarpetek można było stwierdzić, że te 5 zł zysku nie jest warte pół godz stania w ciepłym (upalny dzień) sklepie. jeżeli chodzi o obsługę to panie bardzo miłe i chętne do pomocy (jak dla mnie czasem aż za bardzo, gdyz nie lubi jak ktoś nade mną "stoi"), ale obserwowałam sytuację, gdy sprzedawczyni obsługująca kasę doradzła też klientce i nawet, gdy doczekała ona swej kolejki w przymierzalni poszła pomóc jej w wyborze. NIestety było to z kolei niefortunne dla osób z kolejki do kasy, gdyż w tym czasie zastąpił ją mężczyzny nie do końca wprawiony w obsługę kasy... więc czas oczekiwania znów się wydłuzył. Uważam jednak, ze sama taka akcja to bardzo fajny pomysł, można tylko na przyszłosć pomysleć nad lepszym przygotowaniem.

gnesa

21.07.2009

ESOTIQ

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (31)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi