Zadzwoniłam na infolinie ponieważ jestem objęta ubezpieczeniem na życie Bezpieczne Zdrowie.Powiedziałam Pani,że 26 lutego złamałam nogę i okazało się ,ze muszę zostać w szpitalu.Zostałam poinformowana jakie należy złożyć dokumenty i w jakim terminie je wysłać. Pani była bardzo miła i odpowiadała na wszystkie moje pytania.Zostałam też poinformowana,że firma ma 30 dni na rozpatrzenie. Wyplata z ubezpieczenia wpłynęła bardzo szybko i dodam ,że bez problemów i dodatkowych zbędnych formalności.Musze powiedzieć, że jestem miło zaskoczona profesjonalnym podejściem do klienta.
Pojechałam do marketu na większe zakupy i by kupić znicze.Szukając zniczy przy niektórych nie było cen i musiałam sprawdzać cenę w czytniku.Choć muszę powiedzieć że były poukładane. Następnie poszłam po warzywa.Chciałam kupić marchewkę,patrze jest cena ale nie ma produktu ale idąc dalej znalazłam ją w drugim końcu alejki.W alejce z warzywami na samym środku były puste pudełka,ułożone w dwóch rzędach.Nie było ceny przy ziemniakach i przy wielu innych produktach. Obok stała paleta zafoliowana,ale nie było pracownika obok.Dodam że taka paleta zafoliowana stała jeszcze przy nabiale.Zauważyłam również,że pracownicy nie noszą identyfikatorów przypiętych.Na sklepie było mało kupujących.Zapytałam panią która wykładała towar na półkę o groszek konserwowy,powiedziała mi w której alejce znajdę produkt.Gdy podeszłam do kasy nie było kolejki.Kasjerka siedziała na kasie jak za kare.Nie miała przypiętego identyfikatora.Zeskanowała moje zakupy dość szybko.Nie zapytała o kartę stałego klienta.Kwotę do zapłaty tak powiedziała,że musiałam pytać bo nie zrozumiałam a raczej nie dosłyszałam.Oddając paragon powiedziała proszę.
Zajechałam do marketu po małe podstawowe zakupy.Lubie tam robić zakupy ponieważ wypiekają tam bułeczki i są ciepłe i zawsze świeże.W sklepie mało ludzi było.Panował porządek,podłoga czysta,produkty poukładane,brak pustych opakowań.Pracownicy zawsze chętnie pomagają gdy jest taka potrzeba.Gdy podeszłam do kasy pani powiedziała ,,dzień dobry,, i zapytała czy mam kartę stałego klienta.Sprawnie zeskanowała moje produkty.Wyrażnie mówią kwotę do zapłaty.Oddała mi kartę i paragon mówiąc ,,dziękuje i zapraszam ponownie,,Bardzo miła obsługa w tym tesco.Mam jedynie zastrzeżenia do ochrony którzy czasem chodzą za plecami wręcz aż do przesady.
Zadzwoniłam na infolinie ponieważ zakupiłam nowe auto i chciałam dowiedzieć się coś więcej na temat ubezpieczenia i wysokość składki.Uzyskałam informacje na temat wysokość składki a możliwością zapłaty w dwóch ratach.Pani powiedziała że honorują zniżki za bezszkodową jazdę te które się posiada,wystarczy je udokumentować.Obsługa była bardzo miła i rzeczowa.Otrzymałam na każde zadane pytanie wyczerpującą odpowiedz,pełen profesjonalizm.Jednym słowem odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku.Jestem zadowolona z takiej obsługi.
Dzwonilam na poczte w celu uzyskania informacji kiedy został nadany list polecony do mnie.A pani nie chciała udzielić mi takiej informacji,choc wiem ze powinna bo pytałam u siebie na poczcie.Tylko powiedziala że skoro mam numer nadania listu poleconego to dojdzie i prosze cierpliwie czekac.Bardzo niemila obsługa.
Byłam dziś w McDonald i zamawiałam sporo zestawów dla dzieci na wynos, pani była miła, szybko przyjeła zamowienie i sprawnie zapakowala mi wszystko w torbe na wynos.Pracownik dobrze zorganizowany.
Poszłam do oddziału banku poniewaz nie miałam karty bankomatowej. Mimo ze bylam w innym mieście to pani była bardzo miła i uprzejma. Pełen profesjonalizm w obsłudze klienta. Obsługa szybko i sprawnie. Zadowolona byłam z obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.